a majú byť vôbec nejaké cng? ? veď si počkajme tak do decembra 08(09?), kým bude vyhlásený tender, aké tam budú podmienky... aj keď víťaz už zrejme zháňa diely na prvé vozy pre BA ?
Vozidla na linke boli vybavene informacnym systemom ZV-Test - t.j. poloodtrhnuta A4 s cislom linky. Ale bola tu aj fotka kde bola normalna linkova tabulka (aj ked osobne som ju nevidel)
ano, je to standart, ale na EMUckach, pripadne na vagonoch - takto na lokomotive to vidim prvy krat.
Bratisalvska linka 155 bola oznacena typicky bratislavsky-beusacky - papiere s cislom linky a trasou prilepene samolepkami zvnutra spinavych skiel na dverach. Najlepsi bol aj tak linkovy tercik vo Vajnoroch ?
Prei tendri na kĺbaky bude časť z tých 240, tušim polovica?, na CNG. Ale aj dieslové majú EURO 5 a čochvíľa bude platné EURO 6, potom EURO 7,... a tam už je to skoro jedno, teda pre ŽP tam nie sú nejaoé zásadné rozdiely podľa mňa.. Teraz sa už iba jedná čo je lacnejšie a efektívnejšie palivo.
alternatíva á la DPB:
SOR Libchavy posilnil svoju pozíciu vo vozovom parku DPB víťazom tendra na kĺbové autobusy. Ich hodnota predstavuje okolo sto miliónov eur. DPB si objednal 240 kusov SOR NB 18 CITY s dieslovým pohonom. Tieto síce nie sú k životnému prostrediu vôbec šetrné, v praktických podmienkach nie sú odskúšané a klimatizáciu nikoho ani nenapadlo požadovať, ale budú dodané medzi decembrom 2008 a voľbami 2010.
Celne transparenty maju zmysel tak na supravach dlzky RegioSuk Single az RegioSuk Tripple. Na dlhsich (teda na vacsine tych kde mas rusen + vozne) postacuju bocne..
(pre tych co to potrebuju osobitne napisane: ide o moj osobny nazor, ktory v ziadnom pripade nevydavam za fakt)
Rozmyslanie dovolnekar = vylucne niekto kto ide k moru je pomerne divne zmyslanie (aj ked vacsina k moru ide). Je vela ludi co uprednostnuju navstevu zahranicnych miest (a to vacsinou v EU).. A dalsich X ludi chodi po EU na pracovne cesty.. skratka casy sa menia, ludia ovela viac cestuju po Europe.
K samotnej regulacii: s tym celkom nesuhlasim kedze som proti akejkolvek forme regulacie..
lenže posrancov zastupiteľstva je tuším 80 a vtipné je, že si vybrali práve človeka, ktorému nefunguje ani zverený podnik. z odborníka na smsky, superstar, televíziu, mhd, solaris a vyšetrovateľa príčin nehôd ešte skôr ako sa k tomu vyjadria kompetentní sa stáva odborník aj na štadióny... čo bude nasledovať? vyjadrí sa nabudúce aj k rekonštrukcii Kamenného nám.? ?
Re #109121 Valec: práve - aplikoval som jej myšlienku čo pre ľudí znamená reko na 2 prípady - most a štadión, prípadne by sa mohol pridať aj hrad... všetko sú rekonštrukcie - som zvedavý, či sa bude postupovať rovnako...
ozaj, kedy začne Starý most horieť? ? keď sa chytil amfiteáter, stein, tak sa to pomaličky blíži už k Dunaju...
už pri tom taxikárskom prejave som Ti chcel napísať niečo pekné, o tom, aké blbosti tam máš, ale teraz sa opýtam, či si naozaj myslíš, že regulácia v prípade roamingu bola na niečo dobrá.. Totiž nad výškou cien medzištátnych hovorov v rámci EÚ sa už veľmi nezamýšľame, že áno, to roaming je to čo potrebuje dovolenkár a domasediaci načúvač, ktorý z rodnej hrudy vytiahne päty tak akurát na dovolenku do Hrvátska od slovakoturistu.
K tej dotáciám a taxíkom Ti uvediem skutočnosť, že taxikár jazdí na požiadanie na určené miesto, kdežto dotácia, ktorá je okrem iného práve naopak prinízka, je tu kôli málo vyťaženým spojom resp. slušnému intervalu. Nemaj obavu, v prípade, že by si prevádzkoval výlučne ťažiskové linky, na ktorých jazdí 300 ľudí na klbák, v prípade 18 korunového cestovného si ťažko v pluse.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.