Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: stevo #120143:
to radsej cvaknem listok, tych 50 eur nazvys teraz fakt nemam ?
Reply on: Martin Fundárek #119812:
A s čím my budeme jazdiť, keď siemens skrachuje ? ? Nemohol by si svoje želanie obmedziť na oblasť svetelnej signalizácie ? ?
Reply on: N/A #119810:
Tak sa tak cvične pozri do pracovnej zmluvy, čo tam máš uvedené ako miesto výkonu práce...
Budeš mať šatňu na výpravni a ak sa hanbíš chodiť z domu na striedanie v uniforme, tak sa budeš chodiť pred striedaním prezliekať na výpravňu.
Reply on: stevo #120142:
50 EUR, alebo 40 ked zaplatis okamzite vo vozidle
Reply on: 6222 #120141:
musis, alebo ides za 1500 ?
Reply on: stevo #120140:
takze musim cvaknut listok na jednu zastavku? ved to je smiesne
S tymi listkami by som suhlasil ci uz s 15, 20, 30 min., len nech platia na minutaz a nie este aj na obmedzenia neprestupnosti...

Re #120138 hoppusmark01 & Re #120139 6222: najlepsia nachytavka je, ze PCL Ti plati az do prvej zastavky dalsieho pasma, ale uz nie spiatocne, ze jednu zastavku do "svojho" pasma. Cize do Avionu sa dostanes na PCL legalne, ale z Avionu si musis pricvaknut na tu 1 zastavku listok, alebo prejst ju pesi.
Este horsie je to ale v Dubravke. Pretoze do Dubravky sa legalne dovezies na PCL 1. pasmo (do zastavky Huscavova), ale naspat docvakavas.
Reply on: hoppusmark01 #120138:
ja chodim do avionu ako keby to bolo prve pasmo a teraz tu hovorite ze to je uz druhe pasmo?
Reply on: Ámos #120134:
ano, je spravne, ak ludia platia podla toho, kolko km precestuju. Ale v pripade jedneho mesta ako celku je rozdelenie na dve zony uplne nelogicke a matuce.. Ja doteraz netusim, kde je koniec prveho a kde zacina druhe pasmo.. Este ze som sa tu na diskusnom fore docital, ze taky OC AVION je uz druhe pasmo.. Ano, mozno som bol lenivy sa pozriet na tie pasma, ale netusil som, ze koniec pasma je jednu zastavku pred Avionom.. To mi pripada spravene naschval..
Preto by v pripade BA bolo lepsie uplatnit princip solidarity, teda ze ti ludia, ktori cestuju menej, nieco doplacaju na tych, ktori cestuju viac. Uz len kvoli prehladnosti systemu a faktu, ze logicky by mala byt zona vyclenena hranicami mesta.. Teda ze ked prechadzas okolo tabule "koniec Bratislavy", tak ta napadne, ze tam uz je asi ina zona.. Ale jednu zastavku pred Avionom by ma toto teda nenapadlo..
Reply on: Ike #120133:
presne tak. Zrusenie 30min listka je obhajitelne. Ale neprestupnost 15min, nie je. Radsej mali zrusit 10 min. a nehat 30 a 60 min.
Reply on: Papyr #120135:
dobry priklad a urcite sa ich najde este mnoho kde sa jasne dokazuje aka blbost bola zavadena
Reply on: Ike #120133:
Presne tak. Co ked potrebujem ist, napriklad, zo Sadu Janka Krala na Jesenskeho ulicu? Priamo sa to neda, musi sa prestupit na Safku, ale za 15 minut sa to stiha. Preco by teda takyto cestujuci mal platit viac, ako ten, kto nastupi tiez na Sade J. Krala, ale ide k Wustenrotu ci na Nivy? Len preto, ze z dovodu linkoveho vedenia musi prestupit? Ale ved neprejde viac km ani viac minut!
Reply on: Ike #120129:
Som si vsak isty, ze existencia dalsieho pasma v ktorom bude Stupava, pricom je rovnako vzdialena od centra BA ako DNV ti vadit nebude a nebudes tu hovorit o nespravodlivosti!

A ak hovorime o spravodlivost tarify, tak taka existuje iba jedna. Cena podla precestovanych km.
Som si isty, ze taku by obv. DNV nechceli.
Reply on: Papyr #120131:
napisal som tu toho vela, ale vlastne som chcel povedat presne co ty ?

v prestupnom systeme nemoze byt cestujuci obmedzovany "malymi pismenkami". Je to nefer
na akych trolejbusoch sa ucia jazdit soferi?
Reply on: Ike #120049:
V Presove su vsetky JCL prestupne, dokonca aj ten najkratsi na desat minut. Nikoho ani len nenapadlo povedat tu hroznu vetu "za desat minut sa aj tak neda prestupit, tak im prestup rovno zakazeme." Preco by mal dopravca rozhodovat o tom, ci sa za desat-patnast minut da alebo neda prestupit? To nech rozhodne cestujuci, on vie, kam ide a kedy mu to ide.
Reply on: stevo #120128:
a takto je to stale ?
Reply on: stevo #120128:
DPB spravodlivost nic nehovori o com svedci aj existencia dvoch pasiem, ktorych hranice su vyclenene takpovediac z brucha...
Reply on: NN #120096:
Ovsiste-Safko +1 sk?

5 min. Bulikova-Farskeho L99 zberna linka
3 min. Frarskeho-Safko L95 nosna linka
prestup dajme v spicke max. 4 min.
-----------------------------------------
max. do 12 minut. platis 0,7 EUR za ten kusok s prestupom.

kdezto do 15 min. platis 0,5 EUR za ovela dlhsie trasy bez prestupu.

L93 Vysehradska-Zochova (cez celu Petrzalku) 14 min=0,5 EUR.
L98 Tesco Petrzka- Pristavny most za Dunajom 14 min=0,5 EUR
L5 Karlova Ves- Kapucinska-centrum 15 min. 0,5 EUR
L5 ZST Vinohrady - Vysoka (skoro centrum) 15 min.=0,5 EUR

Kde je spravodlivost?

Zvyhodnovanie predplatitelov oproti obcasnym je dobra politika, ale medzi tymi obcasnymi vytrestat tych, ktorym najprv zrusili priame spoje, to je svinstvo na2.
Bratislava navstevnikom ponuka mylne info o listkoch na MHD.
Stale pisu ze platia stare.
http://visit.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700013&id=1021&p1=1580

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.