Opravujem predošlý príspevok:
1. Ak by bol aj nový lístok prestupný znížiš cenu jazdy za 1 minútu z 1, 40 na 1 Sk. Teda aj pokiaľ by si neprestúpil cestovať by si mohol dlhšie, no lacnejšie. Lebo okrem tejto skôr teoretickej zmeny, by si namiesto pôvodných 18 Sk platil za cestu len 15 Sk.
2. Pri 15 minútovom lístku existuje oveľa väčšie množstvo legálnych a účelných prestupov ako pri 10 minútovom. A teda, niektorí ľudia ktorí museli použiť doteraz 30 minútový lístok za 18 Sk by používali 15 minútový za 15 Sk, teda pokles tržieb.
1. Ak by bol aj nový lístok prestupný znížiš cenu jazdy za 1 minútu z 1, 40 na 1 Sk.
2. Pri 15 minútovom lístku existuje oveľa väčšie množstvo legálnych a účelných prestupov ako pri 10 minútovom. A teda, niektorí ľudia ktorí museli použiť doteraz 30 minútový lístok za 18 Sk by používali 15 minútový za 15 Sk, teda pokles tržieb.
Tie pasma su v plane zrusenia ,len sa stale a stale caka na BID . Potom to mozno zrusia . Ja by som to osobne vobec nerusil , staci mi bohate 1.pasmo a aj plno ludom to vyhovuje tak ako to je. Do 2.pasma cestujem malo /raz za mesiac max. Ja by som ciastocne zmenil hranice 1.pasma kam by som este zahrnul aj AVION - nech sa nemusim stale bat ze ma tam chyti revizor
Tarifne pasma boli tusim rozdelene na 1. a 2.pasmo podla vzdialenosti od sirsieho centra.
btw. na benzin nam tu nic nejazdi ? .
Resp. este inak: Ked socialisticki sudruhovia dokazali vyrobit Karosu 744 s motorom vzadu a manualnou prevodovkou (tj. paka od vodica svoj pohyb musela prenasat cez klb dozadu k motoru), tak tym skor by sa to dokazalo urobit aj dneska. ISTEZE BY TO SLO. Mozno je vsak toto riesenie prilis nakladne, prilis kazive alebo nejako inak pre vyrobcu nevyhodne - alebo, ak nie, tak proste nechapem, preco sa vsetci takto svorne vzdali moznosti vyrabat vozidlo, po ktorom by bol aj dopyt.
Inak nemali náhodou zrušiť pásma? veď to je diskriminácia ako hrom? či v 2. pásme je väčšia spotreba? drahší benzín? alebo aký je racionálny dôvod na jeho existenciu?
Bratislava sa skladá z 5. okresov, neviem na akom základe vyčlenili tie pásma a nominovali niektorých na väčších bratislavčanov a niekotrých na menších?
Taká linka 21 má určite priemerne nižšiu spotrebu benzínu, ako napríklad autobusy na 32ke...
"takže oháňať sa "neprestupnosťou" 10min lístka pri 15min je blbosť" Z pohľadu DPB to nie blbosť. Keby totiž dali za cenu 15 Sk 15 min. prestupný lístok, akurát by tratili tržby.
No ťažko veriť, že dakto z nás by mal spoľahlivé info o reakciách cestujúcich z Brna a iných miest. Určite nikoho nepoteší pohľad na neprestupný lístok, a najmä keď sa hovorilo určite všade o prestupnej tarife keď sa zavádzala aká je spravodlivá a pár rokov na to sa do nej zavádzajú neprestupné lístky. Je to dačo čo ide proti zdravému rozumu, lebo 15 minút je už ozaj čas za ktorý sa dá ísť niekam na prestup, takže oháňať sa "neprestupnosťou" 10min lístka pri 15min je blbosť.
Neviem ako je to teraz, ale na takýto projekt sú väčšinou vlastné servery, ale tu som postrehol, že sú na esohostingu takže neviem či majú vyhradený vlastný server. A určite by som prežil nejakú menej dráždivu reklamu za väčšiu rýchlosť...
"ďalej NEPRESTUPNOSŤ 15minútového lístku" - Predstav si ze v Brne nikoho nerozculovala neprestupnost "maleho listka", ale vsetci pochopili jeho vyznam."
A aký je jeho význam? Pouč, prosím Ťa, nás nechápavých.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr