Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #109777:
Hej, Grandi Stazioni momentalne rekonstruuju Hlavni nadrazi v Prahe. Prve obchody tam uz su, je tam knihkupectvo a myslim este nejaky butik. Bude ich viac.
Reply on: hoppusmark01 #109776:
http://www.grandistazioni.it/client_enhtml/page.php?id=1001

Grandi Stazioni SpA has changed the way stations are used by transforming their public areas:


from stations to service centres that are among the most crowded in Europe
from stations to urban plazas
from stations to meeting points
from stations to shopping malls
from stations to locations for art and culture
Reply on: 810zssk #109773:
no teda moze to byt aj tak, aby boli stanica a obchodne centrum jedna budova. Ja som myslel tym prispevkom skor rozdelenie, kto co zaplati. Teda ak to aj bude jedna budova, tak stavbu prvej polovice tej budovy (stanicna hala) zaplati ZSR a stavbu druhej polovice (obch. centrum)zaplati sukromny investor.

Hej hej v nemecku maju super spravene tie stanice, v Berline som este nebol, ale v Hamburgu to vyzera tak nejak podobne ako pises.

Ved su firmy, ktore sa zaoberaju rekonstrukciou zelezn. stanic s tym, ze vybuduju v stanici/pri stanici obch. centrum, a potom prenajimaju pristory. Tak je to aj v pripade rekonstrukcie prazskeho Hlavniho nadrazi, kde to robi firma Grandi Stazioni. Tak nechapem, preco mesto radsej neoslovi takuto firmu, ktora sa priamo specializuje na rekonstrukciu stanic.. A nie nejaku malu firmu, ktora ani nevie dokoncit jednu budovu a stale pretahuje terminy..
Reply on: lampash #109774:
A ty sa este divis ze ta niekto vola chmulko? Odkial mas zas taku p94ovinu ze v Trencine sa koli tomu dvihnu dane? Pouziju sa peniaze z niecoho ineho.
Reply on: 810zssk #109772:
takže si to daňovníci odskáču tak či ona, či už priamo v cene alebo doplatia na daniach? Takže ešte raz : ČO ZLACNIE S PRÍCHODOM EURA BEZ TOHO ABY SME TO POCÍTILI TÝM, ŽE SI DOPLATÍME NA DANIACH?! ?
Reply on: hoppusmark01 #109766:
Preco oddelovat nakupne centrum a stanicu? Na stanici mozu byt nakupne moznosti, ale nie na ukor

Ak niekedy pojdes nedaleko Berlina, skus sa tam zastavit na Hbf, to je presne to ako ma stanica vyzerat! Vybavis vsetky veci ohladne vlaku, dobre jedlo (mimochodom, maju tam skvelu pekaren kde kupis skvele cerstve pecivo, nie ako v tych stankoch pred stanicou kde ho ani nekupis ak si nedas aj nejake maso do toho pripadne ak si nedas dva dni staru bagetu), dost veci tam mozes nakupit.. ale nezanedbava sa tam ta stanicna funkcia 🙂 A cele je to velmi pekne 🙂
Reply on: lampash #109763:
Ked si precitas napr. clanky ohladne Trencinu - hovori sa tam o tom ze to zdvihne potrebnu dotaciu mesta o miliony SKK.
Reply on: eripmav #109759:
Keby sa ta linka dotovala na polovicu Bratislavou a Wolfsthalom (resp. Niederosterreichom) a dali by tam normalnu cenu, pricom by to jazdilo do Hainburgu okolo Billy a potom na nabrezie (ku stanici) a spat, bola by to fajn linka 🙂 Cez vikendy a poobede by mohla pribudnut zachadzka ku kupalisku 🙂
Reply on: bwd #109755:
Pripad pre SOIku je uvedenie nespravnej povodnej ceny. T.j. ak nieco stalo 40 sk a cenu zmenili na 39 sk pricom uviedli ze povodne to stalo 60 sk, tak to pripad pre SOIku je.
Reply on: lampash #109763:
A to teda nemas pravdu. Vacsina dopravcov by milerada zdvihla platy, pretoze vodicov je malo a radi by ich prilakali na vyssie platy. Lenze dotacie sa nedvihaju a ceny cestovnych listkov tiez nemozno zdvihnut, ked na to nedostanu cenovy vymer. Takze kde nic nie je, ani smrt neberie. Okrem toho, bavili sme sa vseobecne o cenach a ja som ti prave tvrdil, ze kedze ziadny zamestnanec (akehokolvek podniku, kdekolvek na svete) sa nezmieri so znizenim platu, musia ceny z dlhodobeho hladiska zostavat rovnake alebo rast, ale nemozu klesat. Prave zavedenie eura bude vynimkou - klesne cestovne minimalne v troch mestach kvoli tomu, ze z vlastnej dobrej vole sa zaokruhli cena na cele desiatky ci patky centov dolu. Bude to sice ojedinele, jednorazove zlacnenie, ktore sa uz nikdy nebude opakovat, ale nie je pravdou to, co tvrdis, ze po zavedeni eura bude uplne vsetko drahsie.
Reply on: AAA #109767:
lístok vo W stojí 1,7 eur.
Reply on: lampash #109763:
Dunčo, cena PHM je na Slovensku možno aj viac ako v Rakúsku, nový autobus stojí rovnako ako v Rakúsku a náhradné dielce tiež. Jedine je tu lacnejšia pracovná sila. No lístok vo W stojí 1,2 eura a unás 14,-Sk. Chápeš prečo chcú a v podstate musia zvyšovať ceny?
Reply on: hoppusmark01 #109765:
vlastne takto by sa to dalo: ZSR by si postavilo vlastnu budovu stanice, investor by postavil podzemnu elektrickovu trat a nad nou nakupne centrum(pricom by potom mohol x rokov prenajimat priestory), no a mesto by postavilo zvysok: obratisko autobusov a vsetky cesty a chodniky.. lenze sme na SK takze to tak lahko asi nepojde..
Reply on: hoppusmark01 #109764:
len na tom by sa muselo podielat financne aj mesto a ZSR, lebo to by asi investorovi moc neoplatilo cele zafinancovat..
Reply on: Valec #109762:
Hl.st. by potrebovala investora typu Ballymore, aby aj tam mohlo vzniknut nieco pekne (ako Eurovea).. Samozrejme ziadne obrovske kancelarske plochy, iba budova stanice+mensie nakupne centrum+dostatok miesta pre MHD..
Reply on: Papyr #109751:
Tak zaujímavé, že väčšina dopravcov henď argumentuje zvýšením cien pohonných látok a všeho možného. Teda to minimum dopravcov jazdí na benzín zadarmo alebo čo keď si môžu dovoliť znížiť ceny. Jediné utrpenie čo to prináša všetkých obchodníkom a poskytovateľom služieb je to, že nemôžu dávať ceny tak ako v EÚ. Nikto z nich však ani v najmenšom nezamýšľa dvihnúť platy zamestancom. Keď sa väčšina mizerne platených zamestnancov obráti na vedenie o zvýšenie platov, tak to odpovie priemernou mzdou ked sú všetky príspevky na cestovanie, ubytovanie, deti a pod zarátané a plus do priemeru podniku sa zaráta aj plat papalášov, ktorý je cez 50 litrov bez započítania odmien za každý rok, prípadne polrok, čo neskôr robí plat 60 litrov.
Reply on: hoppusmark01 #109761:
Kvalita firmy IPR sa už začína prejavovať aj pri výstavbe budovy na Račianskom mýte. Podľa tabule označujúcej názov stavby sa má výstavba prebiehať od 04/2008 až 08/2009. Zatiaľ to len oplotili a zbúrali tú drevenú krčmu. Predpokladám, že do plánovaného konca výstavby ani jamu kopať nezačnú.
Pred chvilou bola na TA3 reportaz o tom, ze Hlavna stanica sa tak skoro rekonstruovat nebude (teda predstanicny priestor). Ze vraj investor veste vobec nic nerobi, ani sa neprojektuje (u IPR sa to dalo cakat ? )...
Vdaka bohu, zatial teda neprideme o jedno z dvoch tak potrebnych obratisk autobusov v centre mesta, a neparalizuje sa Sancova a Prazska z dovodu brutalneho narastu IAD..
Na druhej strane ta stanica si rekonstrukciu pyta, ale samozrejme so zachovanim obratiska, ja by som dokonca privital aj jeho rozsirenie..
Reply on: eripmav #109759:
V petržalskom Carrefoure sa cena banánov pohybuje od 24.90 sk do 29.90 sk, prvá alebo druhá trieda, čiže až taký rozdiel to nie je ?
Reply on: hoppusmark01 #109757:
keby L901 chodila k Lidlu v Hainburgu a platila tam dochodcovska zlava - nad 70rokov zadarmo, tak tam musia nasadit klbovy autobus zachvilu ? vsak banany za .75centov kg, no to by dochodcovia nevahali... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.