Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
len tak pre uplnost: clanok zo SME "DPB predĺžil linku č. 53 do Chorvátskeho Grobu v zmysle zmluvy"
Quakeman> Hmm. Ako to, že si myslím, že 7085 bude najporuchovejší voz? Jednoducho. Aj keď som sa vyjadril trochu nepresne. Správne by bolo "najproblémovejší". Veď keď je jedna jediná Kachna takéhoto druhu, ako to môže dopadnúť? Experiment. To je úplne logické, že kým bude taká len 7085, nič moc. A historičáky? Ja im to prajem, nech sa podaria, ale ako dlho tam budú stáť??? 5 rokov, 10, 15...? Nič proti ÚDJD, ale pri tamojšej deľbe práce sa ani nečudujem, že im to tak trvá.

Ivan> Hmmm. Asi Ďurkovského, za to, že ako jediný sa pozitívne stavia k myšlienke tramvaje vs. metro.

Vladimír> No, tak to je rekonštrukcia, ako má byť. Keby to tak robili aj vrbusti, možno by to tak nepohnojili. Inak totálne odfláknutá robota je napr. na Hraničnej. Zbieha sa tam rovno 201, 202 a z ľava 208. A tí debili tam dali SYMETRICKÚ výhybku. K tomu niet čo dodať....
Zdravim priaznivcov a priatelov MHD.(ci ako si to vlastne hovorite)
Ako viete blizia sa volby a ja neviem komu dat hlas..Neporadite koho by som mal volit?Lebo fakt neviem..Hlavne niekto kto sa bude skutocne starat o mesto a o dopravu.Diky moc.
Inac dnes maju byt v Site ti kandidati na primatora, tak som zvedavy co spotia.
7085 ešte nie je dokončená a presunula sa do starích dielní len preto aby uvolnila miesto historičákom,prvý voz sa bude opravovať 31.
Spectre-aký máš dôvod tvrdiť že 7085 bude najporuchovejší voz?A čo majú znamenať tvoje slová -Historičáky , len aby to v ÚDJD nedorantali ešte viac, ako sú teraz ??Nevidel si snáď 38 a 104 po oprave?
Spectre> To, ze mame v PO taketo krizovatky 4 a ze u vas sa davaju vsade kde sa nieco preraba sa nevylucuje! Jednoducho povedane, v PO sa to dava vsade, kde sa nieco prepraba, a to su tie 4 krizovatky. 🙂 Lenze u nas sa nepreraba za jeden vikend, ale asi tak, ze trolejbusy sa stiahnu na 2-3 tyzdne, cele vedenie sa strhne, stozire sa odnesu, osadia sa nove stozire, zavesi nove vedenie... Asi tak...
Papyr> V Prešove máte také križovatky 4. Lenže u nás to montujú už všade, kde sa niečo prerába a tých vekslov je takých omnoho viacej. Problém je vo vrbustoch, ktorí fungl-nový veksel namontujú tak, že funguje na prd, a v Hrobustoch, ktorí majú otrasný štýl jazdy. Normálne by som za to strhával prémie, mali by sa ísť pozrieť do Brna.

7085 - Dovoľte sa mi zasmiať (Hahahaha). Dovolím si tvrdiť, že to bude najporuchovejšia kachna (ÚDJD, hmmmm)

Historičáky - Hmm. Konečne niečo pozitívne, len aby to v ÚDJD nedorantali ešte viac, ako sú teraz 🙂
Si:
Bohuzial som nemal kredit a ani cas. Uz sem nabehol d3k0 a z***al ma ze som mu nezavolal, ale ked sme este ani o 11-tej nevedeli ci vobec pridu a pod., vyzeralo to neisto. Potom odrazu prisli a nestihli sme nikomu dat vediet. Samozrejme, za vsetko mozem ja, ako d3 povedal, ale co mam robit? Najprv som sa dozvedel take veci ze to sa bude skladat v Krasnanoch, potom som tam dnes rano volal a nikto nic nevedel, volal som do UDJD, tam nikto nebral telefon, Peto Pankrac tiez nezdvihal, az neskor. Tak som sa s Petom Durajom dohodol ze sa stretneme o 7:30 na Trnku a ze pojdeme do DUJD, vsak uvidime ci dodju vozy 18 a 31 a keby nie tak nic. Dlho to aj tak vyzeralo ze nic, potom sa zacalo nieco rysovat a potom aj dosli. Ale nech sa na mna nikto nehneva ze som mu nezavolal, lebo za prve nemam kredit (a niekedy to nechce povolit ani prezvonenie) a za druhe to bolo take velmi neiste, nikto nic nevedel.
Turbo: skoda ze si sa mi neozval, cez obed az do 16:30 mam iba jednu prednasku (a prednasky su nepovinne:-) ),mohol som sa pridat k foteniu (digitalis sice neda taku kvalitu, ale zas kvantita je jeho vyhoda a mohlo to byt dnes uz aj na webe:-)))
KLF:
7085> 😉
Ik280> Bodaj by isli k nam... 🙂
Turbo: 7085 je - ver never - mojim snom !!! 😉 Koki len sa obavam, ze na nu zas bude treba mat zvlast papiere... alebo aspon tie z K2S 😢 Ale 7085 je mojim SNOM !
Inak vcera som videl stat na dialnici v Mlynskej doline dva FUNGLACE nove biele Ikarusy 280 !!!!!!!!! Isli z Madarska zrejme, lebo na tej strane stali... Kam to slo ??? 280 uplne nove !
KLF:
Nevrav mi ze keby si vyfasobval do vypravy 7085 tak by si sa netesil ako maly chlapec aj ty 🙂. Inac, este som videl aj 2613 s 2614, odfitl som aj to, nie ze by ma to nejako extra zaujimalo, ale potreboval som vyfitit film, lebo chcem mat tie fotky uz dnes. 😉
Z: jesli se muziu zeptat - co delavas v garazich kdys tam des ? 🙂 Normalne a slusne se ptam... pohodka. 😉
Turbo: koki... 😉 cital som ten tvoj clanok teraz tu dole.. 😉 Si sa tesil z toho ako maly chlapec tusim. 😉 A tie detaily... "P.Pankrac siel jazdit na 5..." ;)) Som cakal, ze aj cislo voza a poradie tam uvedies... 😉
Moja dnesna navsteva UDJD sa niesla v znameni prekvapeni.
Prvym prekvapenim bola 7085, ktora je uz hotova a zastihli sme ju pri presune do starych ustrednych dielni. Mala by sa tam ozivit. Ostava nam dufat ze sa zaradi do premavky coskoro... Je to pofotene.
Dalsie prekvapenie bolo 2812. Zbadal som rutiaci sa Ikarus 435.18F bez evidencneho cisla. Ako prve som prehlasil "2812" a pozrel sa na Peta Pankraca a Peta Duraja. Busmechanik to stihol odfotit. Ked autobus prefical okolo, tak na zadnom cele mal cislo 2812. Netusim kedy dosiel, mozno dnes, ale bol uplne cistucky a predna maska a pravy bok sa mu leskol, co je jasne, vsak je novy. Ked sa otocil a rutil spat po vozovni tak som si ho odfotil, ale neviem ci fotka vyjde, lebo rutil sa strasne rychlo...
Potom konecne dosli historicaky. Bolo to okolo 12:00. Na traileroch ich doviezli z Technickeho muzea v Brne. Skladanie prebehlo v Ustrednych dielnach. Elektricky sa ocitli opat na domacich kolajach. Ako prva bude zrekonstruovana zrejme elektricka c. 18. Je iba skoda ze elektricky dosli az na obed, povodne mali prijst rano. Oneskorenie bolo sposobene obchadzkov cez colnicu, ktora nema strechu, lebo kamiony s elektrickami boli dost vysoke. Peto Pankrac musel ist jazdit linku 5, Peto Duraj musel do skoly. Ja som tam ostal a pofotil skladanie elektricky 18 aj 31. Do roboty som dosiel presne na 15:00, co bolo o tri a pol hodiny neskor ako mam. Som ale rad ze to mam cele pofotene, fotky budu uz dnes vecer a ak boh a d3k0 da (najma d3k0), tak potom budu uz zajtra na webe. 🙂
To je asi vsetko co ma v momente napada. 🙂
nie som blavak,ale volby primatora pozorne sledujem,lebo
ktovie ako to bude so mnou v najblizsix rokox... o sternovi
som uz pocul,durkovsky sa mi zda fajn,benuska neviem kto je a
hlavne lutujem turnu.poznam ho ako pedagoga a vedca,kedze sme
robili spolocne na nejakyx projektrox a je to mudry a inteligentny clovek.
a ma dojalo,ze je za hzds.fakt neviem,ze co mu to hlavou preslo...
mal radsej ostat na skole.tam by bol ovela prospesnejsi.
-v-
Ach moj boze. To co je za debila ten Nicholson? Povedat, ze elektricka je menej kapacitna, ako autobus... No to je ale blb. Pri najblizsej vyluke do Dubravky ho treba priviazat o drzadlo do nahradneho spoja X1 (pokial mozno solo voz) a drzat ho tam dva dni... Len nech sa takyto debil nedostane k funkcii, kde by hoci len teoreticky mohol ovplyvnovat MHD...

Este k tym trolejbusom: Mozno by ste neverili, ale zmenit zauzivany zvyk trva asi dlhsie, nez vymenit vyhybky za vysokorychlostne. Odkedy v Presove namontovali na 4 krizovatkach vysokorychlostne vyhybky Elektroline, nic sa nedeje. Kazdy jazdi po starom, tj. 5-15 km/h. Asi sa boja, ze strhnu novu vyhybku a dostanu to k nahrade, darmo im budes vysvetlovat, ze Vmax=50 km/h, Vdoporucena=40 km/h... Cest vynimkam - su aj taki vodici, ktori cez sustavu rozbiehava + kriz + kriz + zbiehava prejdu stylom, ako autobus - ako keby vo vzduchu neviselo nic.
Mohol by mi niekto z vas poradiť niečo o inteligentných dopravných systémoch a počul niekto z vas o tom vôbec.
Ad:COLOR
V sobotu som nebola v garazi, iba na zdravotnej prechadzke okolo nej, hned vedla byywam 🙂 🙂 🙂
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Barky:

No, bohuzial nie si sam, komu sa to nepaci. Ale v skutocnosti je problem v dvoch veciach.

1. Trolejove trate (vedenie). Useky, kde sa musi brzdit su krizovatky (vzdusne krizovatky, kde sa krizuje viacero trolejov). Problem je v tom, ze u nas su tie krizovatky bud stare, alebo techonologicky zastarale (setri sa peniazmi a kupuju sa malo kvalitne suciastky), alebo len jednoducho zle manomnotovane, moderne zariadania. Lebo normalne moderne sposoby stavania trati, resp, krizovatiek umoznouju prechod cez ne aj 50km rychlostou, a ked su super spravene, tak aj vyssou. Teda najvacsi problem je s tym, ze sa flakaju trate 😞.

2. Vodici - su zvyknuti na trate 😞 a aj ked existuje par svetlych vynimiek, kde by sa dalo v podstate prejst cez krizovatku bez povsimnutia (ziadne buhcanie "zo strechy", spomalovanie, atd.), tak oni na to kaslu a jazdia po starom, ako su nauceni. Ale verim, ze radikalne zlepsenie problemu 1. by za kratky cas vyriesilo aj problem 2. Ale tak isto mozu vodici jemnejsie pridavat a uberat "plyn" aj v sucasnej situacii.


Takze, nie je to ziadna zla vlastnost trolelbusov. Naopak, tie maju ovela lepsie vlastnosti ako napr. busy. Su tiche (moderne su skoro bezhlucne), ekologicke, rychle (rychlo akceleruju). Ale u nas je malo prachov na MHD (davaj bacha, ako budes teraz volit - magistrat rozhoduje o prachoch na MHD) a este k tomu sa na vela veci kasle. Takze tak.

Zarucujem ti, ze ak by boli trate normalne spravene, tak jazdu medzi busom a tbusom ani nespoznas, resp. v tbuse sa ti bude jazdit ovela lepsie.
barky: Ja tymi linkami cestujem minimalne 4 krat denne a tiez citim nieco take. Je to sposobene na 90% vodicmi, ktory su lenivy ten pedal stlacat postupne. Samozrejme ked sa striedaju vodici poobede, tak je to sposobene aj tym, ze si novy vodic este nezvykol na brzdu v tom voze, ked kazdy voz inak brzdi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.