Nemusíme. Ale nemusíme opakovať ani po tých mestách, ktoré majú všetky lístky prestupné. Ja osobne by som videl optimum v lístku na limitovaný počet zastávok bez ohľadu na prestup. Ale systém s najkratším lístkom nepreswtupným ma neuráža a novažujem ho za hrdelný zločin, spáchaný na používateľoch JCL.
Máš pravdu. Nič to však nemení na tom, že predávajúci nemôže ľubovoľne rozhodovať, komu predá a komu nie. Pokiaľ viem, vystavenie tovaru s cenou sa chápe ako návrh kúpnej zmluvy a zaplatenie tovaru ako jej prijatie. Nepamätám sa však, v ktorom zákone a ako presne sú tieto veci upravené - a ani nemám chuť ani čas po tom teraz pátrať.
"Nie, hlavny argument je ten ze je lepsie uprednostnit elektricenkarov + dalsi je ze 15 minutovych tras s prestupom je mozno aj dost ale pocet ludi co za 15 minut prestupia a vyuzivaju JCL je uplne minimalny.."
Ako vieš, že je minimálny? Si ich počítal alebo čo? ?
Najmenej dva dôvody pre zrušenie prestupnosti (okrem toho, že "inde to funguje") tu boli uvedené už niekoľkokrát:
1. spory s cestujúcimi, ktorí sa snažili cestovať na 10-minútový lístok dlhšie,
2. unifikácia so schválenou tarifou BID.
Je pravda, že 1. sa dalo riešiť jednoznačným znením tarifu (ako napísal Vladimír v #120187) a pokiaľ ide o 2., v zásade nič nebránilo tomu, aby skrátený lístok BID bol prestupný.
Ako mi môže niečo hovoriť analógia, keď vôbec netuším, o čom točíš. Ja som bol zákazníkom T-Debilu donedávna a nikdy mi nič nepripísali. A tak isto som nenapísal, že to riešenie je najlepšie. Ale neuráža ma a nevadí mi.
ako tak pozeram na niektore prispevky DPB mal radsej nechat len 60 minutovy prestupny listok a to by uz bolo spravodlive...
inak prosim aby mi niekto vysvetlil ako jeden neprestupny listok narusa prestupny system. nejak tomu nerozumiem...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023