Linka 36 stále ešte možno bude. Teraz prídu nové Sory a tie na nej možno budú nasadzovať. Ale linka bude až po dostavaní nákupnej časti ináč to nemý zmysel... A snáď vtedy nejaká ta linka bude a bude riešená aby sa dala využiť aj na inú cestu nielen do TESCA... Napr by mohla ísť cez Patrónku a nie cez Dúbravku... Alebo tam cez Patrónku naspäť cez Dúbravku... A tá petícia nie je zlý nápad možno sa raz o to pokúsim...
urcite by pohlo,ale je rozdiel zriadit jednu mikrolinku ako investovat 105 melonov ( cca 3 485 000 € ) do tbusov. Radsej mali zriadit L36 do Tesca Lamac ,ale to uz nebude ,vsak mame za cca 4 tyzdne v prevadzke KVALITNY supermarket na Molecke.
Re #116241 TeBeCe: takze ani MAN nesplnaju podmienku na tender klbakov ???
VIE TU DAKTO O NIEKTOROM VYROBCOVI, KTORY BY SPLNAL PODMIENKU na tender ???
Re #116238 Petto: myslel som samozrejme 31.10 a nie 30.11 ?
Tiez si myslim ze aj tak sa da ,aj tak sa da .L180 vypravovat len na DUŠICKY.Videl som ju 30.11 ,z Jiraskovej cestovalo k cintorinu cca 15 ludi co je asi 15 krat viac ako obvykle ? a co sa tyka MANu neviem.
celá Viedeň sú plyňáky MAN.. (Teda pre presnosť, prvá časť nízkopodlažných autobusov boli Volvá, a potom sa už začali kupovať MANy -aj keď išlo o úplne rovnaké autobusy, sám nechápem, ako je to možné, že rovnaký autobus môže byť Volvo aj MAN.. Každopádne sú ale vyrábané firmou Gräf-Steyr, takže asi to bude nejaká licencia.. ).. ale k podstate veci: vo Viedni by si mal tých 100 NP CNG autobusov značky MAN nájsť bez problémov..
L180 by som zrusil aj ja a dal tam zachadzku L80 ,ale neviem ci by bola schopna otacat sa dakde pri cintorine ,ked nie tak urobit z nej okruznu linku ( ZST,KUPKO,CINTORIN,zavod matador,ZST) . Alebo smerom z Kopcian ,na Kopcany urobit zachadzku . Aj tak vacsinou prestavkuju na Kopcanoch ,uz tie 4-5 minut zachadzky ich nezabiju.
hoppusmark01