podla mna by uz trat po stefanikovej bolo v dnesnej dobe tazko znovu zrealizovat, pretoze v case, ked tade elektricky chodili, bol este uplne iny rozsah automobilovej dopravy. na samotnej stefanikovej by este bola realna trat v strede vozovky, ved sa tade aj tak chodi len v dvoch pruhoch a v dalsich vacsinou parkuju auta. problem by ale bol na krizovatke sav, tazko by sa tam uz elektricky niekde zmestili ... a samozrejme je tu uzemny plan, ktory hovori o niecom inom (a podla mna ma pravdu, bola by to sice pekna trat, pacila by sa mi, ale pri subeznosti s metrom (a ciastocne trolejbusmi) by bola zbytocna.
vedel by som si vsak predstavit krajsiu a zaujimavejsiu trat (a podla mna aj dost zmysluplnu): zo safarikovho na namestia po pribinovej popred novostavbu divadla a presscentrum, potom deliacim pasom kosickej ulice cez dulovo namestie az k elektrickovej trati na mileticovu. tym by sa nahradili autobusy v okoli "dulaku" a zaroven by sa vytvoril ekologicky pristup do zony pribinova a keby sa ta trat postavila aspon trochu oddelene od ostatnej dopravy, bolo by to aj rychle spojenie ruzinova z juznou castou centra. aky je vas nazor na takuto trat? alebo co by ste postavili vy, keby ste mohli? (teraz sa pytam konkretne na elektricky). dik
vedel by som si vsak predstavit krajsiu a zaujimavejsiu trat (a podla mna aj dost zmysluplnu): zo safarikovho na namestia po pribinovej popred novostavbu divadla a presscentrum, potom deliacim pasom kosickej ulice cez dulovo namestie az k elektrickovej trati na mileticovu. tym by sa nahradili autobusy v okoli "dulaku" a zaroven by sa vytvoril ekologicky pristup do zony pribinova a keby sa ta trat postavila aspon trochu oddelene od ostatnej dopravy, bolo by to aj rychle spojenie ruzinova z juznou castou centra. aky je vas nazor na takuto trat? alebo co by ste postavili vy, keby ste mohli? (teraz sa pytam konkretne na elektricky). dik
Jano