clovece ty mas kolko rokov? doterajsie K2S boli modernizacie K2 s tym ze sa na nich menilo skoro vsetko okrem vozovej skrine a neviem coho este, najnovsie K2S 7126 a vyssie maju aj vozovu skrinu novu, takze de facto je to uplne nova elektricka. nabuduce nez zadres nejaku kravinu aspon si nieco nastuduj ?
ta odpoved sa da pochopit aj inak. Ani vedenie nie je spokojne s pracou dielni, ale tak ako pri vodicoch je problem s ludmi. Menej ludi bude znamenat vyssie platy a teda aj vacsi doraz na kvalitu prace.
No oficiálne je to modernizácia s použitím novej vozidlovej skrine, ale snáď Ti netreba vysvetľovať, čo to znamená. Prečo nie sú nízkopodlažné? Lebo Pars nič také neponúka (iba K3 je NP) a vo výberovom konaní nebola podmienka, že musia byť nízkopodlažné. Ale keby výberové konanie vyhral napr. Inekon s VarioLF2, tak by NP boli, ale to by museli ponúknuť lepšiu cenu.
Záhradník to ani nejak nepotrebuje vedieť. Treba mu úmyselne dosrať nové auto a potom mu ho odovzdať neopravené ? A povedať mu po oprave "Mali sme viac práce so starými vozidlami" (fucka) ?
Tá otázka bola položená s dovetkom "však tam sám bývate tak to poznáte" či tak nejak. Pokiaľ viem, tak z KV môžu ísť do Dúbravky a tam na 20, ktorá v smere z DNV by mala byť prázdnejšia keďže ľudia idú do DNV poobede a na nákupy sa ide väčšinou poobede. KV má eliny v rámci možnosti po celej električkovej sieti. Linku na HL.ST. a napriek tomu furt otravujú s električkou na Hlavnú stanicu! ? Ovisište si môže trúbiť o spoj na smiešne vzdialené Šafko tri roky, na tak smiešnu vzdialenosť kde by stačili 3 až 4 vozidlá musia prestupovať ako spodina.
trochu viac čítať by ti tiež asi nezaškodilo: "Po náročných funkčních zkouškách i zkušebním provozu u vybraných zákazníků budou oba autobusy zavedeny do sériové výroby v průběhu roku 2007." by web sor.cz okrem toho, kde som písal, že ich vyrába hromadne? ?
tie "nove" K2S su ozaj nove stroje, ci reko ? ci ako to je ? ked su ozaj nove, tak preco preboha neobjednavaju aspon ciastocne nizkopodlazne ?!? resp so strednym nizkopodlaznym dielom
Na margo online rozhovoru so zahradnikom: Velmi trefna otazka od Mike-a na margo prace ustrednych dielni. Uz horsie to je s odpovedou. Zahradnik evidentne nevie ako je to s odstranovanim poruch. Je predsa uplne jedno ci mam v garazi 2 alebo 16 rocny voz, ak je na nom porucha, musia ju odstranit. A oni neodstranuju. Takze treba tlacit nie na samotnych mechanikov ale v prvom rade na ich sefov - vozmajstrov a inych.
Mimochodom to linkové vedenie čo som prezentoval je skoro to isté čo tr3mp-ho návrh. Len som tam prehodil trasy dve, zriedil intervaly na troch linkách (Zlaté piesky a ŽST Nové Mesto a Hl.st) a potom navrhol premávku 3xT a nič viac. Takže kritizoval si tie 3xT alebo linkové vedenie, ak linkové vedenie tak rovno môžeš nadávať na tr3mp a môžeš ísť vieš kam, lebo drvivá väčšina ľudí ten návrh schvaľuje. ?
wow ty zijes v buducnosti? odkedy SOR vyraba klby? alebo vyrobene 2 prototypy je spustena vyroba ? clovece ty kde zijes, trosku menej kritizovat a trosku viac rozmyslat by ti nezaskodilo...
Nám tá stovka dožije preto tak rýchlo lebo sa na električky z vysoka sere, tak ako teraz na busy. Keby sa už teraz ročne dodalo 10ks nových električiek (zdôrazňujem komplet nové, nie modernizované typy z minulých desaťročí) tak by to nebol taký problém. Ak náš čaká to isté s električkami čo autobusmi tak zbohom celej električke v BA. Lebo zohnať peniaze na 200ks električiek neni jak na autobusy, plus si k tomu prirátajme, že DP si opäť nájde vyvoleného výrobcu na ktorého bude čakať. Pokiaľ viem tak Solaris má záujem vyrábať električky a ak takéto dačo začne aj SOR a táto háveď tu bude, tak BA sa môže premenovať rovno na SOROVO (celkom podoba s KOSOVO, rovnaký bordel ? ? )
N/A