KLF #11927:
Ano? Vacsinou sa vodici na to stazuju ze to slabo brzdi. Inac to je vseobecny problem vyzboji TV1, EDB maju slabsiu ako zrychlovacove vozy. Ale ked to vies a hlavne vies vseobecne brzdit, tak v tom problem nevidim. Ale staci si porovnat supravu 7602+7610 napriklad so 7729+7730. Vyzbroj ta ista, ale serbel ovela vacsi (teda co som pocul... ).
tulrnique #11931:
Hmm, mam taky pocit ze u T6A5 je TV s rekuperaciou a TV13 bez. Ale uz sa objavili aj tvrdenia ze nerekuperuje nic. Takze netusim ako je to presne. Ale TV8 urcite rekuperuje. A tusim aj TV1.
Ano? Vacsinou sa vodici na to stazuju ze to slabo brzdi. Inac to je vseobecny problem vyzboji TV1, EDB maju slabsiu ako zrychlovacove vozy. Ale ked to vies a hlavne vies vseobecne brzdit, tak v tom problem nevidim. Ale staci si porovnat supravu 7602+7610 napriklad so 7729+7730. Vyzbroj ta ista, ale serbel ovela vacsi (teda co som pocul... ).
tulrnique #11931:
Hmm, mam taky pocit ze u T6A5 je TV s rekuperaciou a TV13 bez. Ale uz sa objavili aj tvrdenia ze nerekuperuje nic. Takze netusim ako je to presne. Ale TV8 urcite rekuperuje. A tusim aj TV1.
Turbo
V prevádzke sa už objavili aj električkové snežné pluhy č. 8437 a 8434, ktorý sa hneď pokazil pri Mladej garde.
To by nebolo prvy krat co 8434 vykapal. Pamatate sa na minulu zimu??? Pripomeniem. 3.12.2001, #4111) sa 8435 spomina a naraza sa na jeho technicky stav. V diskusii sa potom kecalo o jeho osude, ked 7.12.2001 priblizne o 0:45 zhorel zadny trakcak pocas vykonu "namrazovky" v zastavke Zilinska. Bigmac tam bol a pamatam si ako mi ta SMS dosla. Uz 10.12.2001 bol trakcak vymeneny a voz jazdil dalej. Potom cele leto stal. A teraz opat vykapal, avsak uz pri Mladej Garde. Nechcem rypat, ale preco ten voz konecne nepredame kym nam nevyhori cely??? Je to jedina T3 z roku 1965 z tretej serie. Povodne mala ev. c. 292. Predajme ju uz konecne do Prahy, oni totiz zosrotovali vsetky vozne z tejto serie a ziaden nemaju. Urcite ten voz kupia. Samozrejme ze za primeranu cenu zodpovedajucu stavu a jedinecnosti tohto voza. Navyse mame 7509 (ex. 275) z prvej serie zachovanu ako historicke vozidlo. Podvozky z 8434 nam ostanu, takze budu aj nahradne suciastky. Okrem toho mame este 7607 (ex. 607, ex. 283) z roku 1965. Aj z nej mozeme spravit historicku elektricku ak bude zaujem. Navyse je to jedina povodna elektircka s vyzbrojou TV1, teda oplatilo by sa ju zachranit a dat do stavu po rekonstrukcii na TV1 s ev. c. 607. To by som prijal skor ako 292-ku. Vsak jednu zrychlovacovu T3 (275) uz mame. Co si myslite vy? Potom by som nechal este 7706 a 7717, z SUCS este neviem. Inac, videl niekto aj 8434-ku??? Chcem si ju odfotit aj mimo vozovne.
Papyr #11921:
Hehe.