ale inak napada niekoho ako by toto "cestujuci mohli zneuzit"... akoze 60minut je dost, ale aby sa nejak masovo niekto vozil dookola tam a naspat - to akoze preco by to robil??? ok, ja verim, niekto moze ist nieco vybavit za 10minut a odviest sa 25minut tam a 25minut naspat... no strasny zlocin... ja som vzdy myslel ze tieto casove tarify su o tom ze zaplatim, aspon priblizne za tolko co precestujem - vyjadrene v case, nie ze zaplatim za 60minut aj ked potrebujem ist 15minut... alebo 2 krat 60minut ked idem len 2 krat 15minut...
no, inspirovat sa viednou v bratislave, to mi pride ako zly vtip... asi tak... to by bolo treba vymenit
1. cestujucich
2. revizorov
3. DPB s vedenim a vozidlami...
ked vymenime tieto "detaily" tak tu moze fungovat system ako vo viedni...
aj ked viedensky system nepoznam, viem ze mnohe systemy ktore hovoria o jednosmernosti funguju v metre, kde ide skorej o linie ako siet, kde je jednosmernost ovela lahsie definovatelna a urcitelna... ked mam 3-4 linky metra tak sa tam nedaju vymyslat take slucky a okruhy na oklamanie systemu...
Oni sa mozno inspirovali Viednou, ale tam sa asi viac predpoklada ze cestujuci s jednosmernym listkom nepojde obojsmerne (aj keby mu to obtazne dokazovali) lebo ma urcite eticke myslenie.
uvediem priklad...
- mam cvaknuty listok zo zimneho stadionu smerom na trnavske myto (to mozno jedine zistit z listka)
- a teraz ma revizor chyti na ceste z racianskeho myta na trnavske myto (v case platnosti listka...)
-ja budem tvrdit ze som isiel zimnystadion - trnavske myto-vazovova-radlinskeho-racianske myto-transke myto a tu som chcel vystupit
podla mna som isiel jednosmerne - neotocil som sa. pokial sa to berie matematicky, podla teorie grafov...
pokial to chce DPB brat nejak geometrick-zememeracksy - tak to vela sil prajem... to pribalia ku kazdemu listku GPS navigator s mapkou, alebo definuju ku kazdej zastavke a spojeniu medzi zastavkami podrobny tolopogicky popis trasy? ?
resp. toto plati pokial medzi dvoma zastavkami napriklad A a B existuju aj cesta cez ine zastavky, potom nemozno urcit ktora cesta - z A do B alebo z B do A je "v smere jednosmernosti"... istotne keby bol rad zastavok A-B-C-D... spojeny do linie - teda spojenie medzi A-B, B-C, C-D by bolo len jedine jedno mozne, vtedy mozno v tejto linii urcit smer jednosmernosti... ale taketo "linie" zastavok su v bratislave skorej raritou, tykaju sa podla mna maleho zlomku zastavok, vylucne v okrajovych castiach mesta (aj napriklad taky Devin ma spojenie cez DNV aj caz karlovu ves, takze jednosmernost tam nema zmysel)
matematicky je pri jedinom udaji nastupna zastavka mozne tvrdit o kazdej inej ceste ako ceste z prvych susednych zastavok nastupnej zastavky na nastupnu zastavku ze su tieto cesty jednosmerne... takze pokial by nahodou revizori nesledovali cestujuceho celu cestu (a dokazne nezaznamenali celu tuto cestu) je to dost smiesne hovorit o nejakej "jednosmernosti"
a ako je prosim "jednosmernost" definovana??? ono matematicky to nie je problem definovat, teda resp. zavisi ake data mame, pokial viem na listku sa zaznamenava len nastupna zastavka, a tak je definovanie jednosmernosti dost obtiazne... obavam sa ze to moze len pri udaji o nastupnej zastavke znamenat len to, ze s tym listkom nemozno cestovat z susednych zastavok na danu nastupnu zastavku, ine cesty nebude mozne povazovat za "proti-jednosmerne"
Mozem sa spytat ci niekto nevie ako riesi DPB ked sa niekto pri kontrole cestovnych listkov a ked listok nema, preukaze CESTOVNYM PASOM? a ked navyse napriklad je obcanom SR a preukaze sa cestovnym pasom a nema trvaly pobyt na uzemi SR?
predpokladam ze DPB nema ako ziskat udaje o trvalom pobyte takejto osoby, resp. trvaly pobyt ani neexistuje na uzemi SR, ako potom riesi DPB vymahanie takejto pokuty... poda hned zalobu na civilny sud (len s udajmi cislo pasu a rodne cislo?)
sluby sa slubuju, 2. stvrtrok 2009 je este velmi daleko, dovtedy ziadnym rozpravkam o novych busoch, elektricenkach cez net a dalsim pozitivam u DPB zo zrejmych dovodov neverim. comu nemam dovod neverit su otrasne spravy o 50% zdrazeni prestupnych listkov od noveho roka, to mi k DPB sadne
"Nechápeš, načo je moje dokazovanie Tvojich nezmyselných a nelogických konštrukcií?"
Nie, nechápem, pretože na môj príklad, v ktorom ide jednoznačne o jazdu najprv v smere a potom v protismere trasy jednej autobusovej linky, si začal vymýšľať nezmysly s otáčaním sa autobusu a 'Ike' to ešte vylepšil uhlami...
Tak s SMS listkami sa mozno konecne dockame pred par rokmi slubovaneho nakupu elektriceniek cez internet a samoobsluznych automatov: http://tinyurl.com/4uzxl8
"Nechápem, načo je dobré toto krkolomné dokazovanie nezmyselných a nelogických konštrukcií"
Nechápeš, načo je moje dokazovanie Tvojich nezmyselných a nelogických konštrukcií? ?
Podľa môjho názoru je čudné považovať cestu za nejednosmernú len na základe toho, že na jednej zastávke musíš prejsť do protismeru, hoci potom v druhom spoji ideš po inej trase (aj napriek tomu, že vzdialenosť po križovatku prejdeš po tej iste trase, ale spoločná zastávka nie je žiadna).
"...A čo v prípade, že prestupuješ v uzle, kde je viacero zastávok (napr. Račianske mýto). Aký max. povolený uhol môžu zvierať zastávky (resp. smery trás z nich vychádzajúce), aby bolo spojenie podľa Teba brané ako jednosmerné?"
Nechápem, načo je dobré toto krkolomné dokazovanie nezmyselných a nelogických konštrukcií, v ktorých sa niektorí prítomní tak strašne vyžívajú. Dal som príklad, v ktorom by som jednoznačne cestoval v protismere - najprv v smere jazdy L91v L93 a potom v opačnom smere v L91. Tvoje nezmyselné úvahy o zovretých uhloch sú prinajmenej pubertálne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk