Ďalšia idiocia. Budeme kupovať dávno nevyrábané autobusy, aby mal hematológ dobré referencie? Alebo pre nás Daimler-Benz vyrobí špeciálnu nostalgickú sériu O 405 GN?
Uchádzači musia predložiť aspoň 3 kladné referencie od zákazníkov na ponúkané alebo porovnateľné vozidlá za uplynulé 3 roky (spolu minimálne 100 kusov CNG a 200 kusov naftových autobusov).
NEvyraduje to z hry SOR, ale aj taky Citelis? O SORe nie je ocom a o Citelise tiez nemam pocit, ze by sa v CNG verzii predavali v desiatkach kusov.
240 kusov je pre teba asi velke cislo. potom zrejme ani Praha by nemala kupovat 620 autobusov, a Bukurest 1000 (slovom tisic) Citar.
240 autobusov na mesto, v ktorom je cez pracovny den viac ako 600.000 ludi, vobec nie je vela..
No po tom, ako som zhliadol tender na nove klbaky (z ktoreho je jasne, ze to SOR nevyhra), by som uz netvrdil, ze sa tu niekto snazi niekoho preferovat. Mimochodom, nesúvisí Tvoj nick nejako s maďarskou dcérou SORu?
Zalezi od vaznosti nehody...Ak dany voz vedia opravit v dielnach tak sa opravuje tam a ak nie ide k vyrobcovi alebo tam kde sa podrobval generalnej oprave/prestavbe na zemny plyn (ako napr. 2632).
Neviem kto napísal v #112657 "Čia je to vina? Kto zvolil tých lumpov, ktorí vás teraz odrbávajú na každom kroku? Napísal niekto sťažnosť, alebo dokonca TRESTNÉ OZNÁMENIE? Vykecávanie sa na internetových fórach ešte nikdy v takýchto záležitostiach nepomohlo."
?
Teraz však bwd má pravdu... väčšinu podnikov riadia buď súdruhovia, alebo bývalí súdruhovia a na všetkom sa snažia nabaliť a výsledok je nulový, alebo minimálny.
Načo ale až 240 kusov keď generálkované Karosy B741 ešte požijú aspoň 5 rokov a Ikarusy 435 po GO by mohli požiť, ale nič proti tomu ak si DP nepláuje ponechať viac ako 50 ks z aktuálnej flotily. Potom tie črepy by mohli odpredať do iných DP.
Práve som sa pozeral, že aj v minulosti sa pri Riviére vykolajovali električky. A nakoľko tú otočku stále opravujú predpokladám, že je to namáhana otočka tak nechápem prečo keď sa rekonštruovala pred 2 rokmi križovatka neupravili ten obľúk ne menší. Tým myslím, že by sa žačal skorej zatáčať a tým by sa mohlo ísť aj rýchlejšie... Teraz je to už nereálne nakoľko je už temer postavený aj odboč pruh do LIDL...
Inak veľmi oceňujem, že toto vedenie podniku počíta aj so stále reálnejšou hrozbou vypuknutia 3. svetovej vojny a chce kúpiť aj dieselové autobusy, nie len CNG. Predpokladám, že už majú aj zmluvu na dodávku palív s našou strategickou ťažobnou spoločnosťou Bandaska Gbely. ?
vie niekto povedat, ze DPB kde opravuje autobusy po nehodach? napr B741 2632 som asi pred dvoma mesiacmi videl ked ju tahala tatrovka smerom do Senca. Vie niekto povedat kam ju zaviezla, kde ju opravili?
810zssk