minimalna lehota viazanosti ponuk je do 10.11. a podla zakona musi DPB uzavriet zmluvu, resp. ramcovu dohodu v tejto lehote. takze ak sa lehota z nejakych pricin nepredlzila, zajtra by mala byt zmluva uzavreta.
Zakázať telefonovanie by nebolo vhodné. Skôr len zakázať púšťať nahlas tú hudbu a povoliť len cez sluchatka v určitej hlučnosti aby to neprerážalo aj do okolia. Osobne kebyže zakážu telefonovanie a budú to pokutovať prestane služby DPB využívať ešte menej ľudí.
heh, čo všetko by bolo vhodné...
podľa mňa by bolo vhodné, aby kadejaké zákony a iné predpisy nielen existovali na papieri, ale aby aj platili v praxi. lenže na to by bol potrebný aparát, ktorý by ich VYNUCOVAL. počul som, že existujú krajiny, v ktorej túto úlohu pní polícia a ďalšie orgány. obávam sa ale, že v tejto gubernii také dačo nehrozí, lebo predsa u nás je "demokracia" a "sloboda"...
K najnovšiemu update do galérie obrázkov sa chcem opýtať toho kto sa vyzná do MHD v Brne. Vidím tam na jednej linke viac typov vozidiel s rozdielnou kapacitou. Napr. Škoda14T, Anitra, K2 na linke 2 alebo na linke 12 trojičku (netrúfam si napísať tie typové názvy vozov), K2, dvojičku 2xT3... Ako je tam možné určiť akú kapacitu majú potom dané linky za hodinu? Resp. podľa čoho to vypravujú a ako rátajú kapacitu keď kľudne namiesto 2xT alebo 14T môže dojsť len T, K2 alebo Anitra???
Bolo by aj celkom vhodné zakazovať telefonovanie v prostriedkoch MHD ako aj púštanie hudby z mobilov. Vrcholne mi leze na nervy keď tam nabehne partia puberťáckych cigošov alebo 4 diskoštetky a púšťajú tam 50centov a podobné sračky. Si ja začnem púšťať svoje veci tak som zvedavý čo by bolo do P...
nemohol. nikoho neobťažoval. len sa správal, ako mu (pravdepodobne) je prirodzené a ostatní cestujúci to akceptovali bez čo len náznaku, že by im to bolo nepríjemné. presne ako som už nedávno napísal: akékoľvek výrazy kohokoľvek vrátane detí sú pre cestujúcich prijateľné s jedinou výnimkou: nesmie ich použiť vodič. a to je choré, trápne, pokrytecké...
obávam sa, že dosť mimo hovoríš ty. dôvody môžu byť v zásade 2:
a- neuvedomuješ si, že to, v čom existujeme, nie je nórsko či iná civilizovaná krajina
b- uvedomuješ, ale (pod?)vedome skresluješ...
netrúfam si posúdiť, ktorá možnosť je horšia. isté je, že ani jedna nemôže ničomu prospieť...
asi by si sa divil, ale koľkokrát mi (hlavne na L50) stará babka ako z babičky vynadala tak, že by sa za to ani najposlednejší bezdomovec nemusel hanbiť... ?
? To ked obcas vodic je trosku nepriemnejsi je normalne, ved je len clovek, problem nastava pri vodicoch ktory to robia pravidelne a ani sa nesnazia byt prijemny.
Kiezby bolo viac vodicov ako si bol ty, alebo ako je Zvero
vidíš, práve si povedal, že podľa toho, akým spôsobom sa vyjadruješ, podľa toho ťa posudzujú.... preto by sa mohli vodiči zamyslieť nad sebou, akým spôsobom sa reprezentujú, aj toto ľudia dosť vnímajú...
Ja som občas vyštekol na cestujúcich (napr. keď mi nadávali, že dlho zvoním pri zatváraní dverí), ale nikdy som sa neuchýlil k nadávkam, tobôž nie k vulgarizmom. Dokonca som bol takto vedený samotnými vodičmi, s ktorými som jazdil v zácviku, aby som bol slušný, slušne sa vyjadroval, nikomu nenadával, a ak to nepôjde slušnou cesto, vyprevadiť dotyčné osoby z vozidla. Tak som aj postupoval a niky voči mne nebola vznesená sťažnosť... ?
Preto ze su v praci. Mimo nej nech si rozpravaju ako chcu.
Mimochodom predmetnu osobu si kludne mohol vylucit z prepravy keby si chcel, vid. PP, clanok 5, bod 1e "# osobu, ktorá inak obťažuje cestujúcich (napr. verejné pohoršenie, narušenie poriadku vo vozidle a pod.) alebo oprávnenú osobu dopravcu."
neobhajoval som. len som skúsil načrtnúť, že to, čo cestujúci vníma ako niečo výnimočné, vodiči zažívajú opakovane, niekoľkokrát za deň x za týždeň x... atď...
k tej profesionalite frontoffice: nie som jediný, kto má zaujímavé skúsenosti so zamestnancami napr. mobilných operátorov, bánk alebo poisťovní, nehovoriac o kadejakých SBSkách... ale (z pochopiteľných dôvodov) to nik nerieši na týchto stránkach
a ešte k vulgarizmom: ja si stále nejako neviem zvyknúť, že výrazná väčšina ľudí (bez ohľadu na profesiu či sociálny status) ich používa naprosto bežne, mnohí budia dojem, že keby tieto výrazy vypustili, ani by nevedeli rozprávať... zhodou okolností aj dnes mi nastúpil do voza na pohľad dobre vyzerajúci evidentne dobre (materiálne)situovaný mladý muž s mobilom pri uchu. v priebehu cca 6 minút povedal približne 60x "k...t", 40x "do p...e", zhruba toľkokrát aj "ku..a" a napodiv len asi 20x "je...m na to". všetky ostatné existujúce slovesá a podstatné mená sa mu vošli do huby v súčte hádam 15x. to všetko pekne nahlas, samozrejme. ostatní cestujúci ho evodentne nezaujímali rovnako ako on ich... takáto situácia nie je ani náhodou ojedinelá či výnimočná (nedávno som počul podobným slovníkom rozprávať(?) jedného pána, ktorý bol istý čas trénerom futbalovej repre SR)... skús 1 (slovom JEDEN) argument, pre ktorý by práve vodiči MHD mali rozprávať inak ako (žiaľ) výrazná väčšina obyvateľstva...
"Hned by bolo tych znicenych CP menej"
nebolo. existujú spraye, fixky, zapalovače... nevraviac o tom, že (takmer) všetko sa dá polámať, rozkopať či vyvaliť... ?
Tak konkrétny zdroj v zmysle nejaka kniha a strana sa mi hľadať nechce, ale aj v tlači čo si všímam a aj niektorí ľudia hovoria, že po ceste VHD napr. môžu čítať knihu a pod., čo pri šoférovaní nemôžu. A aj jeden z dôvodov, prečo treba zlepšiť pomer sediaci:stojaci vo vozidle VHD v prospech sediacich argument, aby čas vo VHD nebol zabitý. Lebo sediaci môže napr. v MHD čítať noviny, v PAL aj jesť, piť, vo vlaku i pozerať film,... .
S tým, že netvrdím, že je to hlavný argument.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA
S tým, že netvrdím, že je to hlavný argument.