nemyslis si, ze keby nejaky dodavatel mal robit udrzbu od oprav az po kazdodenne cistenie interieru, tak si zrejme prenajme nejake priestory vo vozovni. Hlavne ak by sa jednalo o desiatky kusov busov.
to by vlastne muselo fungovat takymto stylom: autobus by sa poslal z vozovne na udrzbu k autorizovanemu servisu. Po vyjazde z vozovne za branou DPB by sa autobus otocil a vosiel spat do vozovne-akoze do servisu. Po dokonceni udrzby by autobus opat vysiel von z vozovne(ehm zo servisu), zas by sa otocil a vratil sa do vozovne, teraz uz akoze naozaj. Nasledne by zamestnanec DPB skontroloval autobus, ci bola dobre spravena udrzba, a autobus by sa odstavil na svoje miesto vo vozovni. ?
inak a pri tom prenajme je taky hacik v pripade SORu. Kedze sa ma robit komplet udrzba dodavatelsky, tak to ma byt logicky mimo arealu DPB. Lenze pre SOR je autorizovanym servisom prave DPB. Takze je nepravdepodobne, ze by si DPB dodavatelsku udrzbu robil sam. To by vobec nemusel vyhlasovat takyto tender.
Autorizovanym servisom je tusim este Slovak Lines, ale zas sa mi nechce verit, ze by udrzbu robil pre DPB Slovak Lines, ak si ju DPB moze spravit sam.
Cize v tomto tendri by logicky nemal vyhrat SOR.
Inak k tomu prenajmu autobusov: najlepsie by asi bolo, keby to vyhral Mercedes. Kedze Mercedes ma svoje servisne centrum kusok od vozovne DPB - na Tuhovskej (Ceste na Senec).. Ak je teda urcene aj pre autobusy.. Tak by sa najjednoduchsie vykonavali opravy autobusov a najrychlejsie by mohli byt autobusy prevezene na opravy a udrzbu. Aspon z hladiska logistiky.
Lebo co som si cital tie podrobne dokumenty o obstaravani tych autobusov, tak komplet udrzbu bude robit dodavatel. Od oprav az po kazdodenne cistenie interieru. A kvoli tomu by bolo dobre, aby dodavatel sidlil blizko DPB. A Mercedes je z vozovne na Vajnorskej na skok. ?
Nezlepšil sa jej interval na úkor nejakej linky, pretože žiadnej linke so sólo autobusmi sa nezhoršil interval, ba čo viac, niektorým sa aj zlepšil. Čo tak prestať odsudzovať dlhodielsko-mlynsko-kramársku 32-ku a začať ryčať do 133-ky? Hneď by mohli mať o jeden-dva trolejbusy viac na Dolných honoch.
tak to je fajn, že akceptovateľný odchod je v 8-minútovom intervale určite to ocenia najmä tí, ktorí jazdia vozmi s int. 3, 4, 5 7,5 či 8 a DPB im bude vysvetľovať, že "veď je to v poriadku" ?
Re #110955 hoppusmark01: mohli ju potom radšej presmerovať cez Krasovského - ušetrili by nejaký ten čas i km + dala bysa spraviť zastávka Digital park/Atrium/Relaxx. Aj keď na Jungmannova - Zochova by bol zase o ďalších 15m väčší nátresk... ale zase dá sa použiť 88 k jauparku a odtiaľ 93/94...
Re #110986 hoppusmark01: som za, ak myslíš tú, kde stojí 84,99 smer Ovsište - navyše ľudia odtiaľ dosť nebezpečne prebiehajú smerom k poliklinike cez 4-prúdovku, hoci je kúsok odtiaľ semafor... ?
Re #111013 810zssk: to by bola tiež za trest? ? ako napr. most, Zochova a späť?
Ok. Vieš o koľkých linkách sa uvažovalo v koľkých intervaloch? ? Čo všetko vyšlo z úst ľudí z DPB a bizarnosť je, že práve teraz keď linky nedostávajú späť svoje intervaly pre školský rok, tak sa jedna linka tak krásne posilňuje. Tak niežeby ich napadlo zabezpečiť najprv linky ktoré už nemôžu moc oslabovať ale hentam dajú na 32, ktorej trasa tiež nieje krátka. Pokiaľ viem, tak z DD je ráno tiež na Molecovej zliezť.
Neber moc vážne čo poviem, ale stále naše CP majú na míle ďaleko od tých v Trnave a Považskej Bystrici kde pre 8 spojov denne je 10 vysvetliviek a samotné popisy k písmennkám a piktogramom sú dlhšie než grafikon ? takže jemná variácia trasy s jednou odbočkou "Holíčska" neni taká pohroma ale v kľude, ak to prekáža je jedno či tie spoje budú v grafikone označené ako "h" alebo na extra grafikone pre linku 94. Ešte než by došlo k takému oslabeniu liniek 93 a 94, tak by bolo fajn zistiť či je to fakt opodstatnené, lebo ako som povedal, že ja tie linky poznám ozaj dobre v úseku Dvory - Vazovova/HL.st.
Mimochodom to spojenie 34+84 ako náhradu za 94 by si ako ohodnotil?
Nemozem si pomoct, ale mne to pride ako clovek so zlou financnou situaciou, nezvladajuci nic splacat, ale kupi si Mercedes ML a bude tvrdit ako je potrebny a ze ho to nic nestoji...
901 je urcite protekcna linka, prazdnu linku nema zmysel prevadzkovat. Ale kamarat kamarata asi potrebuje
Moj osobny nazor je ze L66 zostane povodna cez Bajkalsku. Bola tam naozaj vytazena teraz cez ruzovu dolinu chodi viac menej prazdna, vsetci co idu smer Bajkalska radsej vystupia na zastavke Tokajicka a prejdu Sabinovskou ku Kauflandu. Cize jednoznacne cez Bajkalsku.
Pri nedostatku vozov by sa mohlo v buducnosti mohlo nukat riesenie L66 zlucit z L74. Pri tejto variante by sa musela dat do poriadku cesta na ulici Domove role (vzadu za UNS) aby sa mohla napojit pri PD Prievoz na Slovnaftsku cestu. Cize trasa HL.ST-Sancova-Bajkalska-Drienova-Tomasikova-Kastielska-Parkova-Domove role-Slovnaftska-Vlcie Hrdlo.
Neviem nakolko by to riesenie bolo realne. Nastal by vlastne subeh s L78 to by sa mohlo vyriesit otocenim L78 (cim by doslo k uspore klbovych vozov. Trasa Dolne Hony-Drienova-Zahradnicka-Krizna-Trnavske myto-Trnavska-Bajkalska-Drienova -Dolne Hony. Pripadne este L78 potiahnut smerom na Dolne hony cez Mildu-Slovanet a potom hore na Drienovu.
Ktovie mozno v buducnosti
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.