Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #109149:
Alternatíva č.2. : Mesto už nemá kde predávať pozemky, reps. vedenie na magistráte cítit, že kopanec do zadku od voličov neni ďaleko, tak treba začať sa nabalovať na druhej strane.

Kiežby to tak nebolo. No ťažko veriť, že tých 150 melónov čo Ďurkovský vyčíslil, by sa použili na opravu komunikácii, električkových/trolejbusových tratí resp. obnovu vozového parku, keď doteraz to nešlo, resp. trvá to ako lačnému srrr...
Reply on: hoppusmark01 #109150:
a tiez si myslim, ze na rekonstruckiu ciest v BA nie su ani tak potrebne peniaze, ako zmena myslenia ludi, ktori o tom rozhoduju.. Cize nieco take ako: "cesty nemozme ani zacat rekonstruovat, lebo keby sme teraz zacali, tak skoncime az o 400 rokov.." taketo vyjadrenia mi vyrazaju dych.. ved nepotrebujeme rekonstruovat vsetky, staci postupne tie najhorsie useky.. ale na to by musel existovat nejaky system, podla ktoreho by sa postupovalo.. teraz sa rekonstruuju cesty, ktore vobec nie je treba rekonstruovat, a tie kotre treba, sa nerekonstruuju..

Cize je mozne, ze ani viac penazi od investorov nepomoze, kedze ich kompetentni nebudu vediet spravne pouzit.. a najhorsie cesty stale zostanu rovnako rozbite..
Reply on: 810zssk #109149:
No neviem, ci je to az tak perfektny zakon.. je dobre, ze mesto chce ziskat peniaze na rekonstrukciu ciest atd..
ale skor by som privital nejaky zakon, kde bude pozadovane adekvatne napojenie na MHD, napr. projekt velkosti Twin City by musel mat kolajovu MHD (cize elektricku)... ale taketo veci by sa podla mna dali dosiahnut uz teraz normalnymi rokovaniami medzi mestom a investorom. keby Durkovsky chcel, tak zacne rokovat s HBreavis, povie, ze tam chce elektricku, a navrhne riesenia a moznosti financovania..

Neviem, mozno pomoze aj tento zakon, ale na druhej strane moze byt aj brzdou rozvoja miest... ked bude chciet investor stavat, musi zaplatit..

No uvidime, ako to bude fungovat v praxi... Ale ja moc napadom Durkovskeho neverim, kedze doteraz nebol ani jeden rozumny.. ?
Reply on: Mikimaus #109145:
Wow, zeby sa v tomto state schvalilo nieco normalne dokonca navrhnute tymto mestom? Toto mesto chce regulovat IAD? Znie to dost neuveritelne..
Reply on: X #109147:
Tak mi to prosím ťa skús vysvetliť.
Reply on: bwd #109146:
nic co by si ty dokazal pochopit
Reply on: M3go #109139:
"V Nemecku je toto štandartom tam to niektore vlaky maju aj v každom vagone za oknom..."

A čo si tým chcel povedať?
Reply on: hoppusmark01 #109141:
a majú byť vôbec nejaké cng? ? veď si počkajme tak do decembra 08(09?), kým bude vyhlásený tender, aké tam budú podmienky... aj keď víťaz už zrejme zháňa diely na prvé vozy pre BA ?
Reply on: M3go #109139:
Vozidla na linke boli vybavene informacnym systemom ZV-Test - t.j. poloodtrhnuta A4 s cislom linky. Ale bola tu aj fotka kde bola normalna linkova tabulka (aj ked osobne som ju nevidel)
Reply on: hoppusmark01 #109141:
DPB chce mať zrejme podiel CNG a dieslových autobusov 50:50, no a keďže CNG vrakobusov máme už dosť, tak už ich tak veľa netreba..
Reply on: Mike #109138:
CNG má byť tusím len 60, a dieslových 180..
Reply on: M3go #109139:
ano, je to standart, ale na EMUckach, pripadne na vagonoch - takto na lokomotive to vidim prvy krat.

Bratisalvska linka 155 bola oznacena typicky bratislavsky-beusacky - papiere s cislom linky a trasou prilepene samolepkami zvnutra spinavych skiel na dverach. Najlepsi bol aj tak linkovy tercik vo Vajnoroch ?
Reply on: Max #109131:
V Nemecku je toto štandartom tam to niektore vlaky maju aj v každom vagone za oknom (dvoj poschodove vačšinou)

All: Teraz ma napadlo ako vlastne bola označena ta vlakova linka v ba 155 alebo aka to bola?
Reply on: kecho #109136:
Prei tendri na kĺbaky bude časť z tých 240, tušim polovica?, na CNG. Ale aj dieslové majú EURO 5 a čochvíľa bude platné EURO 6, potom EURO 7,... a tam už je to skoro jedno, teda pre ŽP tam nie sú nejaoé zásadné rozdiely podľa mňa.. Teraz sa už iba jedná čo je lacnejšie a efektívnejšie palivo.
Reply on: kecho #109136:
Stavil by som sa, že oficiálna informácia po vyhlásení víťaza tendra bude takmer totožná s týmto tvojim príspevkom ?
Reply on: hoppusmark01 #109135:
alternatíva á la DPB:
SOR Libchavy posilnil svoju pozíciu vo vozovom parku DPB víťazom tendra na kĺbové autobusy. Ich hodnota predstavuje okolo sto miliónov eur. DPB si objednal 240 kusov SOR NB 18 CITY s dieslovým pohonom. Tieto síce nie sú k životnému prostrediu vôbec šetrné, v praktických podmienkach nie sú odskúšané a klimatizáciu nikoho ani nenapadlo požadovať, ale budú dodané medzi decembrom 2008 a voľbami 2010.
MAN víťazom veľkého tendra na 635 plynových autobusov:
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=4960
Reply on: Max #109131:
Celne transparenty maju zmysel tak na supravach dlzky RegioSuk Single az RegioSuk Tripple. Na dlhsich (teda na vacsine tych kde mas rusen + vozne) postacuju bocne..

(pre tych co to potrebuju osobitne napisane: ide o moj osobny nazor, ktory v ziadnom pripade nevydavam za fakt)
Reply on: Solider #109132:
podľa MS tam tú údajnú maticu podhodili určite Maďari ?
inak trochu OT, ale k lístkom DPB - nie od 8.8.8, ale od 24.8.8
http://ekonomika.sme.sk/c/3997496/dualne-ceny-budu-povinne-neskor-az-od-24-augusta.html

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.