Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
KLF #11927:
Ano? Vacsinou sa vodici na to stazuju ze to slabo brzdi. Inac to je vseobecny problem vyzboji TV1, EDB maju slabsiu ako zrychlovacove vozy. Ale ked to vies a hlavne vies vseobecne brzdit, tak v tom problem nevidim. 🙂 Ale staci si porovnat supravu 7602+7610 napriklad so 7729+7730. Vyzbroj ta ista, ale serbel ovela vacsi (teda co som pocul... 😉 ).

tulrnique #11931:
Hmm, mam taky pocit ze u T6A5 je TV s rekuperaciou a TV13 bez. Ale uz sa objavili aj tvrdenia ze nerekuperuje nic. Takze netusim ako je to presne. Ale TV8 urcite rekuperuje. A tusim aj TV1. 🙂
Rad by som si zlepsil svoju predstavu o jednotlivych el. vyzbrojach pouzivanych v elektrickach. Napisem co ja o nich viem a vy by ste ma mohli doplnit/opravit.

T3:

vyzbroj TR37 - to je snad klasicky zrychlovac

TV1 - tyristoy (bez rekuperacie), maju ako jedine T3ky na streche brzdove odpory

TV8, TV12 - dalsie tyristory (bez rekuperacie ?)

TV14, EVPU - tranzistorove zalezitosti s moznostu rekuperacie. je tak?

do T3ojok sa dava uz aj Progress, ci nie - budu mat potom tie eliny aj rekuperaciu?


K2:

UA12 - zrychlovac, aky je dovod ze je tam ina vyzbroj ako v zrychlovacovych T3kach?

TV14, TV Progress - tranzistory s rekuperaciou. Je medzi nimi dajaky podstatny rozdiel ?


T6:

TV3 - tyristory (bez rekuperacie ?)

TV13 - tyristorova s rekuperaciou ? (brzdove odpory na streche)

vopred velmi pekne dakujem za akekolvek doplnenie ci opravu.
3518 - No...to hlasenie, ma to vobec nejaky zmysel to robit ked to takto "funguje" ???

deko - 😉
d3k0: 8005 ak ano tak je vsetko v pohode, ale prijal by som keby sa aj 4049 zachovala.
Turbo #11923> nejako si si tie cisla poplietol 🙂 nabuduce sa najskor ukludni a usetris si dlhe pisanie a budes mat aj odpoved na svoju poslednu otazku 🙂 🙂
Koki dnes som mal 7602-10. 😉 😉 😉 Ak to teda niekomu nieco hovori. Keby v TAKOMTO stave boli vsetky elektricky v BA a TAK jazdili, tak by to bol PôŽITOK jazdit !!! Nenormalna suprava ! 😉 WOW! WOW! WOW! Inak nechyta sa na nu ani ziadna T6A5 suprava... to mozem povedat !!!
Z #11924:
Tak, tak. Ale to nie je iba syndrom 4301...
Btw:voz 4301 jazdi systemom Predo mnou vidno, za mnou tma... staci jeden pohlad pri rozjazde zvonku...
Na uvodnej stranke citam:
V prevádzke sa už objavili aj električkové snežné pluhy č. 8437 a 8434, ktorý sa hneď pokazil pri Mladej garde.
To by nebolo prvy krat co 8434 vykapal. Pamatate sa na minulu zimu??? 🙂 Pripomeniem. 3.12.2001, #4111) sa 8435 spomina a naraza sa na jeho technicky stav. V diskusii sa potom kecalo o jeho osude, ked 7.12.2001 priblizne o 0:45 zhorel zadny trakcak pocas vykonu "namrazovky" v zastavke Zilinska. Bigmac tam bol a pamatam si ako mi ta SMS dosla. Uz 10.12.2001 bol trakcak vymeneny a voz jazdil dalej. Potom cele leto stal. A teraz opat vykapal, avsak uz pri Mladej Garde. Nechcem rypat, ale preco ten voz konecne nepredame kym nam nevyhori cely??? Je to jedina T3 z roku 1965 z tretej serie. Povodne mala ev. c. 292. Predajme ju uz konecne do Prahy, oni totiz zosrotovali vsetky vozne z tejto serie a ziaden nemaju. Urcite ten voz kupia. Samozrejme ze za primeranu cenu zodpovedajucu stavu a jedinecnosti tohto voza. Navyse mame 7509 (ex. 275) z prvej serie zachovanu ako historicke vozidlo. Podvozky z 8434 nam ostanu, takze budu aj nahradne suciastky. Okrem toho mame este 7607 (ex. 607, ex. 283) z roku 1965. Aj z nej mozeme spravit historicku elektricku ak bude zaujem. Navyse je to jedina povodna elektircka s vyzbrojou TV1, teda oplatilo by sa ju zachranit a dat do stavu po rekonstrukcii na TV1 s ev. c. 607. To by som prijal skor ako 292-ku. Vsak jednu zrychlovacovu T3 (275) uz mame. Co si myslite vy? 🙂 Potom by som nechal este 7706 a 7717, z SUCS este neviem. Inac, videl niekto aj 8434-ku??? Chcem si ju odfotit aj mimo vozovne.

Papyr #11921:
Hehe. 😃
Ad:papyr,Turbo,Karosa

😃
Ja som sa vcera viezol CityBusom stvrtej generacie ev.c. 3337 (myslim) na linke 167 z Nemocnice Motol k Andelu. No nadhera. Prudke zrychlenie, plynula jazda, prehadzovanie rychlosti robil automat tak jemne, ze sa to neprejavilo ani len naznakom trhnutia. Na Vrchlickeho triede sme kluckovali pomedzi autami, hotove (ale prijemne) rallye... V ten vecer sme boli na Vrchlickeho jednoznacne najrychlejsi.

Karosa = kvalitny nizkopodlazny autobus. Nesuhlasite? Odvezte sa...
Tak dnes som sa vybral do Ruzinova spravit par fotiek. Okrem fotenia kacic, labuti, holubov a cajok (okolie jazera) som si spomenul na imhd.sk a pofotil zopar serblov B 732 CNG, T3SU, T3G, K2S a pluh 8437 ako pluhuje... 🙂 Na Mraziarenskej som nastupil na 68/9, serbel 4301. Pani, mozem vam povedat ze to bola strasna jazda! Prevodovka strajkovala, odmietala radit z kazdeho kvaltu na dalsi (asi sa pohadal hydrodynamicky menic s elektronikou). Vzdy zaradila az na 5 az 15 pokus a pri kazdom radeni s nami mykala dopredu - dozadu. Autobus mal ukrutne problemy rozbehnut sa, za zastavkou pristavny most navladal preradit, tak sme isli na prvom kvalte az na most. Na moste nas opat pretriasol a isli sme. Komfort bol vesekry zadny, ZF (zubaty fekal) odmital akukolvek spolupracu s motorom a napravami. 🙂 Karosa = serbel... Nesuhlasite? Odvezte sa... 😉
http://dnes.zoznam.sk/sprava.cgi?id=249890

Precitajte si hlavne koniec spravy kde je vyjadrenie Durkovskeho.
Hlasenie od koudaka 🙂
" inak v 93ke nevydrzalo sklo na dverach, takze
som na smolenickej musel prestupovat ... njekto netrafil s lyzami ;))) docinil to, ze 93ka vyhlasila dopravnu nehodu
a ostala tam stat ;)))"
J: tie jazdne casy su dost diskutabilne, ja sa napriklad pohybujem po trasach kde cesta autom ma vyde na neakych 15 - 20 minut a cesta busom na takmer hodinu (trasa dolne hony - petrzalka, co je myslim dost velky rozdiel), pripadne este z dolnych honov do ruzinovacez weekend, kde ked mi dojde bus tak som tam sice za neakych 10 minut (ak neratam slapanie na bus a obvzlast z busu dalej 2 zastavky po trase nechodiacej 78 (pri poslednej debate o weekendovej 78 sa napriklad nepacil subeh 4 resp. 5tich zastavok s trolejbusom)), ale ze ten bus ma 40 minutovy interval, tak to si radsej rozmyslim a ked mam moznost, idem autom... (totiz ak mi jeden zdrhne tak kym druhy dojde, tak to uz dojdem na miesto urcenia pomaly aj pesi... a to patrim medzi ludi co na auta nadavaju a najradsej by ich vyhostili z mesta...)
To all: k tým autám versus MHD. Mám auto aj sním jazdím ale: keďzoberiem benzím za 200,- tak sa odveziem do školy a spať, do obcodu a keď idem pre babenku tak žobrák(rezerva) už zase svieti. Čo sa tých nervov týka určite som kludnejší keď ma niekto vezie ako keď sa veziem ja. Keď som v MHD ma nemusí trápiť nejaký ***... taxikár či oktávia s čiernými sklami, ktorý mi nedali prednosť alebo sa namňa lepia. V takomto počasí ako je dnes ma tiež netrápi možnosť poškodenia auta atď. A myslím si, že tá cesta s MHD je trochu dlhšia ale luďia boha okoľko o 7 minút z konca petržalky do centra. To je také minimum. A je som hlavne dosť ekologicky založený takže radšej chodím MHD ako autom. To využívam len keď musím, alebo potrebujem rýchlo a okamžite niekam ísť. Fakt je aj ten, že keby boli všetky vozy vykúrené tak aj viac ludí cez zimu jazdí MHD. Je to jedno s druhým. Auto je pohodlňejšie ale aj viac stojí a dosť viac. lebo teraz jazdím za 645,- tri mesiace ale autom by to bolo tak na jeden a pol týždňa a to mám 105L, ktorá mi žerie pouhých 6 litrov na sto Km.
Vladimir: este ze si sa spamatal 🙂 🙂 😉
Neviem ako v BA, ale v BB ked vodic chce tak si umyvarku vybavi - napriklad ak ma fototermin 🙂
Nie, ale zrejme sa pokazili 2 supravy za sebou a ta tretia ich obe musela tlacit, ale vyzeralo to stylovo... jak husenica.
#11912 to co ma znamenat ??? skusaju aku dlhu supravu u schopny zostavit ???

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.