Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: geodeath #114374:
A vo zvyšku dňa by tie súpravy robili čo?
Povedzme si to takto a to na tvrdo. Trať cez Rajku do Hegyeshalomu je vhodná pre nákladnú dopravu. Pre osobnú dopravu je v súčasnosti zbytočná a ešte dlho bude. Tak isto sú v réžii ŽSR (absurdná výška poplatkov za DC) a ZSSK (dementné uvažovanie typu zrušíme na každej trati jeden vlak, ušetríme) pod akobyvelením hejslovenského riaditeľa, ministra Srandovného a pod bičom samotného Veľkého Červeného Hranola, zbytočné všetky trate, kde prejdú 3-4 páry šukafónov za deň.
Do Rajky patrí malý autobus a nie vlaky na stanici za dedinou.
A jediným správnym spôsobom financovania je ten, že sa zídu predstavitelia Bratislavskej župy a Hegyeshalomskej megye a dohodnú sa na rozkľúčovaní dotácie medzi sebou.
Reply on: S499.1023 #114390:
ok, neberiem ti tvoj názor. aj keď podľa mňa je lepšie je mať neuniformovaných vodičov s intervalom 8 ako uniformovaných s intervalom 12. alebo keď ideš napr. na nejaký štátny úrad (tiež platené z mojich daní, rovnako ako dpb), tiež im zamestnávateľ nedáva zo svojho rovnaké oblečenie...
Reply on: eripmav #114362:
Ako bývalý praktikujúci vodič trolejbusu ti opakujem, že 15Tr NIE JE pomalší ako 14Tr. Je mi úplne jedno, aké vzorce použiješ, taká je objektívna realita.
Keby si napísal, že 15Tr obvykle jazdia pomalšie, tak by som s tebou v pohode súhlasil. Ale ty sa snažíš našiť nejaké vzorce a rovnice fyzikálnych vlastností trolejbusu na psychické vlastnosti vodičov trolejbusu...
Reply on: Majo #114357:
Nesúhlasím s názorom, že film Kontroll bola neskutočná blbosť.
Reply on: kecho #114336:
Nesúhlasím.
Reply on: ivanbuto #114328:
Ktorá časť 203 sa Ti zdá byť pomalšia s kĺbovým vozom a prečo? Keď ešte bola 213 Koliba - Búdková a yimná posilová 213 X Koliba - Hodžovo námestie, tak som vždy s kĺbákom dobehol Hrobusta, čo išiel tuším 7 minút predo mnou z Koliby 🙂.
Ja som okrem vyššieho výkonu 15Tr vždy využíval aj to, že kĺbák má výhodnejšie umiestnené zberače a môže ísť ďalej od vedenia, čo umožňuje aj vyššiu rýchlosť v oblúkoch.
Nebude tá pomalosť kĺbákov daná tým, že vodičom nikto nepovedal, ako sa s nimi má a môže jazdiť?
Fenomén kývania vleku s následným vzpadnutím zberačov som pozoroval len u niektorých Sanosov, nikdy nie u 15Tr.
Reply on: bwd #114323:
Tak a stačilo. Prosím admina, aby na základe tohto príspevku, ktorý dôvodne podozrievam z uplatňovania princípu kolektívnej viny a zo šírenia rasovej a triednej nenávisti, zrušil účastnícke konto diskutujúceho "bwd". Pokiaľ sa pokúšal urážať trebárs i mňa, nevadilo mi to, na uplatňovanie princípu kolektívnej viny som alergický.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #114312:
Nádherný smeč.
Reply on: Majo #114384:
no tak tych by som nevratil predajcovi, ale ten "vyrobok" by som hned hodil do kosa aj s celym vyrobcom:D
Reply on: Majo #114384:
Tak dobre zadal reklamu na Vesmírnych ľudí.
Reply on: AAA #114383:
Reklamovať ich? ? To akože niekto s nimi nebol spokojný, tak ich v rámci 2-ročnej záruky vrátil predajcovi? ?
Reply on: geodeath #114382:
1. Ako to súvisí s dopravou? 2. Prečo by niekto na to nemohol vyzývať, keď niekto môže reklamovať Vesmírnch ľudí?
Inak ma vrcholne opäť znechutila poondiata reklama Katolíkov, ktorí vyzávajú na zjednotenie, a nech 2. novembra zapálime sviečku za nenarodené deti. Vrchol drzosti takto zasahovať do súkromia. Ja si zas žiadam aby 3. novembra sme zapálili sviečku pre tých, ktorých katolícka cirkev roky vydierala šikanovala a neraz pristúpila k fyzickej likvidácii.
Reply on: Valec #114375:
To je práve to, že keby nebolo ochoty na Rakúskej strane, tak doteraz to sú len tie 3 plesnivé rýchliky ako si napísal.
Reply on: AAA #114379:
Pokiaľ viem, nie. Aj napájacia sústava je tam rakúska.
Reply on: hoppusmark01 #114377:
A nerobí OBB náhodou len prevádzku po hraničný kameň SR v poli?
Reply on: geodeath #114370:
"Tie do Petržky vídavam ako kedy, no stačila by jedna súprava Simens, načo dve?"

A ty si naozaj myslíš, že tie vlaky premávajú pre len slovákov!?

Tie vlaky obsluhujú hlavne Gramat Neusiedl, Bruck a/d Leitha, Parndorf Ort s prípojom na Eisenstadt a Neusiedl am See + do všetkých obcí na tej trati, ďalej Parndorf, Neudorf, Gattendorf, Pama, Kittsee.
Reply on: hoppusmark01 #114376:
aby ma niekto nechytal za slovo, tak aj v Petrzalke je maly kusok trate na slovenskom uzemi, ale ide o to, ze celu prevadzku az po Petrzalku robi OBB..
Reply on: geodeath #114370:
nastastie je Petrzalka tarifny bod ÖBB, takze tam s tym ZSSK nic nema a vdaka tomu je to spojenie na urovni.. Cez hlavnu stanicu je to uz horsie. Cast trate je na slovenskom uzemi a vlaky v smere z Bratislavy pravidelne meskavaju.. a na to sa aj rakuski sprievodcovia casto stazuju, ze vlaky meskaju, a nikto im nic zo slovenskej strany neoznamil..
Reply on: VLK #114361:
Myslím, že pri bratislavských nezmyselných požiadavkách na preferenciu (buďme konkrétny a povedzme že pochádzajú z dielne DPB) by to aj Hájek veľmi rýchlo vzdal.

Re #114370 geodeath: Pozor, prvý rok (a tušim až dva) po otvorení trate cez Kittsee jazdili z Petržalky do Viedne až 3❗ plesnivé rýchliky v réžii ZSSK. A cez Marchegg bol priamy vlak tuším len jeden.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.