Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: patrik #107491:
sak plavat vies nie
Reply on: AAA #107490:
Aj na tej 205 je ten kĺbak iba na pár odchodov za deň, možno spolu 5-8, viac stačí bohate sólo. Napr z Rajskej je väčšinu dňa nátresk iba po AS MN, podľa toho či ide pred ňou 202 alebo ide až po nej. Ináč sa dá namiesto 205 použiť v rôznych úsekoch trasy aj L14, 50, či 78...
Trosku zo Slovak Linesu...
Dnes pocas tej najvacsej burky som cestoval klasickym spojom do Samorina...Medzi Rovinkou a Samorinom bola ta burka uz taka ze vsetky auta aj sadky zastavovali...A ten spoj ktorym som siel ja?
Vletel do protismeru a letel ako sialeny...Pekna uroven vodicov Slovak Linesu ked vytlacal autaa a ohrozoval cestujucich...A v Samorine zastavil na konecnej mimo a tak ze vsetci museli vystupit do najvacsej mlaky....Velmi pekne dakujem....
Reply on: hoppusmark01 #107487:
Čo sa týka 207, tam radšej vrátiť interval. Kĺbak by tam bol skôr zbytočný.
Re #107488 Petto: Tam vznikajú aspoň čo sa týka úseku Kramáre - Trnavské problémy hlavne keď končí smena v nemocnici teda cca 14:00 - 16:30. Napr. teraz aj pri zrušenej 205 sa dá sedieť od Valašskej až po Rádiovú v zásade bez nutnosti niekoho púšťať si sadnúť.
I keď na tejto linke závisí obsadenosť spoja aj od toho koľko minút pred 204 ide z Kooperatívy 61, alebo 63, ktoré berú dosť veľa ľudí na smer Trnavská, Rožňavská. Takže možno by bolo lacnejšie zlepšiť interval 61 poobede na 12 minút a spraviť preklad s 204. Takisto preložiť 204 a 209 a potreba kĺbaku na 204 už nebude.
To skôr možno kĺbak na 205.
Reply on: InGrIdKa #107483:
50 na 50, ale 5 najhorších pred časom už vyhodili ? ?
Reply on: AAA #107486:
Uz som zlakol,ze o5 je napad dat ich na L32 ? , kazdopadne dufam ze to budu CITELISY 25 TR verzia 1B ( teda bez schodu pri 3. a 4.dverach ) a s velkymi posuvnym vetrakmi . A co taka 204 dlha ??? ?
Reply on: AAA #107486:
alebo aj na 207.. ak nevratia intervaly do povodneho stavu pred redukciou.. ?
Reply on: Petto #107481:
Napr. môžu ísť na 208 a zároveň kĺbaky 6601 - 6615 sú ešte 15 Tr bez M, teda tiež už dosť dávno po životnosti.
Reply on: pfm10 #107474:
Oficialne este 1408 nie je, to len "jedno -detsko- povedalo"
Raz som si myslela, že ja umrem ty kokos - sexy mladý chalan a po chvíli sa postaví, že Dobré ráno kontrola cest. lístok - a ja, že no dovi, haluz - - - aké máte skúsenosti s revízormi vy?
Reply on: mrcheef #107476:
Od septembra si to nebudu moct dovolit na polroka kvoli oprave tunelu .

Naco sa ide kupovat tolko dlhych tbusov ??? vsak mame vela kratkych šrotov.
Reply on: hoppusmark01 #107479:
kolko platia mestu za taku akciu? usly zisk DPB? ... mali by za taky luxusny priestor a drzost odstavit MHD zaplatit min. 1 novy klbak!
Reply on: stevo #107478:
asi im nestaci obycajny asfalt ale potrebuju to mat na luxusnej zamkovej dlazbe stareho mesta.. ?
Reply on: hoppusmark01 #107477:
preco to nerobia mimo centra?
ved IGK sa dostanu hocikam! ?
Reply on: mrcheef #107476:
nemozu na hentake blbe akcie najst nejaky iny plac v centre mesta? A ten by bol vyhradeny iba na to, a neblokovali by Jesenskeho.. ?
Uz ma ten magoriat vytaca ? Dalsia vyluka na Jesenskeho kvoli rally. Kolkata uz vyluka kvoli tomu tento rok? Ved zrusme uplne elektricky v centre hlavne ze budu auticka ☠
Podľa dnešného update sa 4958 zdá byť v celkom dobrom stave (čo sa týka pracoviska vodiča). Podľa mňa nasadiť na linku 94 aj s tým jeho šoférom, čo má teraz 4204. ? ? ?
Prečo dali na popisy imhd bystrického TAM-a evidenčné číslo "?" a vymazali jeho fotku ?? Veď už bol 1408, nie?? ? ? ? ?
Reply on: kecho #107470:
Jednoducho si vážia pravidelných klientov...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement