ok, tak povedz ten zakon, ktory definuje co to je ohrozenie!
a nie nejaky nazor slovenskeho "pravnika" alebo "sudcu", ale zakon! ak taky existuje, ze...
Tak si rozmysli, o čo ti v skutočnosti ide. Pôvodne si písal o obchádzaní cez dve plné čiary (nie sú to dve čiary ale jedna dvojitá a môže sa pri obchádzaní vozidla stojaceho v zastávke legálne prejsť), ohrození a bratí vodičákov. Náhle odbočuješ niekam inam a riešiš usporiadanie križovatky.
tak to si rad vypocujem kde v ktorom zakone je pojem ohrozenie definovany (nie necakam nejake vyklady "pravnikov" typu prof. katarina tothova alebo prof. ivan gasparovic - ak toto su pedagogovia na pravnickej fakulte UK, tak potom nase pravo a pravnici su jedna ZUMPA, vlastne to vidno aj bez tychto vysokoskolskych pedagogov... takze nejake pravnicke vyklady na slovensku su vazne asi... no nechajme tento OT)
A navyše, teraz mi ani tak nejde o tie 2-plné čiary, ako o to, že za trolejbusom sa budú tvoriť kolóny, keďže pravdepodobne skoro vždy v tom odbočovacom pruhu (v nákrese doľava) budú stáť autá.
Mňa by zaujímalo či aj plánuju opraviť odboč. pruh smerom do mesta z DD alebo nie lebo tesne pri semafore je v jeho celej dĺžke výkop, ktoré je ako tak zabetonovaný a zvyšok je dohádzaný štrk... ?
na molecovej spravili 3 pruhy a ani jeden nie je BUS pruh??? to dufam nemyslia vazne ale len docasne!!! ok, ked spravili 3 pruhy a jeden ma byt BUS (aj ked BUS pruh by mal byt uz pomaly od polky DD...) - ale ma to logiku pokial budu 2pruhy pre IAD dostatocne dlhe - dlhe tolko, kolko prejde aut na jeden cyklus, tak sa nijak neznizi priepustnost krizovatky oproti sucasnemu stavu, podla nakresu je to ale tak nie je... to by tam nesmel byt pruh len na odbocenie dolava - to dufam naozaj len docasny zart, mat na takejto krizovatke pruh pre odbocenie dolava a este kvoli tomu presuvat zastavku molecova!!!
Keď už je reč o hliadkach, tak bolo by vhodné sa nielen zamyslieť, ale aj začať hliadkovať za križovatkou Molecova ¤ Karloveská. Po novom, ak zastane trolejbus (resp. autobus) na zast. Molecova v smere na DD, tak sa za ním vytvorí kolóna, alebo ju IAD obehne cez 2-plné čiary, čo je za 2000 Sk a podľa ohrozenia ostatných účastníkov cestnej premávky aj za odobratie vodičáku. Zrejme sa plánuje presunutie zastávky niekam inam. Neviem čo si o tom mám myslieť. Je lepšie pridanie jedného pruhu od DD, alebo ubratie jedného v smere od mesta? Narýchlo zbúchaný situačný nákres: http://imgs.sk/images/Molecovajpg-48766.jpg ?
btw, opat tam hliadkuju dvaja (!!!) prislusnici a este aj s terennym nisanom...
proste efektivne vyuzitie hliadok... na zakaz vjazdu cez stavenisko - v rakusku za to beru vodicaky a tak sa kazdy boji a nemusi tam stat non-stop dvojclenna hliadka s terennym vozidlom a tak mozu davat pozor na nieco podstatnejsie...
a navyse ta hliadka ma aj tak efekt len ked tam je, aj to mizerny...