Práve som sa pozeral, že aj v minulosti sa pri Riviére vykolajovali električky. A nakoľko tú otočku stále opravujú predpokladám, že je to namáhana otočka tak nechápem prečo keď sa rekonštruovala pred 2 rokmi križovatka neupravili ten obľúk ne menší. Tým myslím, že by sa žačal skorej zatáčať a tým by sa mohlo ísť aj rýchlejšie... Teraz je to už nereálne nakoľko je už temer postavený aj odboč pruh do LIDL...
Inak veľmi oceňujem, že toto vedenie podniku počíta aj so stále reálnejšou hrozbou vypuknutia 3. svetovej vojny a chce kúpiť aj dieselové autobusy, nie len CNG. Predpokladám, že už majú aj zmluvu na dodávku palív s našou strategickou ťažobnou spoločnosťou Bandaska Gbely. ?
vie niekto povedat, ze DPB kde opravuje autobusy po nehodach? napr B741 2632 som asi pred dvoma mesiacmi videl ked ju tahala tatrovka smerom do Senca. Vie niekto povedat kam ju zaviezla, kde ju opravili?
"Kebyze to je take lahke tak uz aj pan Zahradnik na to pride."
Tak to je obrovský omyl. Nejaký Zahradík odborne nemá na to, aby prišiel s nejakou koncepciou a už vôbec nemá záujem, aby sa snažil o zmenu súčasného stavu, ktorý jemu a ďalším z vedenia DPB náramne vyhovuje. Vy, slovenskí daňoví poplatníci, si totiž vôbec neuvedomujete, že súdruhovia, ktorí vedú takzvané verejnoprávne inštitúcie si z nich urobili svoje súkromné pašalíky, na ktorých ryžujú a to musí ísť samozrejme na niečí úkor. Skúste hádať, na čí...
Nikto Ta nechyta za slovicka, ale zbytocne velke mnozstvo liniek nie je znakom dobrej MHD. Znakom dobrej MHD je, naopak, mensie mnozstvo liniek s dobrymi intervalmi a nadvaznostami.
Spojenie odvsadial vsadu povazujes za znak dobrej MHD? Tak potom taku "dobru" MHD nechcem... A som zvedavy, na co by bol v takom Ketelci interval 10 minut.
Re #112669 MatejBA: Vyska skod, ktore robia vandali, nie je az tak tragicka, ako popisujes. Napisy "Nenic ma, sluzim hlavne tebe" su na Karosach B941/961 a boli tam nalepene este v Banskej Bystrici.
Kebyze to je take lahke tak uz aj pan Zahradnik na to pride. Problem je hlavne v tom, ze mesto nechce zvysovat ceny cestovneho a viac dotovat MHD (ved 60 minutovy ma dokonca zlacniet)
Ked mas v arzenale autobusy/trolejbusy/elektricky stare aj 25 rokov tak asi tazko najdes financie nazvys, ked starat sa o 25 rocny bus je obcas aj 3-4x krat financne narocnejsie ako o novy. K tomu musis robit renovaciu mnohych veci (kolaje, troleje, tunel atd) a kebyze chcu rychlo vymenit cely vozovy park naraz, museli by sa zbavit 90% vozidiel co by bol kolaps.
Problem je hlavne ten ze od roku 1998-2006/2007 sa MHD zanedbavala. Kebyze aj v tychto rokoch sa staraju o MHD tak ako teraz (sice nie dokonalo ale aspon nejak) tak mas vsade mozno aj 10 minutove intervali najhorsie a spojenie odvsadial vsade.
preco by sa on zahadzoval v takejto diere, on bude primatorom Viedne a bodom cislo 1 jeho volebneho programu bude odtrhnutie Bratislavy od Slovenska a jej pripojenie k Viedni ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA