Sice to je na tejto diskusii asi offtopic, ale chcem sa s vami podelit o radost:
Do Presova dnes dorazili 4 fungl-nove Karosy B 961.
Tym sa skladba vozoveho parku klbovych autobusov v DP Presov stava takato:
Ikarus 280 - 7 ks
Ikarus 435 - 2 ks
TAM BUS 272 A 180 - 4 ks
Karosa C744 - 2 ks
Karosa B741 - 4 ks
Karosa B941 - 8 ks
Karosa B961 - 4 ks
Celkom - 31 ks.
A najviac ma tesi, ze Ikarusy 280 tvoria uz len 22% klbovych vozidiel, zatialco Karosy serie 900 tvoria uz 39%. Aj ked mnohym BA bude nepochopitelne, co sa mam co radovat, ked Ikarusy nahradzujeme "serblami", upozornujem: u nas je taka udrzba, ze i stara Karosa, i stary Ikarus funguju jak hodinky - preto mam radost z cisteho faktu, ze 39% nasich klbakov je mladsich, ako 5 rokov
Ej, ale som rada!
Do Presova dnes dorazili 4 fungl-nove Karosy B 961.
Tym sa skladba vozoveho parku klbovych autobusov v DP Presov stava takato:
Ikarus 280 - 7 ks
Ikarus 435 - 2 ks
TAM BUS 272 A 180 - 4 ks
Karosa C744 - 2 ks
Karosa B741 - 4 ks
Karosa B941 - 8 ks
Karosa B961 - 4 ks
Celkom - 31 ks.
A najviac ma tesi, ze Ikarusy 280 tvoria uz len 22% klbovych vozidiel, zatialco Karosy serie 900 tvoria uz 39%. Aj ked mnohym BA bude nepochopitelne, co sa mam co radovat, ked Ikarusy nahradzujeme "serblami", upozornujem: u nas je taka udrzba, ze i stara Karosa, i stary Ikarus funguju jak hodinky - preto mam radost z cisteho faktu, ze 39% nasich klbakov je mladsich, ako 5 rokov
Ej, ale som rada!
Turbo
Hmm, u nas visi tabulka "V" aj pred vzdusnymi krizovatkami elektricka - trolejbus. Teda zrejme znamena "Vzdusna krizovatka". "Z" bud zrejme "Vzdusna krizovatka na ktorej je povoleny prejazd so zapnutou jazdou". Inak si to neviem vysvetlit. Inac tie tabulky "V" nemae az tak dlho. Mozeme sa podakovat Bigmacovi, ktory robil vrbustom zle. Zevraj na vzdusnej krizovatke elektricka - trolejbus je max rychlost pre elektricku 20 km/h. Bigmac lietal cez vzdusne krizovatky aj 50 km/h. Potom este vynadal vrbustom, ze su [nadavka]. Spytal sa ich: "Dobre, musi vodic vediet ako vzdusna krizovatka vyzera? Nie, na to patricne navestidlo." Od vtedy vrbusti vsade zavesili znacky "V" a "Z" ("Z" sa objavuje spravidla na trolejbusovych vyhybkach - proti hrotu, po hrote aj na kizoch, aj s elektrickou). Btw., okrem toho do nich rypal aj na temu usekov s obmedzenou rychlsotou. Napriklad mali sme useky, kde bola obmedzena rychlost na 20 km/h. Na konci useku bola patricna tabula. Co vsak je zaujimave, najblizsia tabula (za nejakych 50 metrov) oznacovala o5 koniec useku s obmedzenou rychlstou. "To znamena ze mozem dupat co to da?" spytal sa Bigmac Vrbustov. Strasne im vynadal, ake je to vedenie na [nadavka], ze furt odskakuje pantograf, na mnohych miestach "zvara" trolej a aj im vynadal ze tie oznacenia. Takze odvtedy je to v lepsom stave (teda to oznacenie, vedenie mame stale na [nadavka]). Hmm, inak si to neviem vysvetlit.