Alebo L147 zavesiť za dnešnú trasu L41.. nakoľko po tých uličkách prejde aj sor a už v roku 2002 bola plánovaná linka č. 41 práve s trasou Hl. Stanica - Šafránová - Búdková - Šulekova....
Električku na Dunajskej a na Mlynských Nivách by som, samozrejme, aj ja najradšej videl, lenže toto je už úplné sci-fi ? Preto sa opieram o takéto riešenie - pripomína mi to mestom plánovanú trolejbusovú trať cez budúcu pešiu zónu na Páričkovej ulici.
Linka 147 by mala zmysel keby nekončila "nikde" na Šulekovej. Ak by bola predĺžená po Palisádoch cez Hodžovo nám., Staromestskú a Koziu späť na Šulekovu využitá by mohla byť aj cestujúcimi, ktorí majú cieľ na Hodžovom nám. a nastupujú na Búdkovej. Súčasný interval dovoľuje aj toto predĺženie. So zastávkou na Zochovej by to bola aj obsluha nového územia, kam trolejbusy nesiahajú.
Linku 41 by zas bolo možné presmerovať ďalej po Mudroňovej, cez Červený kríž a cez ulicu Na hrebienku (po rekonštrukcii). Eliminoval by sa tak dvojnásobný obrat cez dvojprúdovú cestu v obratisku Búdková a zabezpečila obsluha kľúčového územia.
To čo si písal je skvelý nápad ale obávam sa, že magistrát nebude "ZA" lebo pre IAD zaniklo prepojenie Hodžovo nám. - Nám. SNP - Kamenné nám., tak pochybujem silne, že by sa našlo toľko vôle to zprejazdniť len pre trolejbusy ?
Inak by ma zaujímalo či by v prípade uvažovania o takom projekte ostala trať na Rajskej a či by sa nezobojsmernila Dunajská pre trolejbusy. To by potom sa aj mohlo uvažovať opäť o električke po trase Hl.st. - Štefánikova s napojením na Hurbanovom námestí a novou trasou Kamenné nám - Dunajská - AS - Prievozská - Cintorín Ružinov. Tak by električka prebrala časť dopravy po trolejbusoch a nemuseli by ľudia v 201 a 202 tvrdnúť v zápchach ale šli by pohodlne električkou. ?
Jééj takto to bude vyzerať aj v BA Tedomoch? http://imhd.sk/ba/index.php?img=3354&typ=gm To tlačítko? Lebo aj v Soroch tak dnes vyzerá... ? Prečo je taký problém vlastne zaviesť dopyt? Napr. na DD využívajú 25Trky dopyt a niektoré len v priestore medzi Molecovou až Hany Meličkovou. ?
Ja si ani nemyslím, že táto trať by mohla byť nejak zvlásť prínosná, čo by som ale skutočne ocenil je obojsmerné trolejbusové prepojenie Dunajská - Námestie SNP - Hodžovo nám.
Vyžadovalo by to párovú zastávku električiek Kamenné nám. (1, 4, 11, 14, 17) a párovú zastávku električky (13), trolejbusov (202, 205) a nočných liniek Námestie SNP (N72, N95) a samozrejme trolejbusové prepojenie na Hlavnú stanicu.
Ďalej opätovná úprava Dunajskej ulice, napr. počas prestavby Kamenného námestia.
Prínosy:
- prestup trolejbus/električka a opačne na hrane
- lepšia dostupnosť zastávok v tomto uzle
- rýchle spojenie na Hlavnú aj autobusovú stanicu.
V tom plánovanom prepojení Lazaretskej na Kollárovo námestie? Veď ten dom tam je sakra! Ako to mám povedať? Jediný možno ako ísť z Kollárka dole je po Ul. 29 augusta alebo po Mariánskej, ktorá je však upravená na slepú ulicu... Nepresviedčaj ma o blbosti. Ten dom tam stojí! Každý týždeň tadiaľ chodím 13 alebo pešo na Kamenné námestie z Kollárka a opakujem ešte raz - TEN DOM TAM STOJÍ, takže to spojenie nie je možné bez toho aby zbúrali dom, keďže to cez Lazaretskú pokračuje ďalej po Dobrovského a to je SLEPÁ ULICA!!! Si tú mapu lepšie pozri alebo tam choď osobne a prejdi teda ty sám skrz ten dom čo tam stojí! Teraz idem do mesta a pozrem sa na to teda, že či nie je v tom dome diera aby tam ten trolejbus prešiel... Radím ti, ešte raz si dobre tú mapu pozri a porovnaj s tým plánom a na mape si nájdi Lazaretskú a v jej predĺžení dojdi na Kollárko, uvdíš, že na ten dom narazíš ?
Ale tak minimálne čo sa týka prípadu tých tratí na Miletičovej a potom pokračovania NS k letisku mohlo byť nakreslené aspoň krátke pokračovanie pre prehľadnosť v tom styčnom bode listov, nech to nevyzerá, že to tam zabudli dať. Aspoň nech človek vie, že tu to pokračuje a tu sa to napája na pôvodný návrh.
Bohužiaľ, nemáš pravdu. Celý ten materiál má podtitul "zmeny a doplnky". To znamená, že v dokumente sú nakreslené LEN stavby, ktoré sa vypúšťajú a stavby, ktoré sa dopĺňajú (viď legenda na druhej strane). Základ, s ktorým sa to porovnáva, je schválená verzia ÚP.
Teda všetky body, ktoré kritizuješ, že sa v dokumente nenachádzajú, sa tam ani nachádzať nemajú. Sú to veci, ktoré sa nemenili, takže nie je dôvod uvádzať ich v zmenách. ?
V prvej správe som dal NIVY, v druhej som to napísal dobre už. Ale pochopili sme sa... ok? ? Podľa tých pozemkov to aj dúfam výjde.
Tá aktualizácia ÚP čo si mi poslal je celá o H... nie,že by som nesúhlasil s tým plánom, to nie je tak podstatné. Skôr dôležité je to, že na 8.strane keď sa pozrieš, tak tam chýba vykreslená trať Hodžovo nám. - Hl.st. - Trnavské mýto - Miletičova, zatiaľ čo na liste 9. je odbočka z tej trane NS MHD smerom na Trnavské mýto, Tiež strana 10. obsahuje trať NS MHD, ktorá však tam kde má pokračovať na strane 8. nie je vôbec vyobrazená, ďalej pokračovanie traťe NS z Ružiunova smerom na letisko chýba na 6 a 7 strane ? to majú byť seriózne plány? Sú odfláknuté, chýba tam dosť toho čo tam malo byť. Stálo vyhotovenie hentoho humusu aj dačo?
tr3mp
Urbanistická štúdia Nový Lamač - Návrh dopravného riešenia (05_doprava_012005.pdf, 3,4 MB) http://www.lamac.sk/vystavba/05_doprava_012005.pdf ?