Netvrdim, ze BA uplne v noci umiera. Isty nocny zivot tam je, najma v poslednych par rokoch to oziva, ale stale v porovnani s tymi troma mestami, ktore som uvadzal, je len na velmi miernej urovni. Tomu by kvalitne nocaky mohli prospiet.
KLF: mladez sa casom skludni, ved predsa ide o vysokoskolakov, ti by sa mali vediet aspon relativne spravat...
(Prihoda "z natacania": Este pred 2 rokmi som bol pozriet kolegynu z gymplu, ktora studovala pravo a byvala na Druzbe. S jej kolegami sme zabehli do Machnaca. Nic moc, ale na zaciatok sa mi to nezdalo ako zla uvodna krcma, predpokladal som, ze sa casom presunieme inam. Lenze v Machnaci sme chlastali do zaverecnej, tusim okolo desiatej ? nas vyhodili. Pytal som sa, kam dalej, lenze bolo mi povedane, ze v meste to nie je o moc lepsie, jednak aj oni za chvilu zatvoria a jednak z mesta nic nepojde... Tvaril som sa ako debil, povedal som nieco v tom zmysle, ze som zvyknuty na celonocnu prevadzku podnikov (resp. dobre, od tej druhej uz mavam chut ist spat) a aj na to, ze do pol hodiny mi pride nejaky spoj domov. Na to som dostal odpoved, ze nie som v Prahe, nech si zvykam, toto je Slovensko. A ja na to: ale ja porovnavam s Presovom, nie s Prahou...)
7085 - nooo... nevyzera zle. Len dufam, ze tam bude pre vodica viac miesta ako v starych K2 a T3. Rad by som vedel, preco nie je mozne takto rekonstruovat vsetky K2 co mame. Mozno by to vyslo este lacnejsie ako ich posielat do Sumperku. Ach jaj...
V tom prispevku som sa zamyslal, co bolo skor, ci nazor DPB, ze cestujuci v nocnej MHD su viacmenej dobytok (trochu nadsadzujem) a tak pre nich urobia aj taku dopravu, alebo to bolo opacne? Neviem, mozno je pravda niekde medzi, ale kedysi (pred redukciou nocnej MHD) bola struktura cestujucich v nocnych spojoch ina. Nachadzalo sa tam napriklad viac starsich ludi. "Inkriminovany" nazor pana Zachara (resp. niekoho z DPB -meno si uz presne nepamatam) som pocul v mediach uz ovela skor a ako vidim nebola to nahoda.
K mlynskej doline - s tym zjednosmernenim nocakov som vzdy suhlasil, bolo to vynimocne riesenie konkretnej lokalnej situacie. Vsak ostali dalsie 3 zastavky, akurat su dalej.
d3k0: Sorry, ono v celku suhlasim, co hovoril, tie dovody su jasne, az na ten jeden. Predsa mi nejaky riaditel, alebo co, DP nebude hovorit, na co mam, ci nemam mat peniaze. To je drzost, za to ho ja z mojich dani neplatim! Namiesto toho, aby povedal, ze DP by rad zaviedol lepsie nocaky, ale nema prachy, lebo magistrat neda. Ale ne, on opakuje debilitu magistratu. Ak si to fakt mysli, tak potom neviem, naco pracuje v DP! Uz tam davno nemal co robit.
Andrej: Ten vyrok je sice hovadina, ale treba sa pozriet v akom kontexte ho povedal. Mal to napisat trochu inak a bol by pokoj. BTW, Kosice vraj od 1.1.2003 docasne rusia nocaky...
Ja si však neviem celkom predstaviť tú zastávku linky č. 518 v Slávičom údolí len na vystupovanie. Ako je možné zabrániť podnapitým individuám nenastupovať do autobusu?
No teraz sa Zachara musim zastat. 517ku zrusili preto, ze takmer kazdy den v autobuse ti debili nieco rozbili, alebo aspon prinajmensom osablili. Pamatam si, ze vtedy bolo jasne v mediach povedane, ze ak sa toto nezmeni, nocak bude zruseny. Nezmenilo sa a bol zruseny. Ale nie celkom - jednosmerne tam chodi 518ka, cize ludia, co su v meste sa na intraky dostanu. Ti, co su na intrakoch, musia ist bud k Botanickej zahrade alebo na Molecovu, co je dost daleko na to, aby aspon trochu vytriezveli. Povedzte mi, kto z vas by platil tie skody?
Papyr:
Tak, tak... Ale bohuzial je to tak ako to je. Aj pan genitalny, pardon, generalny riaditel trepe o tom kto ma kolko penazi a kto ma kolko mat penazi... Vzdy ked mame koncert alebo ak som v meste tak je jasne vidno ze ide nocak -> vsetci odchadzaju...
K nocnym spojom: logika Zachara je asi ako logika DPMK, ze ten, kto ma na letenku do Kosic, ma aj na cestu taxikom z letiska do centra, preto tam MHD nie je treba...
Boze, sak sa v tej Blave zobudte. Viac nocnych spojov prilaka ludi do centra, kde budu moct dlhsie posediet a minut viac penazi. Ved v noci do mesta idu vacsinou mladi ludia, ktori na zabavu maju, ale na taxik uz nie. Zarobia z toho podniky v centre, zabavia sa ludia a nocna BA konecne prestane byt mrtvym mestom a stane sa slusnym europskym polmilionovym mestom s prijemnou atmosferou. Akurat taxikari budu trochu tratit. Pozrite sa na Prahu, Plzen, Presov!
Spectre #11301) - joj, ja som zabudol upresnit...
Na 4 zatrolejovane krizovatky z celkoveho poctu 11 sa namontovali vysokorychlostne vyhybky... V tom nie je zapocitana vozovna, kde su Elektrolajny uz vsetky.
A s Vladimirom suhlas, rekonstrukcia v PO znamena zrusenie a znovuvybudovanie trate v priebehu asi 10-20 dni.
tr3mp: No, niektore trasy autobusov su naozaj pozoruhodne. Inac, to je z akeho roku? Pripomina mi to akoby mapu investicnych zamerov DPMB z druhej polovice 80. rokov.
Turbo
Ano, v tom mas pravdu, ale tvrdit ze kto ma penize na to aby mohol ist v noci do mesta musi mat peniaze aj na taxix je neuveritelne blbost.