Veď práve. Možno týmto krokom by si dokázal Andrzej I. Gyurkovsky udržať svojich voličov ? Ale teraz by som skôr uprednostil kvantitu pred kvalitou, nechcem nijak zatracovať kvalitu ULFu, ale rozhodne sú lepšie 4 električky (napríklad Crotram, alebo Vario) ako 2 ULFy. Aspoň pri momentálnej situácii v BA ?
Takže aby som to zhrnul (a aby náhodou nevznikli nejaké nedorozumenia z mnou napísaného textu):
Ja som za predĺženie určených spojov linky č. 80 do Kittsee (alebo linky č. 180 v prípade, že by dotknuté spoje už nešli na Holíčsku).
Takisto som aj za predĺženie určených spojov linky č. 91 zo zastávky "MiÚ Čunovo" do Rajky. Samostatné linky, myslím, že vytvárať netreba.
V oboch prípadoch by sa to na dotknutých úsekoch mohlo vyskúšať s "Wolfsthalskou" tarifou.
Ale čo sa týka Rajky, ak má Volánsbus naozaj záujem premávať do Čunova, tak nech sa to najskôr skúsi tak. V otázke povolenia tejto iniciatívy našimi úradmi som však skeptický...
Konečne by aspoň raz nep94ovali na východe, že v BA máme lepšie. Skôr by som povedal, že kvalitnejších klamárov, absolútnych notorikov. Mohli by spraviť zákon, že ak dakto nasľubuje pred voľbami kraviny a po svojom zvolení ich nesplní, tak ho môžu ľudia zlinčovať jak hada ? ? ☠
S tým hádzaním polien pod nohy treba rátať. DPB určite ohrnie nos nad tým aby ľudia z Rajky preplňovali spoje linky 91. Ale mohli by kľudne linku z Rajky potiahnúť k ŽST Rusovce s tým, že by linka stála aj na zastávke Pieskový hon aby ľudia mohli prestúpiť aj na 91. Suma sumárum je to celé o hov.. lebo najprv sa celá tá banda okolo dopravy dušuje aká bude BID, ako pôjde do Rakúska a Maďarska. Tipujem, že linka do Rajky nevydrží dlho a že dakto velice fundovaný jej pomôže ku koncu z ľudí v BA. Alebo pri nástupe BID ju diplomaticky odstránia ak zistia, že ju využíva veľa ľudí. V DPB im nezapína ale ak chcú zlatú baňu tak nech ryžujú v Rajke, tam im určite padne viac do kasy ako vo Wolfsthali kde ich silno pochybujem, že niekto vôbec chcel a že niekto vôbec o tej linke vie.
"...Nenapísal si, koľko by tých "niekoľko" podľa Teba bolo..."
Nie som veštec, preto také niečo napísať nemôžem, lenže si viem predstaviť, že zachádzanie L80 alebo L180 do Kittsee by bolo pre bratislavskú cestujúcu verejnosť mnohonásobne atraktívnejšie, ako linka z Bratislavy do, z nášho pohľadu 'Niemandland', pretože cestovať do Kittsee má zmysel určite pre veľké množstvo Bratislavčanov, ale cestovať do Wolfsthal má zmysel len pre niekoľkých jedincov...
"...približne rovnakým spôsobom obhajoval Cílek tú W-hovadinu, a skutočnosť je úplne iná."
To si skutočne nedokážeš uvedomiť, že v prípade 'W-hovadiny' sú dané úplne iné kritériá, ako v prípade zachádzania L80 alebo L180 do Kittsee? Ako vôbec môžeš porovnávať neporovnateľné???
Ale pre Rajku a pre DPB by zrejme bolo lepšie, keby Volánsbus pokusne predĺžil niektorú jeho linku z Rajky do Čunova. Údajne o to má záujem: http://www.rajka.eu/content/view/144/1/
Ale v Čunove by sa zrejme v okolí zastávky "MiÚ Čunovo" nemal kde otočiť, a preto by asi musel ísť až na terajšiu konečnú 91-ky. Len aby naše úrady takejto iniciatíve "nehádzali polená pod nohy"...
Z ničoho. Ja osobne nepoznám žiadneho Slováka žijúceho v Rakúsku ani Slováka žijúceho v Maďarsku. Okrem dôvodov, ktoré som spomínal v predposlednom a poslednom odstavci #111185 , Rajka má podobný počet obyvateľov ako Kittsee.
Ak by sa zaviedla "Wolfsthalská" tarifa, záujem hlavne z radov Slovákov tam žijúcich by určite bol a ten úsek 91-ky by sa svojou stratovosťou určite nevyrovnal strate, ktorú produkuje 901-ka.
A prečo DPB? Do Čunova Slovak Lines, v podstate ani SAD Dunajská Streda ani iní dopravcovia nejazdia. Pre 91-ku by to bolo drobné predĺženie trasy (odbočka) a poskytovala by tak priame spojenie až pod Nový most. Stačilo by zopár spojov denne.
az taka katastrofa to nie je.. Ak sa rozhoduje, ci sa tie peniaze pouziju bud na MHD alebo na MHD, tak to je este o.k. Horsie by bolo, keby chceli za tych 300 mil. rozsirit nejaku cestu..
hoppusmark01