Reply on: Emo #115611:
"teraz, ak sa niečo stane v KV, tak máš odstavenú aj račiansku radiálu. NAD v úseku Nový Most - Dúbravka Ti Raču tiež nevyrieši."Akože nie? Však ak máš odstavenú KV, tak ti stále na zvyšku trasy zostane dosť vozidiel na to aby stihli obsluhovať račiansku radiálu.
Zober si taký príklad. Pri kríži ti v obratisku stoja 2 vozy a zvyšok máš na trase. Ak sa stane nehoda na Molecovej, tak rýchlo stopneš vozidlá v smere do Dúbravky. Pri intervale 4 minúty (jedna linka na radiálu) ti v úseku medzi Tunelom a Molecovou nemôžu zostať viac ako 3 vozy (jazdná doba 6 minút + nejaká reakčná doba). Avšak za ten čas sa ti ešte stihnú vrátiť 1-2 súpravy. Čiže v reáli ti na zvyšku linky chýba 1 alebo 2 súpravy (tie čo uviazli mínus tie čo sa vrátili). Na Račianskej radiále môže teda nastať len taká situácia, že vozidlá v čase začiatku odklonu budú mierne meškať (cca 10 minút viď môj predošlý príspevok) a bude ti tam chýbať jedna alebo 2 súpravy (+plus tie na konečnej, ale bez nich sa bude dať počas takéhoto stavu zaobísť), ktoré môžeš nahradiť záložným vozidlom z konečnej.
V tomto prípade som neuvažoval so situáciou, že opačný smer bude prejazdný, v takom prípade by sa výluka račianskej radiály nedotkla vôbec.
Emo
Uvediem príklad: linka 5 premáva v trase Dúbravka - Rača. Predstavme si, že do Rače okrem nej už iná električka nechodí. Ja viem, že tam chodí ešte 3 a 11 ale predstavme si, že nie. A teraz, ak sa niečo stane v KV, tak máš odstavenú aj račiansku radiálu. NAD v úseku Nový Most - Dúbravka Ti Raču tiež nevyrieši. Tu nejde ani tak o to, že by nemal byť nejaký scenár NAD (to nespochybňujem) ako skôr o to, že na každej radiále by mali byť 2 linky pre takéto prípady.