Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
K stavbe "stareho" mosta mam jednu zasadnu pripomienku:
preco by mala bratislava platit zvysene naklady na to aby splnila nejake kriteria pre plavbu na dunaji??? pre mesto bratislava by bolo najidealnejsie postavit nejaky nizky most s hustymi piliermi - co vyjde aj zlomok ceny mosta kriterii nejakej dubnajskej komisie...
niekto sa chce plavit po dunaji velkymi lodami - NECH SI TO ZAPLATI! zvysene naklady na stavbu mostov by podla mna mala niest dunajska komisia alebo by malo mesto dostat na to podiel z MYTA ZA PREJAZD LODI, alebo dotaciu od statu, EU alebo koho, ale je jednoducho nemyslitelne, aby bratislava na svojom uzemi niesla zvysene naklady preto ze niekto sa potrebuje plavit a este to drzo niekto predpisoval!!! z hladiska mesta bratislava by nebol problem postavit trebars aj pontonovy most za par halierov... aspon by bol pristav bratislava vyznamne prekladisko tovaru, kedze dalej by sa plavit nedalo ?
Reply on: Mikimaus #109100:
To nebola LIAZka, ale TATRA. Jednalo sa o Karosu #3001 (viď dispčerske fórum). Foto mám, aj keď to nie je kto vie čo.
Reply on: Mikimaus #109098:
Ježišmári, tak Trúbo je nezávislý odborník na dopravu? A tie jeho žvásty o žliabkových koľajniciach, prejazdoch...
Reply on: Majo #109092:
A koľko z tej spotreby je klimakterizácia?
Reply on: Ondro #109091:
Modlím sa, aby to čo najskôr bola povinná výbava všetkých áut. Jedine, že by dovtedy už boli aj hlavné svetlá LED, to by sa mi páčilo ešte viac. Ale, ako som už raz napísal, presne tak querulovali na začiatku sedemdesiatych rokov proti heligónom a určite aj v tridsiatych rokoch proti biluxom a na začiatku dvadsiateho storočia proti elektrickým reflektorom na autách všeobecne.
Reply on: Ondro #109090:
Neviem, či to mali 10 rokov dozadu a zaujímalo by ma, koľko si už v živote stretol desaťročných áut s xenónmi. Ale 8 rokov dozadu to bola povinná výbava.
Dalsi clanok o Starom moste

Starý most technicky nevyhovuje
http://www.sme.sk/c/3995449/stary-most-technicky-nevyhovuje.html
Reply on: stevo #109104:
tak vies, musime setrit... ?
Reply on: hoppusmark01 #109102:
zeby to mala byt ta dodavka "novych" 250 klbakov, vyradenych z Ukrajiny? ☺
Reply on: NN #109057:
Samozrejme, ak by sa malo zaviesť mýto na všetkých verejných cestách, tak jedine s tým, že spotrebná daň z PHM (túto by som možno ponechal nejakú ekologickú daň - pár halierov, lebo znečistenie ovzdušia nie je možné rátať podľa ubehnutých km) a daň z MV (pre právnické osoby) by musela byť zrušená. DPH by som ponechal, keďže DPH slúži na úplne iné účely, ako by mali slúžiť tie predošlé dve.
Reply on: 810zssk #109095:
Ten dizajn toho Volva zrejme zodpoveda roku vyroby, takze dufam, ze nieco podobne uz nevyrabaju a tym padom nam to nehrozi..
Otazka je, preco DPB testuje takyto stary autobus..
Rano som videl ako Liaz taha na tyci vykuchanu, bezokenu, rozobratu Vrakosu niekam smerom na Racko ? Platilo tam zname , ze i sofer misel stat ? Skoda, ze som nemal zapnute PDA, soferovanie na stojaka by bolo vzacnou spomienkou ?
Reply on: Mikimaus #109098:
žeby to bol zvar na koľajnici? či samotná koľajnica ?
Reply on: NN #109049:
ok, len som sa pýtal, či sa v BA niekde zmestí do taxíku 6 ľudí s vodičom... to aj ja by som mohol povedať, že lístky na bus by mohli stáť 5 Sk pri vyťaženosti 250 ľudí na jeden kĺbak... ?
prepokladám, že pri zrušení dotácie myslíš aj dotácie an výstavbu ciest, teda, že by si ich autisti (aj dpb) postupne splácali pri prejazdoch, nie?
Re #109054 NN: z 33 na 40 je nárast o 20 pct, nechce sa mi hľadať infláciu za 04-07, keďže podľa toho článku dpb môže/mohol bez súhlasu magorstrátu zvyšovať cenu o percento inflácie. možno by to celkovo vyšlo aj na nejakých 15-18 pct... ale pred voľbami 06 to bolo asi nežiaduce a voľby 10 sú ešte ďaleko.
Re #109055 NN: veď telekomunikácie sú monopol stále... či si myslíš, že je konkurencia, keď TC (exST) vlastní rozvodnú sieť a prenajíma ju iným?
Re #109056 Marcelllooo: ako porovnávať Saudskú Arábiu a Venezuelu, kde sa ropa ťaží s importujúcimi USA je sila ? a nikde nie je uvedené, či ide o konečnú sumu, či ide o sumu s/bez dane, aký ten benzín vlastne je... mimochodom, okrem socialistického BLR tam nie je žiadna iná krajina Európy, všimol si si?... (Rusko = Ázia) a k tej cene ropy, toto mi pripadá ako smerácky spam zo sme.sk, tam sa tiež vytešovali z vodcu, ako to je možné, že keď stál barel za dzurindu 70 USD (*35 =2450) a dnes stojí o takmer o sto percent viac (130-140, *20 =2600), tak nemáme o sto percent vyššie ceny benzínu ?
Re #109057 NN: potom mám jednu otázku - KTO by potom jazdil verejnou dopravou, keby ho vyšla drahšie ako osobná? lebo nezabúdaj, že okrem palív treba platiť aj nákup vozidla, mzdu vodičovi, opravy... a to všetko potom musíš zahrnúť do ceny lístku. Alebo by si dospel k situácii, že napr. na trase nám. Hraničiarov-Zochova by ti jazdil bus každú minútu, ale na trase Ovsište-Lachova-Hraničiarov jeden za pol hodinu až hodinu, ak vôbec...
poľnohospodárske dotácie sú nezmysel a výmysel Francúzov tuším z potravinovej nesebestatočnosti EHS zo 70tych rokov, ktorí od toho teraz samozrejme ani za svet nechcú ustúpiť... veď brať peniaze za nič je fajn.
Re #109061 hoppusmark01: to tu bude aj jazdiť, či je to tiež iba požičané na "skúšku"?
Reply on: 810zssk #109069:
Len taká poznámka, že napr. v Curitube (Brazília) jazdia súkromníci bez dotácie, rozdeľuje sa im love z predaného cestovného podľa toho, koľko km kto odjazdil. Čo teda neznamená, že to môžme jednoducho aplikovať na našu situáciu v SR.
Reply on: credo #109093:
Vsak to je horsie ako Tambus.. tie co su v NR su fajn, ale toto.
Reply on: Sati #109088:
Neberiem ti tvoj nazor, ale podla mna je to tiez otrasne.
To Volvo proste nema chybu.... krása.....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.