Iba by som rad zhrnul vyroky istych ludi, aby sme mali prehlad...
Električka zvíťazila nad metrom - DEBATA Staci si precitat...
Dalej V podzemí centra mesta bude metro Hovorí riaditeľ SNP Invest, a. s., Peter Gandl Monika Voleková - DEBATA. Staci uviest jeden citat pana Gandla: "Som presvedčený, že samotné električky nevyriešia dopravu v meste. Cesty majú svoju kapacitu. Keby sme pridali ďalšie autobusy, tak sa v špičkách vytvorí ich súvislý rad a doprava bude stáť." Do pozornosti davam aj cely clanok V podzemí centra mesta bude metro, ak mate cas tak si to precitajt.
Ing. Rymarenko vyjadril svoje nazory v clanku Chcelo by to poriadny cisársky rez. Vcerlku rozumne, suhlasim s nim.
Ing. Lunacek reaguje v tomto clanku na Ing. Rymarenka. Nepise tam skutocne argumenty, skor obvinuje pana Rymarenka zo schyzofrenie. Po obsahovej stranke ma to nezaujalo a ani niet divu ze to odmietli uverejnit v Pravde.
Lubo Roman sa v clanku Metro pre pol milióna ľudí je nezmysel postavil proti metru.
Reakcia Milana Vajda (hovorcu starostu Starého Mesta) na tento clanok je tu. Pan Vajda este obhajuje myslienku metra.
Dnes nam pan Durkovsky uz metro neslubuje. Ale ako si o nom mysli??? To je velmi zaujimave. Sice sam vravel ze ma studie podla ktorych vychadza metro ako zbytocne, ale ked jeho hovorca zase obhajoval takto metro... Neviem ako je to dnes, ci sa myslienky zmenili. Povazovat niekoho argumenty za "hlboko neprofesionálne, populistické, veľkohubo strieľané od pása bez preštudovania si jedinej stránky odbornej literatúry alebo dokumentácie" dokazem aj ja. Napriklad vyroky pana Gandla, pana Lunacka a im podobnych. To som tu este nenapisal odkzay na clanky v ktorych pan Kovalcik tlaci kaleraby o metre. To by bol totiz velmi dlhy prispevok...
Električka zvíťazila nad metrom - DEBATA Staci si precitat...
Dalej V podzemí centra mesta bude metro Hovorí riaditeľ SNP Invest, a. s., Peter Gandl Monika Voleková - DEBATA. Staci uviest jeden citat pana Gandla: "Som presvedčený, že samotné električky nevyriešia dopravu v meste. Cesty majú svoju kapacitu. Keby sme pridali ďalšie autobusy, tak sa v špičkách vytvorí ich súvislý rad a doprava bude stáť." Do pozornosti davam aj cely clanok V podzemí centra mesta bude metro, ak mate cas tak si to precitajt.
Ing. Rymarenko vyjadril svoje nazory v clanku Chcelo by to poriadny cisársky rez. Vcerlku rozumne, suhlasim s nim.
Ing. Lunacek reaguje v tomto clanku na Ing. Rymarenka. Nepise tam skutocne argumenty, skor obvinuje pana Rymarenka zo schyzofrenie. Po obsahovej stranke ma to nezaujalo a ani niet divu ze to odmietli uverejnit v Pravde.
Lubo Roman sa v clanku Metro pre pol milióna ľudí je nezmysel postavil proti metru.
Reakcia Milana Vajda (hovorcu starostu Starého Mesta) na tento clanok je tu. Pan Vajda este obhajuje myslienku metra.
Dnes nam pan Durkovsky uz metro neslubuje. Ale ako si o nom mysli??? To je velmi zaujimave. Sice sam vravel ze ma studie podla ktorych vychadza metro ako zbytocne, ale ked jeho hovorca zase obhajoval takto metro... Neviem ako je to dnes, ci sa myslienky zmenili. Povazovat niekoho argumenty za "hlboko neprofesionálne, populistické, veľkohubo strieľané od pása bez preštudovania si jedinej stránky odbornej literatúry alebo dokumentácie" dokazem aj ja. Napriklad vyroky pana Gandla, pana Lunacka a im podobnych. To som tu este nenapisal odkzay na clanky v ktorych pan Kovalcik tlaci kaleraby o metre. To by bol totiz velmi dlhy prispevok...
Martin Fundárek
Podľa mojej mienky by zriedenie zastávok generálne a preferencie postačovali. Vyžadovalo by si to doplnkovú dopravu autobusom alebo trolejbusom ako náhradu za zrušené zastávky s úrovňovými !!! prestupmi na električku (prechody so semaformi; do podzemia či na lávky ľudia nie sú príliš ochotní liezť).
Okrem toho sa bude treba vážne zaoberať kultúrou cestovania. Mne napríklad veľmi vadí, že dopravný podnik kašle na likvidovanie čarbaníc vandalov, nesprávne nazývaných "grafiti". Niektoré vozidlá sú poznamenané až tak, že sa mi dvíha žalúdok. Ak k tomu pridáme pár smradľavých bezdomovcov, ktorí sa v MHD zohrievajú, dospejeme čoskoro k tomu, že MHD budú používať iba asociáli - a my ostatní si budeme musieť kúpiť autá.
Domnievam sa, že ak by boli čarbanice promptne odstraňované, znížil by sa aj počet dobytkov, ktorí sa takto prejavujú. Znížila by sa ich motivácia postriekať alebo popísať celú električku, keď na druhý deň by po ich podpisoch nebolo ani stopy. (Hovorí zo mňa skúsenosť s natieraním istej vchodovej brány - keď som ju natrel po poškodení druhý raz, bol niekoľko rokov pokoj, hoci na iných vchody v okolí je každú chvíľu nový "podpis".) Čo vy na to?