Reply on: lampash #106977:
Keďže tadiaľ cestujem tak ti môžem povedať, že je to asi za jedno, lebo ak je väčšia zápcha na Prístavnom moste, rovnako je upchatá aj Prístavná prip. križovatka za mostom Apollo. Nezabúdaj, že pre L98 by bol problematický v prípade pravidelného prejazdu cez most Apollo neskôr kruhový objazd pod Prístavným mostom. Skôr by sa mohla presmerovať L96 cez Most Apollo, Prievozskú a potom by sa napojila na svoju trasu s tým, že by neobslúžila zástavku Prístavný most ale namiesto toho by ponúkla inú alternatívu pre zamestnancov business centier. A čo sa týka L98 pre ňu by bolo idealnejšie riešenie vybudovať v tom prudkom stúpaní v smere do Ružinova na Prístavnom moste BUS pruh, keďže už v súčasnosti tam poväčšinou auta jazdia zoradene iba do 1 pruhu. ?
Peon
Viac ma však zaujalo, že na www.dpb.sk ani www.bratislava.sk ani v SME (a asi ani nikde inde okrem imhd) nespomínajú zavedenie nových zastávok "Vápencová" pre linku č. 23 a "Vlčie hrdlo - záhrady" pre linku č. 77...
To, že zoznam premenovaných zastávok je IBA na imhd by som ešte ako-tak pochopil, pretože to nie sú až také významné zmeny pre cestujúcich. Ale aj to mohli uviesť podľa mňa...
K VÝLUKE DO RUŽINOVA:
Škoda, že X14-ky neukazujú na transparentoch zastávky po trase (najlepšie by to bolo podľa toho nového systému ukazovania zastávok po trase). Zmení sa to?
Páči sa mi, že na električkovej zastávke "Krížna" je z X14 na električky zabezpečený prestup na hrane. To tu tuším ešte nebolo (ak nerátam X6-ku na zastávke "Vazovova" spolu s električkami v smere na Hlavnú stanicu). ?