Odcitujem GR DPB Jana Zachara z poslednych Bratislavskych novin: "Ten,kto ma peniaze na zabavu v nocnom klube, musi ich mat aj na spatnu prepravu napriklad taxikom." Zaujimalo by ma, co si mysli o dennej preprave? Napriklad: Ci ten kto zaraba, musi mat peniaze aj na benzin, alebo nieco podobne...?
Na tom, ze v noci cestuju uz len vyrastkovia ma zasluhu aj DPB. Pred par rokmi som bol svedkom toho, ako v preplnenej 506-ke vandali, pouzijuc hrubu silu, odcudzili oznacovac listkov. Ich cin odsudzujem, ale su tu otazky: 1.Preco to vodic vobec nespozoroval? Odpoved: Pretoze spoj bol uplne preplneny (co je zasluha grafikonu DBP,lebo to byva dost casto). 2.Preco som nezavolal mobilom policiu? Pretoze, keby som vystupil, cakal by som na dalsi spoj 2 hodiny a taxik zasadne nepouzivam. Inak vandali dostali "chut" na oznacovac az asi po 20 minutach jazdy, takze keby sa spoj nevliekol, uz by davno dovtedy vytupili.
konecne som sa dostal na net a imhd... chcel by som len k dusickovemu sci-fi (fotke vyber si svoju rychlost)... treba si precitat vyhlasku alebo sa spytat vodica z povolania (vsak, Beus) aby ste zistili, ze na tom nie je nic divneho.. Btw spravne riesenie hlavolamu je 40km/h.
QUAKEMAN #11327:
Dufam ze to bude aj naozaj do vtedy hotove. Najma 7085. So SGP som sa uz rozlucil. Co sa tyka laku: Hmm, mozes definovat pojem "neuveritelne otrasne"? Mozno trebalo pouzit iny farbu alebo stetec. Lebo syntetika nanasana stetcom nie je bohvie co. Skusili ste napr. terpentinovu farbu? A zberace vobec nemusia byt zlte, ked to pani OTK-ari nevedia pochpit, tak su blby. Ja viem ze vodive casti musi byt zlte (ci ako je to v tom predpise), ale historicke vozidla maju vynimku. Teda dufam ze na 18 a 31 nebudu zlte pantografy (GRC, GRC!). Vsak aj tak ich v Krasnanoch budu pretierat na cerveno, ake OTK to moze zabranit? Inac do 104 fakt treba doliat olej...
d3k0 nie je hlupak!!!, ano? #11331:
Ja tiez nahadzem vsetkych do jedneho vreca a ani z dekovho prispevku som nic take nevycital. Pisal proste o tom ako sa tam robi, neukazoval na nikoho prstom. Ja mozem skonstatovat ze sa tam robi tak ako d3 napisal. Bohizial. Je to zalostne. Dovody preco to tak je urcite su. Ked veducemu nezalezi na praci svojich zamestnancov tak je to v prvom rade JEHO vina. Aj ked si myslim ze majster by mal mat nieco ako hrdost na svoju pracu. A s kolegami ktori sa tam iba flakaju by si to mal vyjasnit on sam, ak sa odvazi. Podla mna to potrebuje ineho riaditela UDJD, potom by asi 3/4 ludi mueslo odist. Ale aj tak tam nic nerobia. A ti, co tam fakt robia a chcu robit by ziskali lepsie pracovne prostredie s podstatne lepsou pracovnou moralkou. Ale kym sa to nestane, tak to ostane tak ako d3k0 pisal. Bude sa flakat a flakat a tych par pracujucich ludi bude mat tu smolu, ze sa bude na UDJD nadavat. Napriek tomu ze ONI tam aj nieco robia. A o restaurovani historickych elektriciek je to tak ako pises, ale kde je vola, je aj cesta. A podla mna chyba najma ta vola...
V.P. #11332:
Zrejme myslis 8Tr ev. c. 141. Neviem o tom nic ze by sa mal vratit. Ale zrejme sa nevrati, nakolko sa s nim po Brne aj jazdi. Skor si viem predstavit ze sa zozenie ina 8Tr, o jednej ex Prazskej 8Tr sa uvazovalo, ale neviem ako to dopadlo. Ale asi nijak, lebo to sa uvazovalo este pocas vyrocia 90 rokov trolejbusov v Braislave.
Bon-Cu #11333:
S tou linkou nie je nic, zrejme nic nebude. Najprv musia ZS prestat snivat ako na tom budu zarabat... Totiz uz to bolo na spustenie, ked si zeleznice nadiktovali cenu... Ta bola niekolkonasobne vyssia ako cena autobusu.
D3k0 a KLF #11334 a #11335:
No, pan 1. sa stazuje to ze v UDJD nie je pracovna moralka, ze tam je blby veduci, ze preco nie su sankcie za nedodrzanie planu ale zaroven su sankcie za prekrocenie spotreby nahradnych dielov (co de facto iba likviduje akukolvek snahu o kvalitnu udrzbu)... Pan 2. sa stazuje na nedostatok penazi, ludi, na pana c. 1 a tvrdi ze keca blbosti... Panovi 3. to vyhovuje, lebo nemusi panovi 4. vysvetlovat preco a naco minuli peniaze, sem-tam si vypocuje pana 1. ako sa mu postazuje na pana 2. a pyta sa ho preco s tym nic nerobi... Pan 5. o tom ani nevie... Atd... Proste KOCURKOVO!!! Teda pardon, BEUS. (aj ked je to skor k palcu)
Mne sa tiez diali podobne absurdity za mojej vodicskoprofesionalnej kariery Ked mi na Avii v Nemecku vypovedala komplet elektrika a bolo treba urazit este niekolko hodin v privalovom lejaku, neostavalo nic ine, len pouzit par napinacich gum z plachtovania, utobit z nich dve retiazky, spojit jednou oba stierace, druhu priviest od laveho stieraca do kabiny a "stierat" rucne... Mal si vidiet tie pooohlady na hraniciach a na odpocivadlach (Asponze svetla sa mi podarilo s pomocou jedneho chlapika ozivit...)
martiner