Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #119521:
Ale Cepit sa vtedy ešte neplánoval. A pokiaľ viem, tak ani žiadne ďalšie projekty.
Reply on: merice #119491:
Načo meniť niečo, na čo si ľudia už zvykli?
Reply on: Valec #119522:
A nevieš nahodov prečo su vypravovane na L83 karosy na CNG?? a na petržalske linky su ikarusy a solarisy ... ako mne to inac nevadi len kamos mi otom hovoril mne v krasnanoch stacia elektricky.......... ?
Reply on: t6a57919 #119520:
Tak ale nemôžete chcieť rýchlo a aj často. Obzvlásť keď to rýchlo znamená "až" o 3 minúty rýchlejšie. (porovnávam L5 a L83 na trase Alexyho - Kapucínska/Zochova)
Reply on: Emo #119518:
Pravdu poviedac, len som to tak bežne prebehol očami a toto som si nevšimol. Ale keď si pozrieš v akom časovom horizonte tam malo byť metro dobudované, tak dovtedy tam už niečo určite stáť bude. Keď nič iné, tak Cepit.

BTW, túto mapu by som otrieskal o hlavu každému, kto vykrikuje, ako je v Bratislave potrebné metro (obzvlášť tým mimopetržalským). Ku dnešnému dňu by sme mali v prevádzke len úsek z Petržalky po Trnavské mýto a ostatné MČ by sa ho dočkali najskôr tak za 10 rokov. I keď pri súčasnej preferencii Karlovej Vsi...
Reply on: Valec #119516:
V tom mas pravdu ze tam chodia iba autobusy a je tam viac ludi ale ked ides s elektrickou musis ist cez karlovu ves, molecovu , nabrezie ..... a autobusom to je rychlejsie sa dostat do mesta (prestupom do petrzalky) .......... a neraz sa mi stalo ze 93 isli dve aj ked to teoreticky nevichadza...... a este neviem preco na L83 su neustale vypravovane Karosy na pohon CNG ktore su caste menene za iny lebo im "dojde" palivo....... inac dik za odpoved ?
Reply on: Mar.z.y #119503:
No hej, ale to je prímestská verzia. Teda nie úplne to, čo jazdilo v DPB. ?
Reply on: Valec #119505:
A neviem, či si si všimol, ale ešte aj na Šprinclovom majeri mala byť zastávka. Čo je dnes zastávka obsluhovaná jedinou krátkou linkou, navyše len na znamenie. ?
Reply on: t6a57919 #119511:
Lebo z dubravky okrem L83 jazdi aj 1, 5, 12 a v Petrzalke zije asi tak 4krat viac ludi ako v Dubravke
Reply on: t6a57919 #119511:
Pretože do Dúbravky chodia aj električky (dokonca takmer presne po tých istých uliciach ako aj L83) zatiaľ čo Petržalka je odkázaná prevažne na tebou menované autobusové linky. A to už nehladiac na taký detail, že v Petržalke býva asi 3x viac ľudí ako v Dúbravke.

BTW, L83 má interval 12 minút a L93 7,5 minúty. Takže len ťažko počas čakania na L83 môžu prejsť okolo 3 L93ky. Jedine, že by si ich rátal v oboch smeroch. ?
Reply on: t6a57919 #119511:
Možno preto, že taký interval tam stačí.
Reply on: zaki823 #119509:
len jednu alebo viacej ❓
Reply on: merice #119510:
...ale to by sme si potom asi všetci hlavy buchali o priestor nad dverami...
vie mi niekto povedat preco na L93 a L95 chodia autobusy castejsie ako na L83 ktora ako jedina ide cez vikend do dubravky.... sak ked cakate napr. na zastavke SAV tak kym pride jedna 83 zatial pridu 3 93-ky..........??? ❓ ? ?
Reply on: sony9 #119507:
neviem, ale to by museli byť asi zastávky vyššie položené, alebo električková dráha nižšie zapustená v zemi, ako metro
DPB asi kupy novu nizko podlažnu električku :VarioLF3
?
dpb kupy pravdepodobne noivu nizkopodlažnú električku:VarioLF3
nie je mozne namontovat na elektricky plosinu, aby boli nizkopodlazne?
Reply on: 6222 #119502:
Ikarus? Tak to v najbližšej dobe asi nehrozí. Ale je pozitívne, že sa aspoň niečo robí:

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=36015&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=1907

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.