Ľudia mi z toho robíme ale tragédiu. Však sme všetci vedeli, že pride € a že bude potrebná zmena v automatoch a pod. Však sme sa mohli všetci predzásobiť toľkými lístkami, koľko kto potrebuje. A to snáď každý sám pre seba si vie zrátať. Lístky následne platia do konca januára a zároveň ich bude DPmB zamienať za nové, keď niekomu ostanú. Trochu tolerancie a nerobme z komára somára. Že príde € vieme pol roka, a že sa neurobí zmena v automatoch za hoďku, tak natoľko sme všetci inteligentní, že to pochopíme. Tak kľud a nerobte paniku. Keď to zvládli o "niečo" väčšie mestá ako BA tak to zvládne ja slovač, ne? ?
ten ktory urcuje, ze pri kazdom zobrazeni ceny ma byt cena v SKK a v EUR a uvedeny konverzny kurz.
Cislo zakona neviem, lebo som to do prace hladal v july a to si uz nepamatam.
Re #119669 Valec: Nemyslim si, ze to hra nejaku rolu. Aj media su povinne informovat o cenach v oboch menach a nic nepredavaju. Napriklad aj ked informuju o vzniknutej skode pri nocnom poziari
"na jednej strane zastávka mala fungujúci automat a na druhej strane nefungoval"
Tak ale netuším potom kde je problém. To je taký problém počas tohto týždňa prejsť na zastávku oproti? Ja viem že to môže byť pre niekoho nepohodlné, ale pri takejto veľkej zmene to hádam všetci zvládnu. Som strašne zvedavý, na ten krik, keď budú všetky automaty počas silvestrovskej noci odstavené. Ale však DP o tomto informoval, takže neviem kde je problém.
BTW, to znáňala v mojom predošlom príspevku bol len preklep. ?
No tak jeden jediný stánok kde sa mi podarilo zohnať 10min lístky ich mal až 3ks... automaty nefungujú, čiže ak stánok nemá lístky tak si môžem pískať. Síce pravda, že čo som čakal na bus tak na jednej strane zastávka mala fungujúci automat a na druhej strane nefungoval. Keby to bolo všetko tak jednoduché, resp. spoľahlivé, tak by som nepísal o tomto probléme. Ľudia sa neraz sťažovali, že lístky sa nedali kúpiť ani vo fungujúcich automatoch alebo stánkoch. Naháňať predajne DPB si vyžaduje čas a prípadne aj prepravu, ktorá ak nemáš lístok padá. To, že nie všetky stánky majú lístky neni treba zdôrazňovať a práve ako naschvál to je tam kde neni ani automat.
to čo je za odpoveď? ja som sa čudoval nad tým, že prečo ešte vôbec funguje tarifa na nočák 44 Sk, keď si každý namiesto toho kúpi SMS lístok. veď to je smiešne...
Ja mám tiež problém s registračným formulárom. Chcel som si zmeniť e-mailovú adresu, aby sa dalo zobraziť ju v mojom nicku, tak som ju tam vpísal, následne som išiel do mojej bývalej mailovej schránky, aby som zistil, že už je zrušená ? , takže žiadny aktivačný kód nedostanem. Písal som adminovi Azetu, nech mi za týmto účelom povolí to isté konto, keďže ho nikto momentálne nepoužíva, na čo som dostal univerzálnu odpoveď, že schránka nebola využívaná, tak si mám založiť nové konto. A bol som na začiatku. ?
Pokiaľ si dobre pamätám, tak ten kód je súčasťou linku, ktorý máš v maily. Čiže buď kód opíšeš alebo rovno klikneš na link.
Ad lístky a automaty. Za posledné 2 dni (včera a dnes) som nevidel stánok, ktorý by nemal 10 a 30 minútové lístky. A to som ich prešiel naozaj dosť. Automaty sme tu rozoberali včera. Podľa všetkého tie s oznamom sú už prerobené, ale z pochopiteľných dôvodov (podľa platných zákonov musí automat brať aj Sk, nová tarifa) budú spustené až 1.1. BTW, turisiti si predsa môžu kúpiť lístky v mieste ich príchodu na Slovensko (napr. na Hlavnej stanici vo vybraných okienkach ZSSK) a tam ich dostane po celú dobu a nepotrebuje k tomu žiadny stánok ani automat.
Waw ? kde na to tí Turci berú? ? to je niečo super, kiežby tak vedeli konať u nás. U nás to bohužiaľ ide až keď uplynie 10 rokov od dodávky posledných klbákov a už aj tie nahlodáva zub času.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos