Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 6222 #119502:
Ikarus? Tak to v najbližšej dobe asi nehrozí. Ale je pozitívne, že sa aspoň niečo robí:

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=36015&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=1907
Reply on: R.A.T.P. #119499:
Pozerám, že zastávok tam bolo naplánovaných pomaly toľko, ako má dnes električka. ?
Reply on: Mar.z.y #119503:
Nie na rendeze 280 ale na Rendeze 2008
Reply on: 6222 #119502:
No tak bude jeden historičák neviem či je pojazdný ale KHA má Ikarus 280.10 #4707 čo bol na Rendeze 280 a Rozlúčke s Ikarusmi 280
kolko je v dpb momentalne pojazdnych ikarusov280 ? uz nomozu jazdit vobec?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Janka22 #119500:
Cez prázdniny robia všetky 14-ky po dva páry spojov na linke 8 a naopak.
Robi cez tyzden cez prazdniny 14/9 aj 8/9 alebo iba svoju 14?
Dakujem.
Navrh siete metra v Bratislave z roku 1988, podla ktoreho sa zacalo s vystavbou.

http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5587&mode=view
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: merice #119483:
Aj ja som za budovanie električkových tratí, ale nie vo funkcii doplnkovej dopravy. Nové električkové trate musia byť tam, kde sa budujú, nosnými. Nechcem rušiť existujúcu trať do Rače (hoci pre Raču by mal byť nosným systémom vlak), pretože jednak pochybujem o kvalite obsluhy územia vlakmi, jednak keď už tá trať existuje, škoda ju rušiť. Ale nové trate sú veľmi drahé a budovať ich ako doplnkové viac-menej paralelne s nosným systémom je ekonomický nezmysel.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: merice #119485:
Vychádzam z toho, že na trati stredom Petržalky budú jazdiť vlaky v smere Rača-Petržalka a vlaky budú v tomto smere nosným systémom MHD (čo vyplýva z niekoľkých nedávnych vyhlásení Fabora). Potom sa ale na túto trať, ako som tu už viackrát dokazoval, nevojdú s dostatočným intervalom električky (ak by sa aj podarilo vyriešiť, ako ich tam dostať technicky). Pre električku by tak zostal úsek Bosákova-Šafko. Na Bosákovej by tak robila prípoj vlaku. To je však podľa mňa vyhadzovanie peňazí, prípojná trať na Pribinovu sa dá vybudovať lacnejšie a s pridanou hodnotu v podobe dobrého napojenia zóny na staré centrum i západnú radiálu.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Valec #119484:
Mal som na mysli investora Pribinovej.
Reply on: M3go #119486:
ako vravim, stare dobre SORy C 7,5 by sa nam zisli ? ? ? ? ?
A ešte by sme mohli navrhnúť meno "novej" stanici Filiálka. Lebo meno Filiálka /aj keď je to niekdajšia časť Blavy/ sa mi zdá pre novú modernú stanicu nevhodné. Znie to jako pobočka nejakého finančného domu. Ja osobne mám názov po jednej osobnosti. Ale v Bratislave máme tak trochu fóbiu voči vlastným menám pre verejné stavby a zariadenia. Ale hlavne, len aby stála v dohľadnej dobe.
Neviete, bude sa v dohľadnej dobe rekonštruovať nejaká ďalšia električková trať? Viem že tunel, to sa nejak posunulo až na ďalší rok a okrem toho?
Reply on: Valec #119484:
Veď jedna chodba (na úkor zmenšenia priestoru pre WC) pre BA aj stačí... ale súčasťou je aj kompletná rekonštrukcia podchodu.
Reply on: drink #119487:
to je kapitola sama o sebe... ?
Reply on: merice #119470:
"Lebo tí, ktorí nebudú bývať v pešej dostupnosti k električke sa budú cítiť diskriminoivaní" - Paradoxné je, že poznáme pár diskriminovaných, bývajúcich vo veeeľmi blízkej pešej dostupnosti . ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.