Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #119965:
preco si stale hudies ze do 15min. sa neprestupuje? Ze do 15min. by cestujuci mohli system zneuzit prestupovanim? Ze prestupujuci s 15min. listkom je automaticky sedy pasazier?
Vobec neakceptujes argumenty inych. Odkial si? Z DNV? Tam na 21 ten prestup asi fakt nezrealizujes. Ale venuj sa Petrzalke...
Opakujem, tu bola zrusena 1/2 liniek a zavedeny prestupny system nosnych liniek a liniek, ktore k nosnym cestujucich zvazaju. Tato efektivizacia neprebehla hladko ako po masle, ale slubili nam s prestupom rychlejsiu dopravu. Tento slub fungoval do 1.1.2009, kedy ho zlikvidoval neprestupny listok.
Do 15min. vela Petrzalcanov zrealizuje svoju cestu aj s prestupom.
Reply on: Emo #119961:
Sedy pasazieri. Ak aj niekto stiha prestup do 15 minut tak je to velmi na tesno a potom to skonci nespocetnymi hadkami s revizormi atd..
Reply on: AAA #119963:
Opravujem predošlý príspevok:
1. Ak by bol aj nový lístok prestupný znížiš cenu jazdy za 1 minútu z 1, 40 na 1 Sk. Teda aj pokiaľ by si neprestúpil cestovať by si mohol dlhšie, no lacnejšie. Lebo okrem tejto skôr teoretickej zmeny, by si namiesto pôvodných 18 Sk platil za cestu len 15 Sk.
2. Pri 15 minútovom lístku existuje oveľa väčšie množstvo legálnych a účelných prestupov ako pri 10 minútovom. A teda, niektorí ľudia ktorí museli použiť doteraz 30 minútový lístok za 18 Sk by používali 15 minútový za 15 Sk, teda pokles tržieb.
Reply on: Emo #119962:
1. Ak by bol aj nový lístok prestupný znížiš cenu jazdy za 1 minútu z 1, 40 na 1 Sk.
2. Pri 15 minútovom lístku existuje oveľa väčšie množstvo legálnych a účelných prestupov ako pri 10 minútovom. A teda, niektorí ľudia ktorí museli použiť doteraz 30 minútový lístok za 18 Sk by používali 15 minútový za 15 Sk, teda pokles tržieb.
Reply on: AAA #119949:
To potom ale logicky pri doterajšom 14 Sk prestupnom 10 - minútovom museli tratiť ešte viac.
Reply on: 810zssk #119955:
Tomu chápem, ale tá neprestupnosť je blbosť.
Reply on: Ike #119950:
Tie pasma su v plane zrusenia ,len sa stale a stale caka na BID . Potom to mozno zrusia . Ja by som to osobne vobec nerusil , staci mi bohate 1.pasmo a aj plno ludom to vyhovuje tak ako to je. Do 2.pasma cestujem malo /raz za mesiac max. Ja by som ciastocne zmenil hranice 1.pasma kam by som este zahrnul aj AVION - nech sa nemusim stale bat ze ma tam chyti revizor 😃
Tarifne pasma boli tusim rozdelene na 1. a 2.pasmo podla vzdialenosti od sirsieho centra.
btw. na benzin nam tu nic nejazdi ? .
Reply on: Ike #119957:
Vidis? O tom to je - vacsina dochadza do centra (alebo cez centrum prechadza). Vacsinou teda cestuje ovela viac ako ludia v prvom pasme.
Reply on: Ámos #119922:
Resp. este inak: Ked socialisticki sudruhovia dokazali vyrobit Karosu 744 s motorom vzadu a manualnou prevodovkou (tj. paka od vodica svoj pohyb musela prenasat cez klb dozadu k motoru), tak tym skor by sa to dokazalo urobit aj dneska. ISTEZE BY TO SLO. Mozno je vsak toto riesenie prilis nakladne, prilis kazive alebo nejako inak pre vyrobcu nevyhodne - alebo, ak nie, tak proste nechapem, preco sa vsetci takto svorne vzdali moznosti vyrabat vozidlo, po ktorom by bol aj dopyt.
Reply on: 810zssk #119956:
no som zvedavy kolko % ludi vyuzije cisto 2pasmovy PCL ☺
Reply on: Ike #119950:
V druhom pasme nie je vyssia spotreba a dokonca je tam PCL lacnejsie ? Pasma v ramci BA sa pre PCL budu rusit so zavedenim BID.
Reply on: Emo #119946:
Je tam na to aby si nemusel platit 70 centov ak ides o dve ulice dalej.. tu cestu s prestupom nevykonas..
Reply on: Kakke #119944:
Hej, ale ako som napisal, ten 30 minutovy by musel zdraziet zhruba na 21 co je dnes cena 60 minutoveho.
Reply on: Kakke #119943:
Prestupny 10 minutovy listok bola blbost! 15 minutovy neprestupny je lepsi.
Reply on: Papyr #119920:
toto chce(l) SOR riesit poloautomatickou prevodovkou. Lebo manual nepatri do MHD, ale automat niektori dopravcovia nechcu kvoli nakladom.
Reply on: calipkomhd #119895:
>>čavko
Inak nemali náhodou zrušiť pásma? veď to je diskriminácia ako hrom? či v 2. pásme je väčšia spotreba? drahší benzín? alebo aký je racionálny dôvod na jeho existenciu?

Bratislava sa skladá z 5. okresov, neviem na akom základe vyčlenili tie pásma a nominovali niektorých na väčších bratislavčanov a niekotrých na menších?

Taká linka 21 má určite priemerne nižšiu spotrebu benzínu, ako napríklad autobusy na 32ke...
Reply on: Kakke #119948:
"takže oháňať sa "neprestupnosťou" 10min lístka pri 15min je blbosť" Z pohľadu DPB to nie blbosť. Keby totiž dali za cenu 15 Sk 15 min. prestupný lístok, akurát by tratili tržby.
Reply on: Emo #119946:
No ťažko veriť, že dakto z nás by mal spoľahlivé info o reakciách cestujúcich z Brna a iných miest. Určite nikoho nepoteší pohľad na neprestupný lístok, a najmä keď sa hovorilo určite všade o prestupnej tarife keď sa zavádzala aká je spravodlivá a pár rokov na to sa do nej zavádzajú neprestupné lístky. Je to dačo čo ide proti zdravému rozumu, lebo 15 minút je už ozaj čas za ktorý sa dá ísť niekam na prestup, takže oháňať sa "neprestupnosťou" 10min lístka pri 15min je blbosť.
Reply on: Ámos #119939:
Neviem ako je to teraz, ale na takýto projekt sú väčšinou vlastné servery, ale tu som postrehol, že sú na esohostingu takže neviem či majú vyhradený vlastný server. A určite by som prežil nejakú menej dráždivu reklamu za väčšiu rýchlosť...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.