Reply on: hoppusmark01 #111228:
Veď práve. Možno týmto krokom by si dokázal Andrzej I. Gyurkovsky udržať svojich voličov ? Ale teraz by som skôr uprednostil kvantitu pred kvalitou, nechcem nijak zatracovať kvalitu ULFu, ale rozhodne sú lepšie 4 električky (napríklad Crotram, alebo Vario) ako 2 ULFy. Aspoň pri momentálnej situácii v BA ?
Peon
Ak by sa zaviedla "Wolfsthalská" tarifa, záujem hlavne z radov Slovákov tam žijúcich by určite bol a ten úsek 91-ky by sa svojou stratovosťou určite nevyrovnal strate, ktorú produkuje 901-ka.
A prečo DPB? Do Čunova Slovak Lines, v podstate ani SAD Dunajská Streda ani iní dopravcovia nejazdia. Pre 91-ku by to bolo drobné predĺženie trasy (odbočka) a poskytovala by tak priame spojenie až pod Nový most. Stačilo by zopár spojov denne.