Podľa mňa nemá zysel sa rozčulovať nad L 180 a L 151. Keby sme mali všetky nerentabilné linky a ich šoférov presunúť na "nosné" resp. dôležitejšie linky tak by to nebolo fér voči "menšine", ktorá tieto nerentabilné linky využíva. O linke 901 asi nemám názor, asi by bolo lepšie ju po čase ak bude licencia ju predĺžiť do Hainburgu, ale ani potom som neni presvedčený o jej dôležitosti. Uvidíme.
Podľa mňa najdôležitejším krokom je nákup nových vozidiel. Určite som zástancom zniženia počtu liniek električiek, ale s lepšími intervalmi. To množstvo "elín" čo premáva okolo PKO je silné kafe. Z Tejto radiály by mali premávať 3 linky. Jedna na ružinovskú, jedna na vajnorskú a jedna na račiansku radiálu. L 13 by mala ostať a ešte jedna linka pre každú východnú radiálu z centra mesta + jedna linka električiek z východu BA na hl. stanicu. Ak by boli dokonalé intervali si myslím že by to bolo zvládnuteľné a aj akceptované. Ale nerozčulujte sa hned je to len moj názor. Dik.
re 810zssk ... pridam tu este reason na vcerajsi prispevok ohladom 212 zo zimneho stadionu: takto cesta cez jegeho / zahradnicku ma byt "oficialne" prejazdna od 1.9 ako aj spustenie elektrickovej trate tym padom by ked mozu uz davno tade na cierno chodit auta tak neviem preco by tade okrem 205 nemohla prejst aj 212 ...
a este niekto tu hovoril nieco o zlucovani zastavok ... podla mna by sa niektore zastavky mali zlucit ale zas niektore nie, urcite by som nezlucoval halovu praveze to je zastavka ktora by mala zostat podla mna je to sice moj nazor ale je
dalej si myslim ze by sa mala vsade kde sa da rozsirit cesta ako v inych mestach ... pokial sa to nebude dat urobit co najskor neskor na tych miestach uz budu ine veci koli ktorym sa to nepodari ... a linky ktore chodia cez 2 a viac MC by sa rusit nemali lebo su to proste linky ktore su usadene skor by som iba k nim pridaval bud v rannych alebo v poobednych hodinach posilnene linky
Pravda. Problem je ze rychlost elektrickovej dopravy ma stale rezervy a stale moze rast, ale to by sa muselo chciet. Druhy problem je ci takyto system MHD pochopi aj cestujuca verejnost..
Som zvedavy ako bude využitá L 178. Inak si myslím, že presne tak by to malo fungovať. Z okrajových častí mesta nás autobus s kvalitnim intervalom dovedie k rýchlejšiemeu druhu dopravy ako je napr. električka. Ak tá má preferenciu v pravom slova zmysle, ak je obsluhovaná kvalitnými vozmi a má tiež dobré intervali je určitie lepšie prestúpiť ako mať okružnú jazdu mestom dennodenne do a z práce či školy. Ale u nás je to asi hudba budúcnosti. Asi si to uvedomil aj DPB že autobusové linky od konca sveta na koniec sveta nemôžu fungovať v Blave. Aspoň nie v špičkách. A už vôbec nie bez BUS pruhov. Ak by mala L 78 Bus pruh od Malej Scény po Vrakuňu nebolo by treba L 178. Ale zasa len hudba budúcnosti... Ak vôbec
Za nezmysly 180, 151 a 901 nemôže 32-ka ani dlhodielčania. Ak sa jedná o vodičov, rýpte do 180, 901 a 151-ky. Ešte mi povedz na úkor akých častí sa zahusťuje inetrval 32-ky? Ktorej "sólo" linke sa zhoršil interval?
ak je pravda ze v tom podjazde sa nedaju pri splneni normy (co je rozdiel oproti nedaju - lebo mam pocit ze ani Roznavska nesplna normy ☺ ) spravit troleje pre trolejbusovu trat, tak by si niekto (vsetci zodpovedni az po primatora) zasluzil trest smrti za trestuhodnu nedbalost, a v takej Cine by ho aj dostal ☠
myslis ze ten podjazd je nizsi ako zeleznicny most nad Roznavskou (kde su dost casto strhnute troleje nejakym nakladnym autom)? alebo ako podjazd pod Prazskou z Kramarov?
je sice mozne ze tam budu problemy ako na Trnavskej a Prazskej - teda strhavanie trolejov a tak, ale keby "SA CHCELO" vsetko ide...
a ten podjazd sa v krajnom pripade asi da prehlbit... vsak sme dost bohate mesto, naco mysliet dopredu? za par desiatok milionov pre spravnu firmu (Vahostav a tak...) sa da podjazd aj prehlbit o pol metra pri sucasnom drahom ($$$ pre vahostav) spevnovani zakladov bocnych nosnych murov... a tiez stlpy vymenit za vhodne na zaves vedenia... vsak ked mozes dva krat dohodit $$$ znamej firme, preco by si to robil len raz???
Akým duševným pochodom si mohol prirovnať linku 32 s linkami typu 180 a 901? Máš pocit, že 32 je v špičke evidentne prázdna linka alebo si ju zamieňaš s 92-kou v Lamači?
Re #110966 eraser: O 10-minútovej 32-ke v rannej špičke sa uvažovalo už pred sputením trolejbusov na Dlhých dieloch.
Zdá sa niekomu, že pri masívnej výstavbe na Dlhých dieloch sa nemajú zahusťovať intervaly?
Trolejbusova trat na DDnebude nikdy spojena podla mna s mestskou , v Mlynskej doline nie su na to stlpy,aj podjazd popod dialnicu je na to nizky .32 bola,je a aj vzdy bude autobusova ( obcas sa tam mihne " duobus " ? )
Pekný referát.
Trochu mi uniká zmysel trolejbusov Trenčianska-Bajkalská-Prievozská.
Plán obnovy vozidlového parku je samozrejme absolútne nedostatočný, ale kde má DPB vziať peniaze, keď Cílek nedá?
Vízie sú pekné, len bude mať DP dosť práce s ich naplnením. Z 10 bodov zákazníckeho programu je zatiaľ podľa môjho názoru 7 vo veľmi neuspokojivom stave.
Zníženie spotreby nafty a elektrickej energie - to nemusí nevyhnutne znamenať 40 km/h, skôr dobrú techniku jazdy, vyplývajúcu zo znalosti trate a vozidla.
Tarifná politika - jednoduchý sortiment CL - véééľmi dobrý cieľ. Súčasný systém lístkov typu 2 dospelí, dieťa, pes a dve blchy je neprehľadný, mätúci.
Preco by nemal vodic v zacviku taky den robit? Vodic v zacviku je vodic ktory uz ma vsetky potrebne papiere, ale ma instruktora ktory mu pripadne vysvetli specifika vozu / linky a dalsie prakticke veci.. Navyse, casto sa striedaju..
merice
Podľa mňa najdôležitejším krokom je nákup nových vozidiel. Určite som zástancom zniženia počtu liniek električiek, ale s lepšími intervalmi. To množstvo "elín" čo premáva okolo PKO je silné kafe. Z Tejto radiály by mali premávať 3 linky. Jedna na ružinovskú, jedna na vajnorskú a jedna na račiansku radiálu. L 13 by mala ostať a ešte jedna linka pre každú východnú radiálu z centra mesta + jedna linka električiek z východu BA na hl. stanicu. Ak by boli dokonalé intervali si myslím že by to bolo zvládnuteľné a aj akceptované. Ale nerozčulujte sa hned je to len moj názor. Dik.