Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #109564:
Skor som za zavedenie regulovaneho vjazdu do centra, so zavedenim "minibusov" v centre co by zabezpecovali miestu obsluhu v ramci regulovanej zony cez jednotlive ulicky + jazdili okolo parkovisk a zabezpecili tym alternativu k IAD. Tieto minibusy by mohli jazdit zadarmo 🙂

No a dalsia vec su samozrejme P+R parkoviska (na uvod mozno Lamacska brana a Vajnory - v oboch miestach prestup na nosny system). Nejaka vyhodna cena v ktorej by bol aj celodenny listok na MHD 🙂 No a vystavat nove ED a BUS pruhy.

Tolko moja sci-fi vizia 🙂
Reply on: 810zssk #109566:
Takto: Ak mam podla cestovneho poriadku povedzme sedem, osem liniek, kde by sa oplatilo zaviest trolejbus, peniaze vsak mam len na dve, tak MOZEM prihliadnut na kopcovitost. Ale aj v takom pripade by som radsej prihliadal v prvom rade na interval a v druhom rade na to, kde su tie linky umiestnene a ako by sa mohli napojit na sucasnu siet, a az v tretom na kopcovitost.
Reply on: Solider #109565:
Prečo by tam potom mali byť VÚIS panely?
Reply on: bwd #109529:
V poriadku, ale AJ MNA? Aj ja mam komunizmus zazrany v sebe? Keby si napisal, ze vacsina ludi... nic by som nemal proti. Ale ked napises, ze vsetci...
Reply on: ivanbuto #109534:
Stratil som svoje bookmarks, ale slubujem, ze znasilnim google a nieco najdem.
Reply on: Papyr #109512:
Nie, súdi ostatných podľa seba.
Reply on: Papyr #109559:
Pri vystavbe TD je vhodne brat ako prioritu kopcovite linky z jednoducheho dovodu - tam lepsie vyuzijes potencial trolejbusu. Samozrejme, netvrdim ze trolejbusy sa na rovine stavat nemaju, to je blbost, zvast atd.
Reply on: 810zssk #109556:
Tam by nemal byť položený asfalt, ale na VUIS paneloch maximálne iba jemný štrk.
Reply on: 810zssk #109554:
Je to dané predovšetkým tým, že väčšina tunajšieho obyvateľstva má tzv. ťažkú riť ?

Okrem zatraktívnenia dopravy by som navrhoval viac zón zo zákazom zastavenia, parkoviská budú účtovať vyššie sumy a viac kontrol zo strany mestskej polúcie (v oblasti parkovania). To možno niektorých vodičov odláka ?
Reply on: bwd #109481:
Zaujímalo by ma, ako to dosiahneš.
Reply on: Papyr #109559:
Upresnenie: Nizsie uvedeny prispevok plati pre konverziu autobus na trolejbus. Ak je niekde taka frekvencia, ze sa oplati uvazovat o konverzii autobus na elektricku, tak tam prichadza do uvahy aj faktor tej kopcovitosti, pretoze ta moze vystavbu elektricky znemoznit. V tom pripade by, hoci by bola frekvencia na elektricku, mal byt zavedeny trolejbus.
Reply on: bwd #109480:
A to následné prudké brzdenie tam vidíš kde?
Reply on: bwd #109478:
Niekto ho kúpil pred 40 rokmi, keď problém vlnkovitosti koľajníc pomalya ešte ani neexistoval a je vhodný na iné typy brúsenia koľajníc. Vozeň má elektrovýzbroj z vozidla MT6, značne opotrebovanú a nespoľahlivú.
Reply on: hoppusmark01 #109539:
Isteze kriterium visibility je az posledne. Dokonca by som ho vobec ani nepovazoval za kriterium. Lenze ak uz sa bavime o kriteriach, tak KOPCOVITOST linky NIE JE relevantnym kriteriom. Kriteriom prvym i poslednym je pocet spojov iduci po danom useku trasy, nic viac a nic menej. Vieme, kolko stoji vystavba kilometra trate, vieme, kolko je jej zivotnost a vieme, o kolko je trakcna elektrina na kilometer (event. miestokilometer) lacnejsia, ako trakcne palivo. Z tychto styroch premennych (ta stvrta je pocet spojov) nam lahko vyplynie, kedy trolejovat a kedy nie.
http://ekonomika.sme.sk/c/4010298/zaregistrovalo-sa-rekordne-vela-aut-skodovka-suverenna.html
(aj toto o niecom svedci)

este dodatok z clanku
"V sledovanom období zaregistrovali tiež 354 nových autobusov, čo je o 49,44 % viac, ako počas rovnakého obdobia minulého roku. Vedie značka Irisbus, ktorá má 56,78-percentný podiel, nasleduje SOR 17,23 % a ďalšie miesto obsadila značka Renault, ktorá dosiahla 5,08 % všetkých registrácií v danej kategórii."
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Valec #109548:
"fungujúce dynamické riadenie dopravy máme v BA len na veľmi málo križovatkách"
Vymenuj, prosííím...
Prvé zatrávnené koľajisko bude na Záhradníckej
http://www.bratislavskenoviny.sk/92401/doprava/prve-zatravnene-kolajisko-bude-na-zahradnickej

Ten uzavrety zvrsok od Jegeho po Mileticovu urcite nebude preto aby tade mohli ist auta ktore potom zaparkuju na chodniku, zeee?

Ale zas chvalim zatravneny zvrsok, skoda ze nie je na celom useku.
Reply on: Ike #109553:
Moze. Ja ale hovorim o tom ze samotna trolejbusova trat velmi v tomto ohlade nepomaha 😉 BUS pruh ano, bez ohladu na to ci tam ide autobus, alebo trolejbus.
Reply on: ivanbuto #109547:

"Zlepší sa aj prejazd cez električkovú trať, ktorá bola bez semaforov." - nj, co tam po nejakych 100 ludi v elektricke co budu zdrzani

"Informácie z magistrátu hovoria, že index automobilizácie v Bratislave rastie každý rok - dnes pripadá takmer jedno auto na dvoch obyvateľov. To robí z Bratislavy jedno z najmotoristickejších miest Európy. Je to dané aj ekonomickou úrovňou obyvateľov, aj životným štýlom." - je to dane predovsetkym imbecilitou ludi na magoriate
Reply on: 810zssk #109551:
moment... trolejbus nemoze ist do buspruhu? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.