Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #116288:
preco by to bolo blbe. DPB nebol spokojny so spravanim Skodovky pri reklamaciach díslagregatov. Spravali sa podobne ako Solaris. Preco by od nich mali brat dalsie vozy?
Reply on: Ike #116289:
samozrejme. no kecho vyhlasil, ze to bude platit DPB!
Reply on: Petto #116227:
som si isty, ze Mercedes a Man predali pozadovane mnozstvo busov. A mozno aj volvo.
Reply on: Ámos #116287:
Opravu bude predsa platit kamionistova poistovna... a priamo nehoda sa kamionistu nedotkne - akurat strati bonus a mozno dostane nejake sankcie od zamestnavatela. Ci nie?
Reply on: Ámos #116286:
To, že keď je už platná rámcová zmluva na nákup trolejbusov by bolo dosť blbé ju nechať prepadnúť...
Reply on: Pistuch #116204:
To bola len recnicka otazka pre kecha aby si este raz premyslel to vyhlasenie, ze DPB bude platit opravu vozidla.
Reply on: luky133 #116283:
a co, ze slubovali?
Reply on: S499.1023 #116274:
A to uz preco? Ci je lepsie aby na DD tahala 15 trky Tatrovka a 25 Trky budu jazdit v meste? Neviem ako ty, ale mne to pride ako brutalne neefektivne.
voľakedy dávno som čítal článok navrhujúci o. i. rôzne začiatky vyučovania na školách. čo tomu bráni?
podľa mňa by posunutie mohlo do značnej miery zamedziť situácie, kedy vozidlo strávi na niekoľkých zastávkach za sebou aj viac ako minútu (na každej), takže meškanie je nevyhnutné a nezadržateľne narastajúce...
Reply on: Solider #116282:
Áno sú. Vieš si predstaviť, že by sa ráno otáčala Tatra 6 krát pre 15Tr? To by som chcel vidieť... A večer zase naopak... Mne nevadí keď tam bude chodiť ako teraz 5 25Tr alebo tak niejako ich tam chodí + nejaké v rannej špičke tri 15Tr/M a potom by sa odtiahli, ale keď sľubovali nákup 12 25Tr tak hovorili, že okolo 8 ich bude jazdiť na DD a zvyšok v meste...
Reply on: luky133 #116281:
A to DD sú niečim výnimočné, alebo prečo tam by mali ísť všetky 24 a 25Tr?
Reply on: S499.1023 #116272:
Mne by úplne stačilo kebyže DPB ju zoberie na vedomie zahrá mediálnu hru a to bude všetko... ? Ináč tento rok som čítal, že majú v roku 2009 kúpiť zvyšných 6 25Tr a nejaké 24Tr... Ale neviem čo bolo na tom pravdy...
Reply on: S499.1023 #116274:
Hej? A bol si na DD niekedy počas špičky, že sa ani celá zástavka Molecová nezmestí do jednej? Alebo ranné spoje aj 133 sú také plné, že na iných zástavkách idú radšej dole peši... Samozrejme 133 ide pod most už len polovične naplnená... Čo tam chceš nasadzovať 14Tr/M?
Reply on: S499.1023 #116277:
Ad LPG - otazka. Napr. podla tohto http://www.sugre.info/study_sheet.phtml?study_id=1855 premaval vo Viedni bus na mix 30% LPG, 70% diesel. Doteraz som si myslel, ze LPG je palivo ktore sa charakteristikou horenia viac "podoba" benzinu, t.z. na rozumne zapalenie potrebuje iskru. Nikde som sa nedocital, ci motory Viedenskych busov (100% LPG) su vlastne klasicke diesle s vymenenym vstrekovanim, alebo je za tym nieco viac. Nevies o tom nieco blizsie?
Reply on: hoppusmark01 #116244:
Nediskutuj o tom, čomu nerozumieš - resp. kľudne diskutuj ale nie v pozícii arbitra. Podstatné je to, že sa nejedná o ZEMNÝ plyn.
Reply on: hoppusmark01 #116237:
Vo Viedni nenájdeš ANI JEDEN CNG autobus.
Reply on: Petto #116231:
Uvažuješ ako poslanec, ktorý si kedysi vynútil na a-86 interval 14 minút, lebo bol vyjazditeľný. Interval 24 minút má výhodu nezapamätateľnosti a prakticky žiadne zlepšenie oproti intervalu 30 minút. Rozpolením taktového intervalu nemusí vzniknúť taktový interval ?
Reply on: geodeath #116228:
Používať na 33 25Tr je zvrátenosť.
Reply on: geodeath #116226:
Vieš čo, Dunčo, Záhradkár nie je zrovna môj favorit, ale inteligenciu má rozhodne vyššiu od teba. Ty si totiž pletieš pojmy s dojmami.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.