Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: stevo #116490:
Je to hlavne chaos ? ja osobne ten SMS-lístok s platnosťou na 70min považujem za idiotinu. Mal by stáť 10 a 20Sk s platnosťou na 15, ako "prvá pomoc" pre nedobrovoľných čiernych pasažierov. Za ten čas by sa mohli dostať aspoň na zastávku kde by si mohli lístok zakúpiť a zároveň tam aj prestupujú.
Okukol niekto ako to bolo ráno s kraťasmi na 212, či boli preplnené alebo sa to dalo uniesť?
Reply on: eripmav #116432:
Rydzi zlocin na vernych elektricenkaroch! ☠
Reply on: Mikimaus #116484:

Velmi pekne Vam dakujem za reakciu. Len ci na sekretariate DPB neriesia taketo zalezitosti 10tky denne. Ale za pokus to urcite stoji, lebo o mne si v databaze najdu dlhorocny zaznam.
Prijemny den prajem
Reply on: Osky #116464:
Že túto šotoušmi neustále omieľanú "pravdu" nevedia v Nemecku!
Reply on: ivanbuto #116462:
Myslím, že 8 minút je pre mňa v pohode, pre niekoho (viď vtedajšia diskusia) už nie. Ale hlavne si myslím, že medzi 7-8 a 8 už nie je prakticky žiadny rozdiel z hľadiska potreby vozidiel a vodičov, takže neviem, prečo by to nemalo byť 7-8.
Reply on: Filaga #116482:
skuste napisat listom na DPB. Uplne Vas chapem, ale je to tak. S homelessakmi si ruky spinit nebudu, ale slusneho cloveka hned skasnu ked zabudne. Objektivne ste bol cierny pasazier a teda ste mal dostat pokutu. Skuste napisat Zahradnikovi, mozno sa zmiluje.
Reply on: Martin Fundárek #116476:
Mame to tu velmi jednoduche, vozovna je len jedna, na konci mesta, dost vzdialena od vsetkych troch konecnych... TPV (miestny DP) vlastni iba 12 m autobusy (Renaulty a Citelisy), cize kapacitne su na tom vsetky rovnako...
Z hladiska obehu vozidiel: byvala linka 2 zvladla cestu z konecnej na konecnu za cca 10 min, byvala 6 zvladla trasu za cca 25 min. Prestavky su tu dost kratke (mnohokrat cas prichodu na na konecnu sa rovna casu odchodu), neviem blizsie, ako je to zariadene...

V B je naozaj malo miesta na cerpanie tech. casov a prestavok, autobusy sa tocia na kruhovom objazde a stoja na obycajnej zastavke na kraji cesty, cize dost neprakticke...

Koneckoncov, je to skor dobre riesenie, dakujem vsetkym za odpovede
Reply on: Filaga #116482:
Ked si pravidelne kupujes elektricenku, tak to maju v databaze a mozes tak skusit podat ziadost o odpustenie pokuty. ? Ak si vsak zaplatil tak smolka, tam uz niet co riesit ?
Reply on: Osky #116464:
A co? A ak su take spolahlive a ekonomicke ako sa o nich pise na stranke, tak preco nie? Netreba zas vsetko ofrflat. Mna by viac zaujimali detaily ako klimatizacia, okna proti efektu mikrovlnky, sedadla nie spina friendly.
Dobry den prajem,

Dlhe roky si kupujem elektricenku a revizora stretnem tak raz za mesiac ak sa mi pristasti, pristastilo sa mi to dnes a ako zakon schvalnosti mi vcera skoncila elektricenka, absolutne mi to vypadlo, ze si ju mam opat zakupit. Za dlhe roky chodenia s elektricenkou sa mi to takto vyplatilo. O 5 rano ma chytia a este su celi stastni, ze konecne niekoho a nie je to bezdomovec alebo alkoholik. Mozem im vysvetlovat, ze radsej na miesto zaplatenia pokuty si pojdem ihned kupit elektricenku, ale oni ma radsej chcu odprevadit k bankomatu ako do predajne cest. listkov... Je to moja chyba, ze som si to nevsimol, ale mohol by byt dopravny podnik aspon trosku benevolentny a do 24h nedavat pokutu, alebo aspon so zmensenou sadzbou.

Neostava mi ziadna ina moznost ako pokutu uhradit a opat si kupit elektricenku a tak minut cca +- 5000 SKK na meskajucu/vypadavajucu/preplnenu/spinave miesta (a to si este nepredstavujem aky jedinec tam predomnou sedel) MHD v Bratislave?

Dakujem kazdemu za reakciu.
V dnesne mrazive rano ma pobavili davy cakajuce na L212 na docasnej konecnej L212 ktora tam oddnes nechodi. Ktovie kolko tam cakali nez si vsimli ze CP 212ky tam uz nebol a bol tam oznam, ze jej premavka na Hranicnu konci.
Reply on: N/A #116478:
http://bus.tedom.cz/reference.html

"Na tieto motory sme plne servisne vybavení a nie je nutná obmena servisného náradia. Predpokladáme taktiež, že zaškolenie servisného personálu na inovovaný motor bude veľmi rýchle a bezproblémové. Náhradné diely sú dobre dostupné vďaka fungujúcej distribučnej siete." ?
Reply on: TeBeCe #116477:
Buduci prevadzkovatel najvacsiej dodavky tychto busov by si zasluzil dobry servis, pri velkej dodavke aspon bude co odstavovat ? BA opat musela byt lepsia ako KE, tam 19 tedomov, my vezmeme 20, háá! ?
Reply on: TeBeCe #116477:
Jéééžišmária,nestraš!! ? ? ?
Reply on: luky133 #116468:
nebude mat rovnaku adresu ako vozovna trnavka? ? ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: barack40 #116402:

Z hľadiska obehu vozidiel a vodičov - neexistuje univerzálna odpoveď, veľmi záleží na konkrétnych okolnostiach (aké sú tam časy obehov, či sa používajú vozidlá rovnakej kapacity, ako sú rozmiestnené vozovne, ako sú riešené prestávky atď.).
Z hľadiska cestujúcich - cestovný poriadok zlúčenej linky je menej prehľadný, avšak na druhej strane si už v úseku AB zistíš, ktorým spojom máš ísť do C a nemusíš zháňať CP linky 6. Navyše odpadá nutnosť prestupu.
Na pravidelnosť spojov by nemalo mať zlúčenie dopad.
Ďalšia vec - môže to byť dobré riešenie, ak je v B nedostatok miesta na čerpanie technologických časov a pracovných prestávok.
Iné ma v tejto pokročilej hodine už nenapadá.
Reply on: AAA #116474:
vysvetlivka
V cepo L 212 chýba vysvetlika poznámky "T".
Reply on: Solider #116470:
inak nadherna mapka, krasna 😃 aj s popismi ? neviem ako mam podla nej zistit ci ma servis aj priamo v Nitre alebo je to v nejakej dedine pri NR

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.