Pred niekoľkými mesiacmi sme sa tu bavili o nevybudovaných trolejových spojkách v Bratislave.
Mňa dnes prekvapilo, že z Karadžičovej (od Steina) na Záhradnícku (smerom na Miletičku) aj v opačnom smere spojka je vybudovaná, išlo tade trolejbusové ZV. Odkedy je tam?
Či však existuje aj spojka Karaďžičova (od Steina) /Záhradnícka (smerom k Justičáku) a späť som si zabudol pozrieť. Vie niekto viac?
A spojka Karaďžičova (od ASMN) na Záhradnícku na oba smery a späť existuje?
"najprv nech skvalitnia cestovanie a potom nech pytaju viac" zial ale cena nafty, plynu, elektriny si rastie bez naleziteho skvalitnenia ? co s tym??? tento narast cien cestovneho ledva pokryje narast cien nafty... a samozrejme dotacie sa asi nezvysovali predpokladam ?
ja som tiez za narast dotacii skorej ako za narast cestovneho... ale ze sa nazvysi ani jedno a nafta stupne z 30sk/liter na 40sk/liter tak to si takto moc predstavovat nejde... "zvysenie kvality" je vpodstate uz to ze MHD jazdi tak ako jazdilo za ovela drahsiu naftu! - a vpodstate to tak funguje - vsak drahsi benzin a nafta pri zachovani ceny MHD logicky znamena lepsie postavenie, vyhodnost MHD
to este niekto veri rozpravkam o vlako-elektricke ? som ochotny sa stavit ze za mojho zivota urcite nic take nebude ? budem rad ked sa dozijem ze bude nejaka elektricka v petrzalke, v dochodku ? a mozno ten tunel pre vlaky filialka-zst petrzalka, kedze je z EU penazi (a dalsi osobny "tunel" kedze tunely z europskych penazi sa robia obzvlast dobre) bude mozno skorej...
Nepripomína vám tá diskusia o nutnosti predlžovať S7 kvôli dopravnej obslužnosti letiska Viedeň časy argumentačnej ruje dokazujúcej životnú dôležitosť priameho prepojenia každého jedného paneláka v Petržalke s Hlavnou stanicou?
Ani si už nepamätám, kedy by mi pri nočnej jazde za normálnych okolností vadil niekto so svetlometmi, ale experti s na všetky strany svietiacimi Cool Blue a Night Breaker halogénmi ma oslňujú úplne pravidelne...
Lístok VOR pre jednu zónu platí na jazdu v jednej zóne na celom území spadajúcom pod VOR (Verkehrsverbund Ost-Region). Celé územie východného Rakúska je rozdelené do zón. Zóny sú vyznačené napríklad tu: http://tinyurl.com/6bvarl Pri prekročení zóny treba označiť ďalší lístok. S jedným označeným lístkom možno cestovať časovo neobmedzene, z východzieho bodu do cieľa cesty s ľubovoľným počtom prestupov ľubovoľným prostriedkom VHD (Straßenbahn, Bus, S-Bahn, U-Bahn, vlaky OEBB, Badner Bahn a ostatní prepravcovia združení vo VOR), ale bez prerušenia cesty, alebo "do kruhu". Viedeň je zaradená do jednej zóny - Zone 100, takže v rámci mesta stačí jeden lístok pre jednu zónu. Pozor však, napríklad Flughafen Wien, alebo Shopping City Süd sú už v ďalšej zóne, teda si treba v S7, alebo Badner Bahn označiť ďalší lístok! Vo Viedni sa pre návštevníkov, ktorí tam cestujú častejšie, alebo na viac dní, oplatí používať 8-Tage Karte, ktorá platí pre osem ľubovoľných dní, vždy od času označenia až do 01:00 nasledujúceho dňa. Celodenný, alebo trojdňový lístok vyjde drahšie.
Jednorazový lístok z Bratislavy do Viedne bez mestskej dopravy stojí EUR 9,20/5,70 a možno použiť spojenie buď cez Marchegg na Hlavnú stanicu, alebo cez Kittsee do Petržalky. Je platný 30 dní. Lístok s VOR stojí EUR 12,60/5,70 a deň platnosti lístka pre VOR je možné pri kúpe zadefinovať. Na VOR potom platí v určený deň do 24:00 toho istého dňa. Pri kúpe lístka za SK prepočítava ŽSSK Euro kurzom 31,- takže sa lístky viac oplatí kupovať za Euro.
este doplnim, ze s listkom na jednu cestu mozes prestupovat, ale nesmies prerusit cestu (napr. ze si niekde das kafe ? ) a tiez by cesta nemala zacinat a koncit v tom istom mieste ?
Jedna cesta 1,70 (predpredaj) / 2,20 Euro (vo voze)
24-hodinovy 5,70 Euro
Denny k listku na vlak 3,40 Euro
Denny-nakupny (plati 8-20h, okrem nedele) 4,60 Euro
72-hodinovy 13,60 Euro
eripmav