Reply on: S499.1023 #116962:
tazko povedat.. v ziadnych normalne dostupnych zdrojoch to jednoznacne uvedene nebolo... v kriteriach je uvedene:Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska kritérií
uvedených nižšie:
1. Priemerná cena za autobus – max. 60 bodov.
2. Prevádzkové náklady počas plánovanej životnosti
8 rokov = 520 000 km – max. 30 bodov.
3. Súčet záväzných cien vytipovaných ND – max.
10 bodov.
skorej si myslim ze su to "planovane" prevadzkove naklady (napr. vymena oleja stoji 10000 Sk, za dobu prevadzky N vymen oleja... naklady N*10000; a takto pre vsetky predpisane ukony).
a nazov obstaravania je "Nakup autobusov ..." a nie "Nakup a servis...".
Ámos
Re #116948 richardhudec: sorry ale si strasne vedla. Slovensko nema diverzifikovane dodavky ropy a zemneho plynu. Oboje kupujeme od Rusov a cena plynu sa odvadza od ceny ropy.
S tymto zdovodnenim sa prislo na magistrate a DPB a hovorili o deverzifikacii dodavatelov a energetickej bezpecnosti. To je vsetko samozrejme dolezite a plnicka CNG v Petrzalke by sa dala dokonca napojit aj na rakuske plynovody (nie je to tak daleko), no DPB je strasne maly hrac nato aby jeho diverzifikacia urobila nieco co i len s vnutornym trhom v ramci SR.
Plnicka na Juraku je stavana na 300 vozov ak si dobre pamatam.
A ak dnes nestiha tankovat 160 vozov tak sa treba spytat ci je sposob tankovania a jeho logistika dobre riesena.