Však ten interval 3 minúty nemusí byť rovno hodinu trvať. Ono by stačilo keby začali spoje v 3min intervale vychádzať z Vyšehradskej od 7:00 až 7:10 a na 4min interval by nabehli o 7:50
Ak sa nebudú robiť sabotáže (zle nastavené semafóry na Šafku a podobne), môže uzavretie mosta naozaj prispieť k zlepšeniu dopravy (IAD aj MHD) v centre. Sám som zvedavý. Osobne som za rekonštrukciu (prípadne aj za architektonicky hodnotnú novostavbu) mosta v pôvodnej šírke.
No, tak 8-9 vs 8 vs 7-8 je 7 vs 7,5 vs 8 vozov za hodinu... ale čo viem, tak zlepšenie na 8 min. znamenalo nárast o jednu službu a vozidlo, ktoré ale už aj tak bolo na trati kvôli rannej špičke (vyrovnávanie zápch). Ak by malo byť 7-8, asi by to bola ďalšia služba, resp. z ranných špičiek by sa stali celodenné.
100 bodov, ešte by som pridal jednu: "Vek, IQ a správanie jedinca.. ako spolu súvisia a prečo sú tieto faktory dôležité pre písanie do diskusie imhd" ? ?
Darmo dávaš rehotavého smajla. Jestvujú práce, kde sa odporúčajú intervaly, ktoré sú deliteľom 60, t.j. 2,3,4,5,6,10,12,15,20,30,60 minút a ako zvláštny prípad striedavo 7 a 8 minút. Nepamätám sa síce, ktoré kde konkrétne, ale skús preštudovať práce VÚD spred prevratu (kolektív doc. Černého sa problematike organizácie prevádzky MHD dosť úspešne venoval).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik
Ja som taktiež presvedčený, že pravda sa ukáže. Podľa mňa je to posledná príležitosť, ako odvrátiť tie plány na stavbu širšieho mosta.