Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Minuly rok som bol v BA a mam z tejto navsetvi 16 fotiek. Vacsina su fotky trolejbusov 6222,6271,6282,6289,6290 a 6315 z oblasti Predstaničné nám. a Hodžovo nám.Jedna fotka je aj 7108 na Spitalskej.Potom fotka automatu na listky,obsah JCDecauxu a CP 212 z Hodžoveho nám.Pokial chcete mozem ich poslat aby boli na imhd,len mi povedzte komu a na aku mail adresu.Diky vopred.
Reply on: richardhudec #109812:
Hranicna nie je tiez dobre riesenie. Tak ci tak musia skladat tykadla na Hranicnej. Dnes rano som videl ako isla 212 a tesne za nou 208. 208cka musela pekne pockat kym vodic L212 zlozi palice a az potom mohla prejst. Nasledne musel zasa vodic dat palice naspat. Cize z blata do kaluze ?
Reply on: S499.1023 #109721:
no dobre ale vyvoj ide dopredu ? my ked sme 10 rokov dozadu zhanali prve auto tak za 300 litrov bol velky problem daco kupit s 2 airbagmi.... a to sme este nezacali pocitat to auto v pomere ku platom.... tych 420 000 za OCtaviu 10 rokov dozadu bol tolko co dnes aspon 700 a za tuto sumu sa uz dnes da co - to vybrat
Reply on: S499.1023 #109718:
dobre ale elektronika je osobitna kategoria ?
Reply on: lampash #109763:
ten hranol je ale dobry budes ho zasa volit, ze? ? lebo toto ako keby si okopiroval od neho ?
Reply on: lampash #109774:
kam na to chodis?
Reply on: Ondro #109814:
To si si spravil výcuc z jednej vety môjho príspevku. Ja som závodu nevyčítal, že si to financuje, len som tak reagoval na iný príspevok, v ktorom dotyčný píše, že za to môže zrejme iný podnik, ktorý si to však nefinancuje alebo len čiastočne do toho prispieva a preto nás nemusia zaujímať vozokilometre, ktoré prejazdí za cudzie peniaze. Takto som to myslel. Mne je jedno, nech ich dá aj 350 za hodinu, ja budem len rád, že sa z 92-ky stane nosná linka. ?
Reply on: klasIK #109804:
preco? To, co si financuje nejaky zavod zo svojich penazi moze byt vsetkym ostatnym uplne jedno, aj keby financoval 10 spojov na smenu....
Reply on: pepke #109810:
tie strojenu su koli zaciatku a skonceniu smeny a plati si to Wv aj ked teraz cez prazdniny by si v nich mohol hrat gorotky ael cez skolsky rok je to ina kava
Reply on: AAA #109794:
preplnenost ruzovej doliny
Reply on: Emo #109791:
Cast mosta by sa zmestila aj do centra.
Reply on: Sati #109806:
uznávam, že tie strojené spoje bývajú využité, videl som ich plné. Ale neskôr to chodí prázdne, a to nepoprieš.
Reply on: lampash #109801:
preco riesis taketo veci uz dva dni na stranke o verejnej doprave... keby sa to aspon tykalo dopravy ako takej... !
Reply on: lampash #109801:
Davaj si pozor na jazyk, aby si nebol obzalovany za urazku etnika. Okrem toho, tato ludska vlastnost je darwinisticka.
Reply on: lampash #109800:
pocuj ty vyhasnuta baterka a co ze som vodic predstav si ze aj to dopravne vzdelanie mam a ako si uvedom ze ked si to niekto plati napriklad tu 92 tak to bude najmenej stratova linka ak uz tak najviac stratova linka je 50 kde aj dochodci co nemaju zťp a pod 70 rokov jazdia na cierno to ti nevadi o mladezi ani nehovorim tak laskovo zalez do budy a nebres ?
Reply on: pepke #109797:
no tak si pockaj na skolsky rok potom tam 10 nebudete ked su prazdniny sa stava ze su dovolenky a spoje su menej vyuzite
Reply on: lampash #109803:
Súhlasím, že vodič vo verejnej osobnej doprave je viac zodpovednejšia práca ako vodič "obyčajný". Ale ak hovoríme o výraznejšom navýšení ich mzdy, hovoríme o drahšej pracovnej sile, ktorú bude treba z niečoho zaplatiť. Osobne verím tomu, že trend, aj vďaka nedostatku vodičov, povedie k ich lepšiemu ohodnoteniu, avšak ruka v ruke s vyššími cenami cestovného. Je to tak trochu spoločenská vec - vedieť, že vodiči MHD sú starostlivo vyberaní, dobre školení a pod., ale za drahšie cestovné od nás. Lebo my obyčajne ochotne súhlasíme s tým, aby vodič zarobil 60 tisíc, ale jedným dychom trváme na tom, aby hodinový lístok na MHD stál stále 22 Sk. To nepôjde - buď bude jedno alebo druhé.
Reply on: lampash #109800:
Mne sa zdá (ak je to ešte pravda a ak nie, tak sorry), že na tie 92-ky (neviem, či na všetky) prispieva VW, takže skôr by som sa toho závodu spýtal, či tých spojov nefinancuje príliš veľa. V každom prípade môžeme byť radi, že víkendová (a nielen tá) 92-ka nie je zrušená (aj keď treba mať znalosti jej CP) alebo skrátená, lebo ako je zrejmé, tie cielené odchody nebudú výmyslom DPB, ale VW v spolupráci s DPB a vtedy si tie vzkm navyše môže vyčítať jedine (alebo hlavne) VW.

"Myslíš si, že keď si šofér, že si požral všetkú múdrosť..." - tu by som vážil slová. Nikdy nevieš, či aj vodič náhodou nemá dopravné vzdelanie.
Reply on: Emo #109802:
Pohonné hmoty ma napadli tiež. Ale veľmi silne pochybujem, že naozaj dakoho zaujíma koľko majú šoféri na výplatnej páske a zdôrazňujem bez bonusov. Lebo aj keď majú príplatky tak celé to vyznieva veľmi smiešne, že niekto kto denne má na zodpovednosti stovky až tisícky ľudí je tak platený akoby vozil hnoj...
Reply on: lampash #109801:
A bral si do úvahy aj zvyšovanie nákladov na výrobu, zdražovanie pohonných hmôt atď.?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.