miesto na to na lístku už majú, ale aj ja som zvedavý, či budú sťahovať všetky už distribuované, keď od 8.8. musia byť obe meny - alebo žeby dopisovali rukou? ?
Neviem o tom ,ze by SOR vyrabal uz aj dlhe tbusy , videl som iba kratky voz BN 12 s tykadlami ( alias 12T ) , cize sa nemusime bat ohrozenia Sormi v pripade nakupu dlhych tbusov. Nech to vyhra Citelis ,aby sme zase nemali plno typov vozidiel
nikdysatotaknerobilo...
Re #107473 stevo: a preto pre nich špeciálne posielajú historické vozidlá ?
Re #107477 hoppusmark01: navrhol by som stavenisko Eurovea - tam im na to padne nejaký žeriav a nabudúce už bude pokoj...
Re #107481 Petto: odpoveď á la dpb & JeTi magorstrát - lebo sor ich začal vyrábať
Alebo nepočkalo dobiehajúceho. Však chudák duochodca, chce ísť do Londýna za vnúčikom a ten pilot nie aby minútku naňho počkal, keďže on ešte pre vnúčika kupoval zlacnené paradajky v Lidli, on si odletí. ?
no vidis to budeme pisat aj na litadla roznych spolocnosti a mozno sa aj prida niekto z viedne ze sa lietadlo odlepilo skor zo zeme alebo prekrocilo rychlost za 4 mrackom z prava a podobne
Aj na tej 205 je ten kĺbak iba na pár odchodov za deň, možno spolu 5-8, viac stačí bohate sólo. Napr z Rajskej je väčšinu dňa nátresk iba po AS MN, podľa toho či ide pred ňou 202 alebo ide až po nej. Ináč sa dá namiesto 205 použiť v rôznych úsekoch trasy aj L14, 50, či 78...
Trosku zo Slovak Linesu...
Dnes pocas tej najvacsej burky som cestoval klasickym spojom do Samorina...Medzi Rovinkou a Samorinom bola ta burka uz taka ze vsetky auta aj sadky zastavovali...A ten spoj ktorym som siel ja?
Vletel do protismeru a letel ako sialeny...Pekna uroven vodicov Slovak Linesu ked vytlacal autaa a ohrozoval cestujucich...A v Samorine zastavil na konecnej mimo a tak ze vsetci museli vystupit do najvacsej mlaky....Velmi pekne dakujem....
Čo sa týka 207, tam radšej vrátiť interval. Kĺbak by tam bol skôr zbytočný.
Re #107488 Petto: Tam vznikajú aspoň čo sa týka úseku Kramáre - Trnavské problémy hlavne keď končí smena v nemocnici teda cca 14:00 - 16:30. Napr. teraz aj pri zrušenej 205 sa dá sedieť od Valašskej až po Rádiovú v zásade bez nutnosti niekoho púšťať si sadnúť.
I keď na tejto linke závisí obsadenosť spoja aj od toho koľko minút pred 204 ide z Kooperatívy 61, alebo 63, ktoré berú dosť veľa ľudí na smer Trnavská, Rožňavská. Takže možno by bolo lacnejšie zlepšiť interval 61 poobede na 12 minút a spraviť preklad s 204. Takisto preložiť 204 a 209 a potreba kĺbaku na 204 už nebude.
To skôr možno kĺbak na 205.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA
Re #107488 Petto: Tam vznikajú aspoň čo sa týka úseku Kramáre - Trnavské problémy hlavne keď končí smena v nemocnici teda cca 14:00 - 16:30. Napr. teraz aj pri zrušenej 205 sa dá sedieť od Valašskej až po Rádiovú v zásade bez nutnosti niekoho púšťať si sadnúť.
I keď na tejto linke závisí obsadenosť spoja aj od toho koľko minút pred 204 ide z Kooperatívy 61, alebo 63, ktoré berú dosť veľa ľudí na smer Trnavská, Rožňavská. Takže možno by bolo lacnejšie zlepšiť interval 61 poobede na 12 minút a spraviť preklad s 204. Takisto preložiť 204 a 209 a potreba kĺbaku na 204 už nebude.
To skôr možno kĺbak na 205.