Precital som si clanok o uvazovanych zmenach linkoveho vedenia MHD v Dubravke. Na celom ma vsak prekvapuje fakt, cez koho obyvatelia svoje problemy s MHD riesia. Co ma s MHD starosta Dubravky? Preco sa stara do MHD namestnik primatora? Na presovskom DP mi uz viackrat spominali, ze v BA sa mesto akosi "prilis montuje" do DPB, pricom si vynucuje zmeny tras liniek, ktore casto nie su vseobecne vyhovujuce.
Preco je to tak a ako to vlastne je? Na mna to posobi ako keby magistrat daval DPB dotaciu a na druhej strane hned prikazy, ako ju ma pouzit. U nas v PO si neviem predstavit situaciu, aby sa ktokolvek z mestskych cinitelov staral do toho, kam ktora linka pojde. DPMP ma pomerne rozsiahlu autonomiu. Ak cestujuci prostestuju, stazuju sa na DPMP a nechodia zalovat poslancom.
Ako je to teda v BA?
Preco je to tak a ako to vlastne je? Na mna to posobi ako keby magistrat daval DPB dotaciu a na druhej strane hned prikazy, ako ju ma pouzit. U nas v PO si neviem predstavit situaciu, aby sa ktokolvek z mestskych cinitelov staral do toho, kam ktora linka pojde. DPMP ma pomerne rozsiahlu autonomiu. Ak cestujuci prostestuju, stazuju sa na DPMP a nechodia zalovat poslancom.
Ako je to teda v BA?
Papyr
Do Presova dnes dorazili 4 fungl-nove Karosy B 961.
Tym sa skladba vozoveho parku klbovych autobusov v DP Presov stava takato:
Ikarus 280 - 7 ks
Ikarus 435 - 2 ks
TAM BUS 272 A 180 - 4 ks
Karosa C744 - 2 ks
Karosa B741 - 4 ks
Karosa B941 - 8 ks
Karosa B961 - 4 ks
Celkom - 31 ks.
A najviac ma tesi, ze Ikarusy 280 tvoria uz len 22% klbovych vozidiel, zatialco Karosy serie 900 tvoria uz 39%. Aj ked mnohym BA bude nepochopitelne, co sa mam co radovat, ked Ikarusy nahradzujeme "serblami", upozornujem: u nas je taka udrzba, ze i stara Karosa, i stary Ikarus funguju jak hodinky - preto mam radost z cisteho faktu, ze 39% nasich klbakov je mladsich, ako 5 rokov
Ej, ale som rada!