Mne sa tiez diali podobne absurdity za mojej vodicskoprofesionalnej kariery Ked mi na Avii v Nemecku vypovedala komplet elektrika a bolo treba urazit este niekolko hodin v privalovom lejaku, neostavalo nic ine, len pouzit par napinacich gum z plachtovania, utobit z nich dve retiazky, spojit jednou oba stierace, druhu priviest od laveho stieraca do kabiny a "stierat" rucne... Mal si vidiet tie pooohlady na hraniciach a na odpocivadlach (Asponze svetla sa mi podarilo s pomocou jedneho chlapika ozivit...)
QUAKEMAN: O hlupakoch by som radsej pomlcal... Neviem, kde si v mojom prispevku videl, ze vsetkych hadzem do jedneho vreca. Ja som hovoril o celku nie o jednotlivcoch. Aj keby ma kazdy den ludia presviedcali, ze aki su jednotlivci z UDJD uzasni, tak mi staci jeden den v Brne, aby som zistil, ze to vobec uzasne nie je. Ti jednotlivci, co robia robotu dobre, ju robia tak, ako sa ma, ostatni podpriemerne. Vysledok z toho je snad jasny. To, ze na historicakoch robia traja ludia vo volnom case nie je moj problem, ale problem vedenia. Stale trvam na tom, ze keby som robil pracu tak, ako je to PRIEMERNE v UDJD, tak som bez prace.
A mimochodom, ked som s mojim nazorom pre teba "hlupak", tak skus skocit sa veducimi v Krasnanoch, co si teda o UDJD myslia oni...
#11325 Za dazda zateka aj do inych K2jek.... poznam z vlastnej skusenosti. Navyse tam je taka featurka, ze za dazda Ti prestanu komplet fungovat stierace a na kazdej druhej (minimalne) zastavke si musis vystupit, prejst pred celne sklo a rucne stieracom prejst 2x po skle... Ludia kukaju jak blbi a ja sa hanbim kua...
Hou-hou-hou... pre zmenu sa ja zastanem d3ka. Keby bol naozaj hlupak tak tu nemame tieto stranky v tejto podobe! Drz radsej zobak a nenadavaj na kazdeho koho vidis/citas!
Turbo-na 7085 ešte nieje spravený panel vodiča a s oživením sa ráta začiatkom budúceho roka,SGP má byť dokončené v tom istom čase.Čo sa týka laku na 104,38 a SGP tak keď sa raz skúšal ručný náter tak to vypadalo neuveritelne otrasne že to potom račej nastriekaly,čo sa týka zberačov tie musia byť žlté lebo aj keď sú tieto vozy historické musia spĺňať podmienky na to aby mohly byť prevádzkované a prešly cez OTK.Čo sa týka 104 asi hučia prevodovky pre nedostatok oleja v nich čo svedČí o zlej bežnej (respekttíve žiadnej)údržbe.
d3k0-keď máš pripomienky ku kvalite prác adresuj ich vedúcim pracovníkom nie mne a okrem toho poznám niekolko dobrích pracantov a odborńíkov ktorí pracujú v UDJD .Týmito tvojimi rečami všetkých hádžeš do jedného vreca.Ty asi nevieš aká je to komplikovaná práca rekonštruovať tie staré historické vozy.Všetko je ručná práca na kolene a preto to trvá tak dlho Ty hlupák.
7080 mala nehodu, asi kvoli tomu. A pamatam na to, ako rano BigMac dosiel do vozu a cely panel bol mokry - tak tam pretekalo. Na KPcke opravili vsetko mozne, ale to najvaznejsie nie.
QUAKEMAN: Ja som videl po oprave T2, ktoru opravovali rok a uz z nej opadava lak (v kabine vodica) a lak vzadu je pre zmenu zle nastriekany. Predne dvere tiez poriadne nefunguju. A SGP... Kolko rokov to uz stavaju? A kolko budu? Nech sa na mna nikto nehneva, ale preduktivita prace typu 1 K2G za 4 roky, 1 historicak za rok (a to islo len o VP) je velmi velmi zalostna... Ach sorry, zabudol som na novy lak 38ky, na ktory zase pre zmenu zle nafarbili ev. c. Keby som ja v robote mal taku kvalitu prace, tak tu uz davno nerobim.
d3k0
A mimochodom, ked som s mojim nazorom pre teba "hlupak", tak skus skocit sa veducimi v Krasnanoch, co si teda o UDJD myslia oni...