Uvažuješ ako poslanec, ktorý si kedysi vynútil na a-86 interval 14 minút, lebo bol vyjazditeľný. Interval 24 minút má výhodu nezapamätateľnosti a prakticky žiadne zlepšenie oproti intervalu 30 minút. Rozpolením taktového intervalu nemusí vzniknúť taktový interval ?
Nie, NIE JE. Tedom je kompletne prevzatá výroba západobalkánskeho autobusu Mauri Kronos, pričom prevedením výroby z Makarónie do Třebíče prišlo k výraznému ZVÝŠENIU kvality.
Je presne dané, čo sa ti zo zákonnej poistky preplatí. VODIČ kamiónu s tým nemá nič. Chlapi, kua, získajte aspoň NEJAKÉ právne vedomie, než tu začnete rozoberať takéto p94oviny!
Lístok na nočný spoj dnes stojí 44 korún (1,46 €). "Použitie SMS lístka v noci bude veľmi výhodné, čakáme preto, že sa stane pri nočných spojoch hitom," myslí si Záhradník.
Minule som spravil v Prahe taký pokus - revízorovi, ktorý sa nedopatrením vyskytol v električke (inak leniví pražskí revízori kontrolujú len v metre a to ešte z 90% na prestupoch), som oznámil, že mu neukážem lístok, kým neskontroluje toho spiaceho bezdomovca, ktorého obišiel. Revízor reagoval vystúpením z vozidla na najbližšej zastávke. Bohužiaľ som si nestihol zapamätať jeho číslo. Podľa môjho názoru revízor, ktorý niektorého cestujúceho vynechá, stráca právo kontrolovať cestovné lístky ďalších cestujúcich.
No a máme problém... Len jeden Solaris je odstavený po požiari (teda vhodný na súčiastky) a oba Solarisy potrebujú opraviť čelá... Aby bolo dostatok dielov musí zhorieť ešte jeden... ?
Inak, nedala by sa linka č. 54 a linka č. 52 zlúčiť do jednej linky?
Ved 54 chodí skoro prázdna a 52 by mohla mať určené spoje, ktoré by zachádzali na ŽST Vajnory.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
SiTy