pozri kedy boli vyradzovane posledne ŠM a kedy Sanosy musia si este nejaky ten rok pockat si myslim, kym sa najde vola na ich opravu. Okrem ineho su tam este nejake historicke elektricky na opravu a aj nejaka ROcka, Praga,... nie?
Aká neprestupnosť? Chceš prestupovať, budeš platiť 70 centov. Čo je na tom nepochopiteľné? Ja si myslím, že mal byť len jeden druh lístku a to prestupný 60-minútový a žiaden iný. Ja osobne 15-minútový lístok chápem ako akúsi "milosť" voči cestujúcim, ktorí cestujú len pár zastávok na jednom spoji, alebo idú len jedným spojom do 15 minút ?
Nemusíme. Ale nemusíme opakovať ani po tých mestách, ktoré majú všetky lístky prestupné. Ja osobne by som videl optimum v lístku na limitovaný počet zastávok bez ohľadu na prestup. Ale systém s najkratším lístkom nepreswtupným ma neuráža a novažujem ho za hrdelný zločin, spáchaný na používateľoch JCL.
Máš pravdu. Nič to však nemení na tom, že predávajúci nemôže ľubovoľne rozhodovať, komu predá a komu nie. Pokiaľ viem, vystavenie tovaru s cenou sa chápe ako návrh kúpnej zmluvy a zaplatenie tovaru ako jej prijatie. Nepamätám sa však, v ktorom zákone a ako presne sú tieto veci upravené - a ani nemám chuť ani čas po tom teraz pátrať.
"Nie, hlavny argument je ten ze je lepsie uprednostnit elektricenkarov + dalsi je ze 15 minutovych tras s prestupom je mozno aj dost ale pocet ludi co za 15 minut prestupia a vyuzivaju JCL je uplne minimalny.."
Ako vieš, že je minimálny? Si ich počítal alebo čo? ?
Ámos