Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #118557:
a co je vlastne gorila? teda ta vasa...
Reply on: S499.1023 #118554:
? ?

Hm si deformovany jazdami Bratislava - Praha. ?
Este si nikdy nestal na perone a nepozeral na prichadzajuci vlak?
Reply on: Majo #118555:
hej! hentak ziadne okuliare nevyzeraju. ja vtom vidim gorilu a basta. Tak ako vase sukafony su moje akvaria. ?
Reply on: S499.1023 #118552:
nepripomina mi to okuliare a silne nadocnicove obluky goril.
http://www.rail.sk/arp/slovakia/rolstock/photos/750183a.jpg
http://www.animalesenextincion.com.ar/secciones/gorilas/gorila04.jpg

Re #118551 S499.1023: tak som mudrejsi.
Reply on: Ámos #118550:
Zásah vedľa. Rozdiel medzi 471 a 671 je ten, že jedna je napájaná jednosmerným prúdom a druhá jednosmerným a striedavým.

V tej 850 Ti odporúčam previezť sa (v ČR ich je dosť) a možno zmeníš názor na pohodlný motorový vozeň.

Okuliarnik sa Ti podobá na gorilu? ? ? ?
Reply on: Ámos #118553:
Nezmysel. Cestujúci väčšinou na peróne rušeň vôbec nevidí. Načo by chodil úplne dopredu a zase späť?
Reply on: S499.1023 #118549:
lebo premna pre cestujuceho je rozhodujuce aj to ako vlak vyzera. K ZSSK vladne odpor aj kvoli tomu cim ludi vozia. Rusen je sucast vlaku a je to o prve co cestujuci z vlaku na perone vidi. Je to cisto subjetivna a psychologicka zalezitost, ale aj ta hra rolu.
Reply on: Ámos #118550:
Gorilu v okuliaroch?
Reply on: Ámos #118550:
Aj 471 môže mať 160. ZÁKLADNÝ rozdiel je, že 671 je dvojsystémový. Nič viac, nič menej.
Reply on: S499.1023 #118542:
471 ma Vmax 140kmh a 671 ma Vmax 160kmh. To bude asi zakladny ? (a nie negooglil som, zapamatal som si ked som teraz cital o tych tendroch. takze to viem asi tak tri dni 🙂 )

Re #118540 S499.1023: Mozno je to tym, ze v 830 ani 850 som sa zrejme nikdy neviezol ?

Re #118541 Majo: Sorry, nevsimol som si ze chodi na tyzdnovky.

Re #118546 Majo: Ámos uz tusi co je 750. Prave tento voz sa mi podoba na gorilu. ?
Reply on: Ámos #118547:
A prečo by to bolo lepšie?
Reply on: S499.1023 #118504:
To na Slovensku vieme už dávno, zombíci sa zas prebúdzajú. ? ?
Reply on: S499.1023 #118537:

1) uz som vysvetlil
2) neviem, ale mne sa strasne lubi. To su uz ale subjetivne dovody. No urcite je lepsie mat na zaciatku ICcka toto http://www.vlaky.net/upload/images/reports/002488/P5310021.JPG ako toto http://www.vlaky.net/upload/images/sk/Garin/Garin_350.020_8824web.jpg
(neries ze jeden je diesel a druhy elektrika, cisto dizajn)
3) Ked tam teraz jazdi 810, tak preco nie 813?
Reply on: S499.1023 #118538:
Ámos asi ani netuší, čo je to 750, takže šotopožiadavu súdil asi podľa niečoho iného - to Ad 1 a Ad 2 - čo zo súčasného vozidlového parku ZSSK by si tam nasadil tak, aby to nebol nepohodlný šúkafón a zároveň aby to nebola šotopožiadavka?
Reply on: Ámos #118535:
Hej, ale v prípade vlakov sa už až tak nemusí, vždy to závisí od konkrétneho typu vozidla. A zas K2S až taká moderná už v dnešnej dobe nie je (bola možno v roku 1998, keď sa s tým začalo), keďže nie je nízkopodlažná a poháňajú ju stále jednosmerné motory.
Reply on: Ámos #118539:
To"ľahko" sú modrogumné fantázie. Tretí brzdový kotúč znamená nové nápravy, tlakotesnosť znamená zásadné úpravy skrine.
Reply on: Ámos #118539:
Tak hej je zmysluplná, ale na vlaky tu je napr. http://vlaky.net/online/diskusia/default.asp?lang=1 A toto je o MHD a vlaky mi tam moc nespadajú. No to je jedno čo už. ?
Reply on: Ámos #118523:
A ty vieš, aký je rozdiel medzi 471 a 671? Ostatných prosím, aby mu nenašepkávali.
Reply on: Ámos #118532:
V piatok poobede a v nedelu tam nejake hrozne zapchy nie su, takze problem nebude asi tam. Proste sa rozhodol pre vlak, lebo klasicke vozne s kupe mu poskytaju najvyssi komfort (v porovnani s autobusmi aj IAD) a do ciela sa dostane rychlo a za rozumnu cenu. Ale keby tam boli vratene sukafony, opat by zacal chodit autobusom, lebo ten je pohodlnejsi. Co sa tyka sprievodcov - tam maju 810/11/12 dost velku nevyhodu oproti klasickej suprave - su nepriechodne. Takze sprievodca medzi dvoma zastavkami skontroluje vzdy len jeden maly vozen. A okrem toho v tychto regionalnych vlakoch robi sprievodcu vlakveduci a ten ma aj ine povinnosti nez len kontrolovat listky.
Reply on: Ámos #118519:
Ty si môžeš vybrať čo chceš. Ja by som si vyberal podľa pohodlia, čiže krabicu až na záver.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.