Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Precital som si clanok o uvazovanych zmenach linkoveho vedenia MHD v Dubravke. Na celom ma vsak prekvapuje fakt, cez koho obyvatelia svoje problemy s MHD riesia. Co ma s MHD starosta Dubravky? Preco sa stara do MHD namestnik primatora? Na presovskom DP mi uz viackrat spominali, ze v BA sa mesto akosi "prilis montuje" do DPB, pricom si vynucuje zmeny tras liniek, ktore casto nie su vseobecne vyhovujuce.
Preco je to tak a ako to vlastne je? Na mna to posobi ako keby magistrat daval DPB dotaciu a na druhej strane hned prikazy, ako ju ma pouzit. U nas v PO si neviem predstavit situaciu, aby sa ktokolvek z mestskych cinitelov staral do toho, kam ktora linka pojde. DPMP ma pomerne rozsiahlu autonomiu. Ak cestujuci prostestuju, stazuju sa na DPMP a nechodia zalovat poslancom.
Ako je to teda v BA?
Dano: Zial, dnes uz sme v takej situacii, ze aj keby sa nasla vola na zlepsenie intervalov, tak uz nie je co na linky vypravovat 😞

s.c. Musi si tam oznacit listok - vratane dochodcov nad 70 a aj vratane civilkarov. Pripravuje sa vsak zmena Tarify (asi od 1.1.2003), takze som zvedavy, co sa podari presadit. Uvazuje sa napr. aj o tom, ze BA bude pasmo 1, obce mimo (Ch.G.) pasmo 2. Nechajme sa prekvapit 🙂
COLOR, Dano: nepovedal by som to zrovna tak skaredo, ze bariery, aj ked pravda to je.. ale okrem toho je v tom este kopa dalsich veci....- mestske casti, chronometraze, ...
A mimochodom, z mojich fotiek z Viedne mam straaaasne dobry pocit - vysli!
Skoda ze tu nevidim ziadnu organizaciu vseimhdackeho zletu na 514 dnes v noci 😉 ale nevadi 🙂
spokojny citatel> som rad ze si spokojny 🙂 Na tuto otazku Ti neviem odpovedat ale som si takmer isty ze dochodcovia nad 70 rokov su prepravovani bezplatne. Na druhej strane aj civilkari si na tomto useku musia oznacovat listky, takze neviem...
Dano> Odporucam pozriet si sekciu Kontakt na DP a odporucam poslat to pisomne na oddelenie informatiky a koordinacie dopravy, p. Kajdi aj ked pochybujem ze sa ti nieco podari presadit, su tu bariery ako napr. Zakonnik prace a la SDL. No ale za pokus das iba postovne a dobre napady su vzdy na mieste 😉
spokojný čitateľ

spokojný čitateľ

Vedel by mi niekto z vás povedať za akých podmienok budú cestovať dôchodcovia nad 70 rokov a ostatní, ktorí majú MHD zadarmo asi do 31.12.2002, na linke č. 53 v úseku Čierna Voda - Chorvátsky Grob? Za odpoved vopred ďakujem.
Zdravím všetkých. Dosť často si pozerám vašu stránku. Veľmi sa mi nepáčia niektoré cestovné poriadky, hlavne ranné špičky. Chcel by som sa spýtať, keď mám vytvorené harmonogramy na linky (vlastná výroba a na pomery Bratislavy), na koho sa môžem obrátiť?

Veľmi pekne ďakujem za odpoveď.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

#11071>, #11081> Bioraver a Papyr, mýlite sa obaja. Elektrifikácia od Trebišova nekončí ani v Bánovciach, ani vo Veľkých Kapušanoch, ale až v Maťovciach. Maťovce nasledujú hneď za V.K. a sú pohraničnou stanicou - na druhej strane je Užhorod. V úseku VK-Maťovce je oficiálne iba nákladná doprava, ale mnohé osobné súpravy idú až do Maťoviec - zrejme ako služobné (?).
Sice to je na tejto diskusii asi offtopic, ale chcem sa s vami podelit o radost:

Do Presova dnes dorazili 4 fungl-nove Karosy B 961.

Tym sa skladba vozoveho parku klbovych autobusov v DP Presov stava takato:
Ikarus 280 - 7 ks
Ikarus 435 - 2 ks
TAM BUS 272 A 180 - 4 ks
Karosa C744 - 2 ks
Karosa B741 - 4 ks
Karosa B941 - 8 ks
Karosa B961 - 4 ks

Celkom - 31 ks.
A najviac ma tesi, ze Ikarusy 280 tvoria uz len 22% klbovych vozidiel, zatialco Karosy serie 900 tvoria uz 39%. Aj ked mnohym BA bude nepochopitelne, co sa mam co radovat, ked Ikarusy nahradzujeme "serblami", upozornujem: u nas je taka udrzba, ze i stara Karosa, i stary Ikarus funguju jak hodinky - preto mam radost z cisteho faktu, ze 39% nasich klbakov je mladsich, ako 5 rokov 🙂

Ej, ale som rada!
Koki, no dnes ste ma vymakli (busmechanik??) ! 😉
No ale aspon sme si zamavali... 😉
d3ko. Ale na tych strankach je tiez zmienka o priprave na napojenie regionalnej dopravy na MHD. Co tym chcel basnik povedat?
Inak na www.stern.sk su zvasty o kockopsovi.
Lenze nastastie Durkovsky ma realne sluby a aj ich povacsine plni (narozdiel od Ocovskeho bacu) 🙂
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Jo a preco je plynofikacia busov v rozvoji mesta?

no neviem neviem, ale aspon su tam sluby.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Turbo: no pozeram na Durkovskeho program volebny, ale chyba mi tam, ze ako - aspon zhruba. Ma sice pekne predstavy, a naslubovat moze, co chce, ale aj ja by som chcel vediet, ako si to zhruba poredstavuje. Lebo sluby su sluby.
Ja tak rozmyslam, ze Kooperativa sa asi inspirovala podla mojho scifi 😉 😉 😉 😉 "Nechod tymto vozom!" este dokonca vylepsili na "Dodrzuj bezpecny odstup!" a ja dodavam, ze aspon pol kilometra 😃
Papyr: konkretne v cislach za rok 2002
DPMK - 175 mil Sk 36% (197,6 19%)
DPMZ - 29,2 mil Sk 6% (57,2 5%)
DPMP - 35,6 mil Sk 7% (61,6 6%)
MHD BB - 29,1 mil Sk 6% (50,8 5%)
DPB - 220,3 mil Sk 45% (677,2 65%)
v zatvorke su bezne dotacie.
Kami: "Kosice maju viac ako ostane DP (mimo BA) dokopy" - mam tomu rozumiet tak, ze DPMK dostava viac penazi ako DPMZ+DPMP? Viac DP totiz na Slovensku nie je. Aj ked ma nikto nemoze ani len podozrievat z nadmernej cassoviofilie, musim priznat, ze Kosice su so svojimi 237 000 obyv. vacsie ako Zilina a Presov (dokopy 180 000), a preto je logicke, ze dostanu viac... alebo som nieco nepochopil?
Bioraver: len maly detail: elektrifikacia zacina nie v Banovciach n.O., ale uz vo V. Kapusanoch. Samozrejme, ze najvhodnejsia by bola Cierna, len tam jaxi chyba cestny prechod (cesta tam fyzicky je, ale prehradena.)
Si: bohuzial, tie naklady sa nedaju oddelit. ZSSK musia platit za trate ZSR a ZSR okrem "dialnic" platia zrejme udrzbu trati zo svojho. Staci si pozriet kolko investicnej dotacie dostava DPMK a kolko ine DP. Kosice maju viac ako ostane DP (mimo BA) dokopy, kym bezna dotacia je proporcna k objemu dopravy.
Kolajova doprava je narocnejsia na investicie, a lacnejsia v prevadzke ale do nakladov to ide vsetko.
Je v zaujme VUC (ak budu mat peniaze) aby udrzali dopravnu obsluznost.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement