Opýtaj sa človeka, čo na ministerstve písal zákon o cestnej doprave, čo tým myslel. Keďže toto je prevzaté zo zákona. Nespôsobilosť je podľa mňa napr. náhla nevoľnosť vodiča.
Tie ťahanice pri kontrole cestujúcich súvisia aj s kultúrou ľudí. Nedávno som počul rozhovor skupiny báb a chalanov čo čakali na spoj z Hrobákovej do mesta o tom, že :Vieš o tom, že ty nie si povinná dať ani policajtom svoje osobné údaje ak ich on má poskytnúť tretej osobe?! Takže si nemusíš cvakať lístoka ko... ti môžu." Čo treba viac dodať vieš sám ty aj ostatní, že nikto sa neobťažuje si kúpiť ten lístok a potom jediné čo dotknutý cestujúci vie, je byť odutý a nadávať revízorovi. Potom sa len odvolávať, že neni nič povinný on robiť ako cvakať si lístok a dakomu dávať svoje informácie. Spolužiak mi raz pindal, že kvôli mne dostal pokutu, lebo musel ísť domov odniekadiaľ niekam a nekúpil si lístok a že potom sa naťahoval s revízorom. Takže tu nieje chyba v dostupnosti lístkov, jeho označení a pod. ale v zodpovednosti samotných ľudí. Hoc by som nariadil prísnu kontrolu označovačov, ktoré sú občas zaseknuté, necvakajú alebo ukazujú čas 75.09 ako sa mi raz stalo v 99.
Ak dokážeš, že "boli splnené podmienky podľa prepravného poriadku DPB a umožňovali to prepravné podmienky, najmä technický stav, obsaditeľnosť vozidla, spôsobilosť osádky vozidla (ďalej len ”vodič”) a nebránili tomu príčiny, ktoré dopravca nemohol odvrátiť. " môžeš skúsiť.
Re 119328 ft, Re #119341 kecho, Re #119343 810 zssk: Ja by som sa v tejto veci obrátil na Slovenskú obchodnú inšpekciu (SOI). Oni majú na starosti veci ohľadne zavádzajúcej reklamy atď.
Obratisko Schottentor je (podla mna) preto dvojpodlazne, lebo donho ustia trate z dvoch rozlicnych ulic, ktore su od seba vzdialene.. Neviem si predstavit, ako by sa dalo spravit obycajne obratisko s dvomi nanho napojenymi tratami, kazdej z inej strany..
810zssk