Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #121338:
4.etapa Lamac - Stupava, zavedenie linky Stupava - ASMN podla koncepcie BID.
Reply on: Petto #121339:

2. Ved ta 37 by nemusela byt trolejbusova. Dalsia moznost je neskorsie zatrolejovanie Zahorskej Bystrice, ale to sa mi uz moc nepozdava (hoci soto by to bolo dobre 🙂 )
3. L63 tych zastavok az tak vela nevynechava a pri najhorsiom by uz expresna nebola.. co by som osobne za tragediu nepovazoval.
Reply on: 810zssk #121338:

1.etapa -fajn , podla mna tak by mal uvazovat DPB ako ty a nie ukoncovat znovuzrodenu 133 (sice abusovu )dakde pri nedostavanej Eurovey or NSND -t.j. dat ju az na ASMN
2.etapa - neviem ci mame peniaze na rozhadzovanie na nakup plnohodnotnych duobusov,ale napad to nie je zly
3.etapa - ak by bola 63 tbusova ,tak sa obavam o jej expresny charakter.
V suvislosti s touto debatou som uvazoval o rozsirovani dopravy v zapadnej casti mesta a osobne by som bol za taketo rozsirovanie trolejbusov:
1. etapa: Molecova - Novy most - ASMN; Lafranconi - Patronka
Zatrolejovanie linky 32 a perspektivne tiez novej linky DD - centrum.

2. etapa: Patronka - Lamac (vratane zachadzky k Tescu Lamac)
Zatrolejovanie linky 30 s moznostou obsluhy 37 duobusmi (tym myslim duobusmi a nie "duobusmi")

3. etapa: Patronka - Hlavna stanica; Trnavka - letisko
Kompletne zatrolejovanie 63 s predlzenim na letisko s moznostou odbocenia z Prazskej / Brnianskej (nikdy neviem ktora je ktora) k voz. Hrobonova. Samozrejme 63 nema dostatocny interval na trolejbus, ale trate by mohli aj ine linky (napriklad 205 Letisko - Centrum, presmerovana 61 ci niektore trolejbusy, ktore teraz idu cez Kramare).

Podotykam ze navrh obsahuje iba trate tykajuce sa zapadnej casti mesta (okrem letiska, ktore suvisi s L63).. ostatne trate nie su zahrnute.
Reply on: intony #121330:
Co sa tyka 147, tak ma napadla aj taka moznost ze potiahnut to na Patronku (pripadne Hrobonovu).. ale neviem ci by sa to stihalo..
Reply on: Kakke #121323:
Joooj, ale tieto trolejbusové trate sa plánovali ešte v časoch hlbokého socializmu, a vtedy nejaký ten dom v centre nebol žiadnou prekážkou.
To, že je tá trasa vedená aj v súčasnosti nie je na škodu. Náhodou jedného dňa ten dom spadne, tak aspoň bude tá trasa rezervovaná a prípadný investor sa bude musieť zariadiť (teda tak by to platilo v slušnej spoločnosti, nie v BA).
Reply on: luky133 #121327:
To sa mi nezda ,ze dopyt pouzivaju len medzi Moleckou a H.M. - praveze bud na celej trase (okrem konecnych ) alebo ho nepouzivaju vobec . Dopyt soferi nepouzivaju aj kvoli tomu,ze kym sa podaktori ludia spamataju ,tak uz je neskoro. V zime je fajn dopyt - ked sa kuri -aspon neunika teplo.
Zato ocenujem soferov 6703,5 ,ktori vedia pouzivat kneeling (hlavne na Tomankovej - ) kde je cesta naklonena na opacnu stranu a aj zastavka smerom hore je dost od veci riesena - tbus sa tam cely nezmesti.
Reply on: Kakke #121329:
Myslim si, ze Bratislava si v centre uz zburala tolko domov, ze dalsie buranie je absolutne nemyslitelne. Nijako to danej oblasti nepomoze, skor naopak.
Reply on: Mike #121332:
nepovedal by som že sa tam v istých úsekoch sor otočí v serpentíne...
Reply on: intony #121330:
Alebo L147 zavesiť za dnešnú trasu L41.. nakoľko po tých uličkách prejde aj sor a už v roku 2002 bola plánovaná linka č. 41 práve s trasou Hl. Stanica - Šafránová - Búdková - Šulekova....
Reply on: Kakke #121328:
Električku na Dunajskej a na Mlynských Nivách by som, samozrejme, aj ja najradšej videl, lenže toto je už úplné sci-fi ? Preto sa opieram o takéto riešenie - pripomína mi to mestom plánovanú trolejbusovú trať cez budúcu pešiu zónu na Páričkovej ulici.
Reply on: Kakke #121292:
Linka 147 by mala zmysel keby nekončila "nikde" na Šulekovej. Ak by bola predĺžená po Palisádoch cez Hodžovo nám., Staromestskú a Koziu späť na Šulekovu využitá by mohla byť aj cestujúcimi, ktorí majú cieľ na Hodžovom nám. a nastupujú na Búdkovej. Súčasný interval dovoľuje aj toto predĺženie. So zastávkou na Zochovej by to bola aj obsluha nového územia, kam trolejbusy nesiahajú.

Linku 41 by zas bolo možné presmerovať ďalej po Mudroňovej, cez Červený kríž a cez ulicu Na hrebienku (po rekonštrukcii). Eliminoval by sa tak dvojnásobný obrat cez dvojprúdovú cestu v obratisku Búdková a zabezpečila obsluha kľúčového územia.
Reply on: Ámos #121324:
Ok, takže už vieš, že to prepojenie Molecova - Liščie údolie - Staré grunty nezatracuje ?

Ešte mi povedz svoj názor na ten trolejbus skrz ten dom pod Kollárkom ak máš čas.
Reply on: intony #121326:
To čo si písal je skvelý nápad ale obávam sa, že magistrát nebude "ZA" lebo pre IAD zaniklo prepojenie Hodžovo nám. - Nám. SNP - Kamenné nám., tak pochybujem silne, že by sa našlo toľko vôle to zprejazdniť len pre trolejbusy ?

Inak by ma zaujímalo či by v prípade uvažovania o takom projekte ostala trať na Rajskej a či by sa nezobojsmernila Dunajská pre trolejbusy. To by potom sa aj mohlo uvažovať opäť o električke po trase Hl.st. - Štefánikova s napojením na Hurbanovom námestí a novou trasou Kamenné nám - Dunajská - AS - Prievozská - Cintorín Ružinov. Tak by električka prebrala časť dopravy po trolejbusoch a nemuseli by ľudia v 201 a 202 tvrdnúť v zápchach ale šli by pohodlne električkou. ?
Jééj takto to bude vyzerať aj v BA Tedomoch? http://imhd.sk/ba/index.php?img=3354&typ=gm To tlačítko? Lebo aj v Soroch tak dnes vyzerá... ? Prečo je taký problém vlastne zaviesť dopyt? Napr. na DD využívajú 25Trky dopyt a niektoré len v priestore medzi Molecovou až Hany Meličkovou. ?
Reply on: Kakke #121308:
Ja si ani nemyslím, že táto trať by mohla byť nejak zvlásť prínosná, čo by som ale skutočne ocenil je obojsmerné trolejbusové prepojenie Dunajská - Námestie SNP - Hodžovo nám.

Vyžadovalo by to párovú zastávku električiek Kamenné nám. (1, 4, 11, 14, 17) a párovú zastávku električky (13), trolejbusov (202, 205) a nočných liniek Námestie SNP (N72, N95) a samozrejme trolejbusové prepojenie na Hlavnú stanicu.
Ďalej opätovná úprava Dunajskej ulice, napr. počas prestavby Kamenného námestia.

Prínosy:
- prestup trolejbus/električka a opačne na hrane
- lepšia dostupnosť zastávok v tomto uzle
- rýchle spojenie na Hlavnú aj autobusovú stanicu.
Reply on: tr3mp #121314:
No oke tak som to zle videl. Už viem čo mi vadilo na tej štúdií. Že cez Vysokohorskú je plánovaná normálna cesta, ktorá sa tam vobec nezmestí.
Reply on: Kakke #121323:
a sorry. myslel som, ze hovoris o situcacii na molecovej a prepojenie na stare grunty. Ospravedlnujem sa.
Reply on: Ámos #121319:
V tom plánovanom prepojení Lazaretskej na Kollárovo námestie? Veď ten dom tam je sakra! Ako to mám povedať? Jediný možno ako ísť z Kollárka dole je po Ul. 29 augusta alebo po Mariánskej, ktorá je však upravená na slepú ulicu... Nepresviedčaj ma o blbosti. Ten dom tam stojí! Každý týždeň tadiaľ chodím 13 alebo pešo na Kamenné námestie z Kollárka a opakujem ešte raz - TEN DOM TAM STOJÍ, takže to spojenie nie je možné bez toho aby zbúrali dom, keďže to cez Lazaretskú pokračuje ďalej po Dobrovského a to je SLEPÁ ULICA!!! Si tú mapu lepšie pozri alebo tam choď osobne a prejdi teda ty sám skrz ten dom čo tam stojí! Teraz idem do mesta a pozrem sa na to teda, že či nie je v tom dome diera aby tam ten trolejbus prešiel... Radím ti, ešte raz si dobre tú mapu pozri a porovnaj s tým plánom a na mape si nájdi Lazaretskú a v jej predĺžení dojdi na Kollárko, uvdíš, že na ten dom narazíš ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.